Βρέθηκα στο κεντρικό ξενοδοχείο, κρατούσα το κράνος στα χέρια μου ενώ περπατούσα κουνώντας τα οπίσθια περήφανα. Κοίταξα γύρω μου, ''στο λόμπι το ξενοδοχείου μου είπε'' σκέφτηκα ''μα δεν υπάρχει κανείς'' Αναστέναξα εκνευρισμένη, δεν μου άρεσαν να με στήνουν και το κυριότερο να περιμένω σαν την ανόητη. Κάλεσα τη Σάντυ αμέσως για να βεβαιωθώ πως είχα τις σωστές οδηγίες.
-Είσαι σίγουρη; Hotel Le Plaza;
-Σούγκαρ ναι έλεγξα ξανά το μήνυμα στον υπολογιστή.
-Πέντε λεπτά τότε, τόσο της δίνω.
Η Σάντυ ήταν εντελώς σίγουρη αλλά δεν θα έκανα το χατήρι σε κανέναν, δεν είχα ανάγκη την ελεημοσύνη κανενός.
Τα λεπτά περάσανε, φόρεσα το κράνος έτοιμη να ανέβω πάλι στη μηχανή μου. Τότε ένας άνδρας κοντά στα 45 στάθηκε μπροστά μου.
-Η δεσποινίς Σούγκαρ; Η κυρία Μπλάκ σας περιμένει στο αυτοκίνητο.
Τον κοίταξα από πάνω ως κάτω είχε ένα σοβαρό ύφος αλλά έβγαζε κάτι το παιδιάστικο. Γέλασα, κάτι τέτοιους τους είχα για πρωινό, και το κυριότερο τους έκανα χάρη με το να τους χαρίζω το πανέμορφο χαμόγελο.
-Άργησε. Έχασε την ευκαιρία ας βρει καμιά άλλη στη πιάτσα.
Σαφώς δε σήκωνα και πολλά, είχα πολλές πελάτισσες. Ναι δε διαβάσατε λάθος γυναίκες πλήρωναν τα έξοδα μου, μάλιστα αδρά για να τις βγάλω από τη δύσκολη θέση.
-Είστε η καλύτερη όμως. Το όνομα σας πάντα έρχεται πρώτο.
Μου απάντησε αλλά δεν τον πίστεψα, το είχαν μάθει και άλλες το παραμύθι και προσπάθησαν να μιμηθούν την ιδέα μου. Ήμουν πολύ καιρό στη νύχτα όμως, γνώριζα πως για να επιβιώσεις αναγκαστικά θα γινόσουν πιο πουτάνα από τις πουτάνες.
-Σας προσφέρει τα διπλά.
Διέκρινα την αγωνία στο πρόσωπο του. Κάποιες περίεργες σκέψεις γεννήθηκαν στο μυαλό μου. Πλησίασα το αυτοκίνητο αφού τα λεφτά πάντα ήταν ένα δυνατό κίνητρο. Έκανα ένα μορφασμό, τίναξα τα μαλλιά μου περήφανα και μπήκα στο εσωτερικό.
Η πολυτέλεια σε όλο το μεγαλείο, σίγουρα είχα μια απεγνωσμένη γυναίκα μπροστά μου. Με περίμενε φορώντας κάτι μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου. Απόκρυψη ταυτότητας για άλλους, ντροπή για μένα. Δεν ήταν εύκολο αυτό που είχε σκεφτεί να κάνει αλλά επέλεξε σίγουρα την καλύτερη.
YOU ARE READING
Sugar Girl
RomanceΑγαπάω τον εαυτό μου, αγαπάω την ομορφιά μου, αγαπάω τη ζωή!!! Μισώ τη μάνα που με γέννησε, μισώ τους άνδρες, μισώ τη λέξη αγάπη, όταν την ακούω από το στόμα τους!!! Για την προήγουμενη ζωή μου θα μπορούσα να γράψω ιστοριές για αγριούς, τόμους ολοκλ...