Nathalila?

3.1K 179 53
                                    

Kısa bölüm için özür dilerim yarın 2 tane sınavım var.
      Nathaniel'in Ağzından
Adrien aşkımı benden çalmıştı. Acımasız... Dolabıma eşyalarımı koyarken bunları düşünüyordum. Bir kız sesi duydum ve arkamı döndüğümde ise bir kız bana çarptı ve yere düştü.
-İyi misin?
-Evet
-Ne oldu?
-Eemm..
Kız suratıma baktı. Yeşil gözleri ve kahverengi upuzun saçları vardı. Bana bakıyordu. O anda kalbim bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Bu kız... Marinette'i unutmamı sağlamıştı...
-Sınıfıma yetişmeye çalışırken şu çocuğun ayağına takıldım ve... Sana çarptım.
Suratı kızarmıştı.
-Adın ne?
-Nathaniel. Senin?
-Lila.
-Sen bir ara bizim okuldaydın. Ben pek yeni gelenlerle ilgilenmedim de. Ama pişman oldum. YANİ! Emmm.
Zil çaldı ve Lila hızlıca arkasını döndü ve kitaplarını yerden aldı.
-Sonra görüşürüz.
-Görüşürüz!
El salladım. Gerçekten hoş bir kızdı.
           Marinette'in Ağzından
Lila Nathaniel'e çarptı ve düştü. Galiba aralarında bir şeyler oldu. Nathaniel'in yanına gittim ve şöyle söyledim:
-O gece gelemediğim için üzgünüm. Adrien ve be-
-Hiç sorun değil. Özür dilemene gerek te yok. Anlıyorum.
Dedi ve koşarak sınıfa gitti. Sanırım artık beni fazla umursamıyordu. Arkamı döndüm ve tahmin edin... Evet! Doğru bildiniz.
-GAHHH??
-Pardon. Emm. Merak ettim de. Biz şu an neyiz? Yani... Dün akşamdan sonra...
-Galiba çıkıyoruz.
-Öylemi? Güzel. Tabi. Ondan sonra çıkmamak biraz garip olurdu.
Kafasını kaşıdı. Suratı kızarmıştı. Bende kızardım.
-O Zaman görüşürüz kız arkadaşım.
-Görüşürüz erkek arkadaşım.
El salladık ve sınıflarımıza gittik.

İsimsiz Korkular (Başka Biri/Kitap 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin