Коя съм аз?

18 1 0
                                    

Коя съм аз ли? Има ли значение? Дали има значение след 113 години, дали има значение за жертвите ми. За нищо-подозиращите, слаби човешки същества. Дали интересува близките им какво ги е застигнало в нощта.Те никога не биха могли да разберат и да знаят. Вие можете ли да разберете??? ВАМПИР това е моята същност.

Името ми е без значение, но ако все пак държите да знаете кого да проклинате в нощта, когато ви кажат, че най-близкият ви човек е мъртъв, викайте до изнемогване към небето, зовете ме по име, Елизабет Пиерсон!

Докато ходя по света и сипя смърт и разруха, аз успявам да съживя отдавна умрялото си сърце. До скоро това беше единственият начин, който съществуваше за мен. Това беше начина, който ми беше показан. Но когато го срещнах той ми показа, че има и един по човешки начин, по-добър начин. Мислех си, че хората са просто слабаци, но се оказаха по-силни дори и от сградите и фасадите, който стоят с векове само, за да покажат величеството на своето време. Човешките същества се оказаха по-силни и от нас, тези които толкова много приличаме на сгради, превърнали се в паметници, бездушни и неспособни да обичат, докато някой не им покаже как. Хората макар да не разполагат с вечен живот знаят повече, от нас, живеещите вечно.


Животът на ЕлизабетWhere stories live. Discover now