Bölüm 64

18 1 5
                                    

TAVSİYELER....

7.Sınıf kolay değildir.Ama eğer iyi çalışırsanız tekrarlar yaparsanız gayette iyi notlar olur.Ben en çook matematikte zorlandım çünkü bu sene daha detaylı işledik konuları ve sabah sabah çekilmez bir hal alırdı.Ama size ders çalışın diyip sıkmak istemem.Okuldan gelince diyelim ki yarım saatte yemek yediniz,1 saatte dinlenin yoksa isteseniz bile odaklanamazsınız.Bir rahatlayın formanızı falan çıkarın elinizi yüzünüzü yıkayın falan saat 2 buçuk da falan başlayın çalışmaya rahat olduğunuz için kolay olacaktır.Ama sakın televizyon veya telefon olan yani dikkatinizi çekecek şeylerin olduğu yerde çalışmayın ders bitince uğraşabilirsiniz onlarla.

Sınavınız olunca lütfen telefon gibi elektronik eşyaları kısıtlayın sınav daha önemli televizyon yine izlenir telefona yine bakarsınız.Ama bir sınava sadece 1 defa not verilir tamam belki daha 2. sınav var deyip çalışmazsınız.Ama 2. sınava bırakmak yerini ilk sınavdan güzel bir not alsanız çok sevinirsiniz :)

Okul çantanızı ne çok sade ne de çok süslü alın.Kesinlikle winxli barbieli falan almayın adidas ve nike çantaları biraz pahalı ama kaliteli 2 sene falan gidiyorlar :) Mesela benimki adidas 2.buçuk senedir kullanıyorum gayette iyi durumda

Giyim ve makyajınıza gelince eğer izin veriyorlarsa okul formanızın üzerine şık kazaklar ve yada kapşonlu ceketler giyebilirsiniz ha bide Kesinlikle formalarınız temiz ve ütülü olmalı,bu sizi daha iyi gösterir.Okula giderken makyaj yapmayın kesinlikle cildimiz ergenlik döneminde kullandığımız ve sürdüğümüz her şeyden çok çabuk etkileniyor mesela ben sizden 1 yaş büyüğüm düğünler hariç hiç okulda makyaj yapmadım yapmamda kapatıcı da sürmeyin çok sivilceniz varsa eczanelere danışın :) Ama eğer dudağınız çok çatlıyorsa niveanın nemlendiricilerinden alabilirsiniz :)

Kalemliğinize gelirsek fazla şey koymayın bence yada fazla kalem almayın gerçekten herkes sizden dilenir kalemleri yani çok renkli ve güzel oldukları için ve siz vermek istemeseniz bile kankanıza falan darılmasın diye veriyorsunuzdur :) O yüzden kalemlikte bence 2 uçlu kalem ama siz uçluları 0.7 ve Faber Castell den alın çok güzel yazıyorlar.1 uç 1 silgi. 3 veya 5 tane stabilio kalemlerınden 1 tahta kalemi alın. Kırmızı kalem ve kurşun kalemde olsun bazı öğretmenler uçlu ve tükenmez istemiyor olabilir defterde.Yedek toka da bulunsun. :)

#MODAİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin