Sorry gyerekek, de ebben a oneshotban teljesen figyelmenkívül hagyom az Ultron korában történteket. Ne értsetek félre imádom Laura és a gyerekek karaktereit, de ez most kellett nekem.
Clint:
Nehézkes, vontatott léptekkel sétáltam ki a központból és az autóm felé vettem az irányt. Útközben oda-oda köszöntem néhány érkező vagy éppen hazafelé tartó kollégának, akik akárhová tartottak futólépésben mentek, velem ellentétben. Én szépen, lassan vettem a lépcsőfokokat, míg a többiek kettesével, ők szinte betörték maguk előtt az ajtót, én viszont nyugodtan löktem rajta egyet.
Kinyitottam a kocsi ajtaját, bevágtam a táskát a hátsó ülésre, majd beültem a volán mögé és hazafelé hajtottam. Alig vártam, hogy otthon legyek, egy fél hónapos kiküldetés után, már honvágyam volt. Hiányzott a lakásom, a saját ágyam és még valami, vagyis inkább valaki.
Rachel:
A konyhában tettem-vettem, próbáltam elterelni a figyelmemet. Clint már majdnem egy hónapja "akciózott" és két napja nem hívott fel, kezdtem aggódni. Mindig telefonál, már a legrosszabbra gondoltam, kész horror filmeket készítettem fejben, úgyhogy inkább nekiálltam főzni, mosni, takarítani. Az egész ház csillogott villogott, de ez sem volt elég, tehát jöhetett a vacsora, az sem érdekelt, hogy még csak délután négy van.
Mikor elmondta mi a munkája tudtam, hogy nehéz lesz, hogy akár melyik akciója során hozhatja a postás az értesítőt arról, hogy nyoma veszett, fogságba esett, vagy meghalt,de vállaltam. Vállaltam, mert a végtelenségig belezúgtam a titokzatos SHIELD ügynökbe, Clint Bartonba, a Sólyomszembe.
Kocsiajtó csapódást hallottam a szomszéd kutyája pedig ugatni kezdett. Nem vártam vendéget és tudtam mivel járhat egy ügynökkel együtt lenni, így kihúztam azt a fiókot amiben a kézifegyver volt, amit Clint adott vészhelyzet esetére.
A falhoz húzódtam és lesben álltam. A szívem a torkomban dobogott, gyorsan vettem a levegőt, az adrenalin szintem pedig valahol az egekben lehetett. A bejárati ajtó kinyílt én pedig azonnal az érkező egyénre fogtam a pisztolyt.
- Hé baby, nyugi! - emelte védekezőn maga elé a kezét, a táskáját pedig a földre dobta.
- Clint! - kiáltottam el magam, leengedtem a fegyvert, hozzá rohantam és szabályosan a nyakába ugrottam. - Miért nem szóltál, hogy haza jössz?
- Meg akartalak lepni - ölelt szorosan magához. - Úgy tűnik sikerült - vette el a kezemből a töltött lőfegyvert.
- Fogd be! - ütöttem vállba játékosan és mielőtt bármit mondhatott volna ajkaim az övéire tapasztottam. Nem kellett noszogatni azonnal viszonozta a csókot.
- Szóval hiányoztam - húzta önelégült mosolyra a száját.
- Igen hiányoztál te idióta - feleltem ő pedig újra megakart csókolni, de elhajoltam. - De a szagod vetekszik a templom előtt kéregető csövesével, szóval irány a zuhany, én addig megcsinálom a vacsorát. Indíts! - mutattam az emelet felé. Duzzogva ugyan, de elindult felfelé, útközben felvette a táskáját és azt is magával vitte. Néha komolyan olyan mint egy kisgyerek, duzzog, vagy esetenként hallgatással büntet.
Befejeztem a makarónit és éppen tálalni készültem, mikor erős karok fonódtak a derekamra. Éreztem a leheletét a nyakamon, majd hamarosan az ajkait.
- Kész a vacsora - mondtam lehunyt szemmel. Megfordultam, hogy a szemébe nézhessek, majd karjaim a nyaka köré fontam. Egy szál boxerben volt, de zuhanyzás után sosem törődött avval túlságosan,hogy normálisan felöltözzön, akár reggel volt akár este. Bár az utóbbinál ez nem is annyira számított.
YOU ARE READING
The Hawk's Lover
FanfictionKi várja a megfáradt ügynököt, ha hazatér egy hosszú küldetés után?