Probudil jsem se kolem 6:00 ráno, Ten den jsem se necítil zrovna moc dobře. Pomalu jsem ze sebe sundal peřinu následně se trošku protáhl a posadil se na okraj postele. Dneska se něco stane... Doslova jsem slyšel jak se mi mozek snažil sdělit že dnes nebude něco v pořádku, nakonec jsem se odhodlal a postavil se na vlastní nohy...trošku se mi zamotala hlava ale já to ustál, moje kroky vedly nejdříve do koupelny kde jsem si opláchl obličej ledovou vodou, ale už tady mi něco nehrálo... Na místě kde původně byl můj ručník nebylo nic, na té zelené dlaždicové stěně kde bylo ono poutko na můj ručník byl napíchnutý kus papíru. Vzal jsem ho do ruky ale stranu co jsem viděl jako první byla čistá jako sníh a tak jsem ho otočil... A to byla asi moje největší chyba dne... Na papírku bylo pravděpodobně krví napsáno "teď už musíš hrát až do konce"... V tu chvíli jsem ho pustil na zem.
Asi po deseti minutách koukání střídavě na sebe do zrcadla před sebou a na papírek na zemi jsem vzal jsem papírek do ruky a došel do obývacího pokoje kde jsem ho položil na stůl, odsunul židli a šel do kuchyně udělat si kávu. Když jsem se ale vracel zpátky do obýváku z kávou v ruce onen zvláštní papírek ležel na druhé straně stolu, posadil jsem se asi tak rychle jako kdybych čekal že se tím zachráním... Ale ne nebylo to tak, po chvilce jsem nasbíral odhodlání a znovu sáhl po papírku...
Byl stejný jako předtím, stejný nápis... Ale počkat ... V levém horním rohu papírku byla značka 1/6, v tu chvíli mě napadlo jen tohle , já asi budu muset najít všech šest papírků a do té doby po mě něco půjde... Hned jak jsem to dořekl z vedlejší místnosti se ozval divný zvuk......POKRAČOVÁNÍ JIŽ BRZY!! ^~^
-Pokud se vám líbil 1.díl nezapomeňte dát HLAS :3 a komenty , názory :)