·Ashton P.O.V.·
Nu pot sa cred! Astazi, a fost una dintre cele mai oribile zile!
1. Afara este o vreme cat se poate de nasoala.
2. La lucru a fost o dezordine totala!
3. NU AM MAI FACUT SEX DE APROAPE O SAPTAMANA!Va puteti imagina asta?! Nu, nici eu! Violet m-a refuzat de cand cu Candice, iar Ally a ramas insarcinata. Ca tot veni vorba de Ally...Jason, asistentul si prietenul meu, s-a ocupat deja de ea. Probabil maine in ziar deja pe prima pagina va aparea mare, scris cu negru : "O tanara adolescenta s-a sinucis lasand in urma doar o scrisoare prin care isi cere scuze." sau "Tanara adolescenta gasita moarta."
Cel mai probabil a doua varianta. Nu trebuia sa se intample asta, insa, faptul ca Ally nu vroia sa faca avort m-a infuriat mult prea mult, iar singurul lucru care ramanea pe lista era uciderea respectivei. Nu e mare chestie, insa.. era buna la pat!
Si sa nu vorbim despre micuta Candice, care nu vrea sa imi respecte porunciile. Ce era atat de greu sa imi spuna daddy? La naiba cu ea! Cu buzele alea carnoase si rozali pe care si le musca mereu cand e agitata; cu corpul acela apetisant de care nici nu are idee ca e al dracului de perfect! Si daca tot am inceput.. saruturile ei sunt bestiale!
Am urcat scarile, inca imaginandu-mi-o pe Candice goala in bratele mele, in timp ce imi desfaceam cravata de la gat. Am batut de doua ori la usa lui Candice, dar fara rezultat. Nu imi deschise. Probabil dormea. Chiar daca era deabea 18:45pm. Am intrat in camera, si mare mi-a fost uimirea sa nu gasesc nici urma de Candice. Ca si cum nu locuise niciodata aici. Pentru un moment chiar m-am convis ca a fost doar un vis si ca Candice nu exista, dar parfumul ei atat de placut era imprimat in fiecare lucru din camera, facandu-ma sa realizez ca ea tocmai disparuse. Parca se evaporase! Si asta, nu se poate intampla. Nu cu ea!
Am coborat in graba, intrand in camera violeta a lui Violet. Era pe jos, pe covorul mov din mijlocul camerei, inconjurata de o gramada de plusuri. Good girl...
"Unde e Candice?" Am intrebat incercand sa-mi ascund nervozitatea.
Si-a ridicat privirea curioasa, uitandu-se la mine cu niste ochi mari.
"Nu stiu, daddy."
"Esti sigura, Violet?"
"Da daddy. Sunt sigura. Nu am vazut-o." Pe la jumatatea conversatiei si-a coborat capul din nou spre jucariile ei.
Am injurat in barba si am iesit val-valrtej din camera. Unde naiba a disparut fata asta?! In drum spre bucatarie am intalnit-o pe Rosa,bucatareasa.
"Unde e?!" Am tipat furios, nemairezistand disperarii si nervozitatii care se acumula in mine pe secunda ce trecea.
"Cine? Ce?" A intrebat confuza aranjandu-si sortul de bucatarie pe care il purta.
"Candice. Unde mama masii e Candice?!"
"A plecat." A spus ridicand din umeri si plecand.
Am marait exasperat. Cu o miscare brusca i-am apucat bratul tragand-o inapoi.
"Unde?" Am intrebat printre dinti.
"A plecat acum cateva ore cu un domn de aceeasi varsta ca a voastra." Imi spune privind in jos. "Nu stiu unde au plecat, deoarece nu au vrut sa imi spuna, insa domnisoara Candice m-a asigurat ca se vor intoarce repede." A incheiat ea discursul tragand o gura mare de aer in piept.
"La dracu. Cum arata el?"
"Era inalt, bine facut, cu parul cret pana la umeri. Si ochii lui erau de culoarea smaraldului." Zise ea deja visatoare.
La naiba! Styles!
Harry Styles.
Am luat-o la fuga, iesind din casa. Asta nu se putea intampla. Momentul gresit. Persoana gresita. Am sarit in Ferrari-ul negru, pornind indata de pe loc. Stiam unde locuieste Styles. Eram prieteni odata.. pana cand mu a aparut ea... Dar asta e alta poveste deja.
Afara se intunecase deja, iar aerul rece de afara e singurul lucru care ma mai tinea treaz. Chiar nu si-a gasit momentul potrivit pentru a-mi fura pisicuta. Am franat brusc; sunetul caucicurilor scotand un sunet strident pe asfaltul lunecos. Am iesit din masina indreptandu-ma spre intrarea in casa lui Styles.
Starea de nervozitate si-a facut din nou aparitia cand am pasit in interiorul cladirii. Trebuia sa o gasesc si sa o scot cat mai repede de aici. Ea nu ar fi trebuit sa se intalneasca cu nici o persoana din trecutul meu, mai ales cu Styles. Am traversat coridorul lung si sofisticat, dupa care am intrat in bucataria enorma. Un sentiment ciudat isi facu' in acel moment aparitia in tot corpul meu. Ma simteam.. gelos, cred! Invidios. Simteam o gelozie infinita in acel moment. Mi-am inclestat mainiile in pumni, maraind iritat.
Brusc, Candice se da un pas micut in spate, insa nu se deranjeaza sa-si inlature bratele din jurul gatului lui Harry. Buzele lor nu mai erau lipite acum, insa le separa doar cativa centimetri de nimic. Cand mi-a observat prezenta, Candice tresari speriata, iar Styles -oh saracul Styles! Nici nu stie ce il asteapta- o stranse in bratele sale soptindu-i ceva indescifrabil la ureche. Ea se relaxa imediat aproband din cap. Inca eram furios, incordat si incruntat, dar se pare ca doar eu ma aflam in aceea situatie, deoarece cei doi erau cat se poate de calmi. Cum dracu' ei pot fi calmi in timp ce eu mai am putin si suflu fum pe nari?!
Candice se desprinse din bratele lui, indreptandu-se spre mine. Credeam ca vrea sa vina la mine; in bratele mele; insa ea trecu' pe langa mine fara sa-mi arunce vreo privire. Cand a iesit din aria mea vizuala, urcand la etaj, mi-am reintors atentia asupra lui Harry care imi zambea smechereste.
"Bourbon?"intreaba el intinzandu-mi un pahar cu un lichid maroniu.
Am luat paharul, doar pentru a-l arunca in secunda urmatoare intr-un perete. El chicoti, desigur, asteptandu-se la reacria mea.
"Stii Irwin.. Micuta Candice mi-a spus ca nu te place." Ranjeste el.
Pana aici.
In secunda urmatoare pumnul meu facu' contact cu maxilarul lui. Am auzit chiar si un os rupandu-se. Oops?! O alta avalansa de pumni isi facu' aparitia, dupa care m-am ridicat de pe corpul inconstient al lui Styles uitandu-ma cu dezgust la el.
"Daca te mai atingi vreodata de ea, o sa iti rup bratele si o sa-ti dau cu ele in cap."am marait furios intorcandu-ma pe calcaie.
Am gasit-o pe Candice stand pe ultima treapta de pe scari, peivind in gol. Cand ma vazu' se ridica in picioare inghitind in sec.
Am apucat-o de un brat, incercand sa ignor tricoul care statea pe ea ca o a doua piele, tragand-o spre masina."Ash! Oprestete!" A spus dintr-o data. "Nu vreau sa vin cu tine." A continuat.
Am marait pentru a nu stiu cata oara in aceasta seara, dar nu m-am intos spre ea, ci am continuat sa merg. Am ramas dezamagit, stiind ca ea nu ma vrea pe mine si ca il prefera pe idiotul ala de Styles. Am bagat-o in masina, punandu-i centura, iar in cateva momente am pornit din loc, lasand in urma doar un val de praf.
Drumul a fost complect linistit. Niciunul dintre noi nu a indraznit sa spuna ceva, si pot spune ca ma bucur de asta. Aveam nevoie de putine momente de liniste in care sa ma gandesc mai bine la toate cele intamplate. Ce o apucase?!
Cand am ajuns in fata casei mele, am iesit din masina, trantind portiera in urma mea. Un zambet mandru mi-a aparut pe fata atunci cand Candice imi urmase exemplul trandind si ea portiera, insa am incercat sa il inlatur mentinandu-mi seriozitatea pe chip. Mi-am pus un brat in jurul ei, tragand-o mai aproape de mine, pornind spre camera ei.
Oh pisicuta.. nici nu sti in ce te-ai bagat!
CITEȘTI
Call Me Daddy
Fanfiction"Poţi să îmi spui daddy!" "Nu poţi fi serios." All rights reserved 2016 ©JustBlackAndMe