"Al şu bavuluda arabaya yerleştir kızım."
Yola çiķmalarına daha 1saat vardı ama Suna Hanım şimdiden hazırlanmaya başlamıştı bile. Adnan Bey'in yavaş hareketleri Suna Hanımı çıldırtıyordu. Batu çoktan hazırdı elindeki telefonla hep birilerine mesaj çekip duruyordu.
"Neredesiniz? "
"1saat sonra yola çıkıcaz Seko havaalanında karşılayın bizi."
" Tamam Batu Sedat'la geliyoruz. Akşam alemlere akarız dimi dost eskisi gibi :D"
"Ben bir geleyimde ayarlarız bişeyler."
1saat sonra,
"Batu bebeğim nerdesin hadi gidiyoruz."
"Tamam anne geliyorum."
Havaalanında indiklerinde Serkan ve Sedat onları karşılamıştı. Arabaya -daha doğrusu araba demeye bin şahit ister, binmişlerdi ve yeni konaklarına doğru gidiyorlardı. Daha bir sürü işleri vardı. Adnan Bey ise hiçbir şeyi kafaya takmıyordu halledilir deyip geçiyordu. Konağa geldiklerinde Batu direk önceden hazır edilmiş odasına çıktı. Seko ve Sedat'la akşamın planını yapıyorlardı. Daha sonra akşam bir bara gitmeye karar verdiler. Batu önce bir duş aldı. Daha sonra siyah gömleğini kot pantolonunu giydi. Koluna pahalı bir saat taktı. Saçlarını yana savurdu ve sekoya "hazırım gençler" dedi. Hepsi birlikte salona indiler. Suna Hanım "hadi oğlum yemek hazır yiyinde öyle gidin bari" dedi. Batu ve tayfası akşam yemeklerini yedikten sonra BMV olan araçlarına bindiler. Son ses müzikle sahilden gidecekleri bara doğru yola koyuldular. Bar girişine geldiklerinde tayfanın geri kalanı Çağan, Vural, Semih onları karşıladı. İçeri girdiler. Mütiş bir hava vardı. Dans eden hatunlar mı desen sevişen sevgililer mi? herşey vardı. Batu ve tayfası büyükçe, geniş -önceden ayarlanmış özel koltuklarına oturdular. Hepsi ikişer viski içmek istedi ama Batu "ben votka içicem gençler sizde kafanıza göre takılın." dedi.
Herkes kendi aleminde takılıyordu. Batu'nun yanına şimdiye dek en az 6-7 çıtır gelmişti bile.. Gece uzundu daha kim bilir neler olacaktı?
Gecenin 12'sine doğru barda insanlar daha bir azalmıştı. Hareket etmek kolay oluyordu. Batu gözüne sarışın bir hatunu kestirmişti ve onun olacaktı. Kızın yanına gitti. Bir omuz silkti ve "naber güzelim?" deyiverdi. Kız zaten Batu'dan hoşlanmıştı bile. Saat 1.20'ye vardığında kızın zaten kıvamda olduğunu bilerek "Seko ben kaçar, sabah ararım. " yaptı. Seko göz kırptı ve oda yanında ki esmerle keyfini çıkarmaya devam etti. Batu sarışın çıtırla arabasına bindi. Kız "hadi bize güzelim Batu." Dedi. Batu onay verir biçiminde kafasını salladı. Ardından arabayı çalıştırdı..."Hadi gelsene yanıma güzelim, yoksa utaniyor musun?"
" Saçmalama ne utanması sadece fazla hızlısında."
"Zorla güzellik yok istemiyorsan söyle aptal sarışın."" wow çok sert."
"Neden acaba.?"Batu kızın sarı, dalgalı saçlarını avuç içine aldı. Muhteşem iri göğüslerini okşadı. Adeta kızı baştan çıkarmıştı. Kız kendini tamamen Batu'ya bırakmıştı. Kendini ona teslim etmişti. Anın tadını çıkarıyordu...
"Alo Serkan nerdesin?"
"Dışardayım. Bizim evin aşağısındaki club bar varya ordayım Semih'lerle geceyi burda geçirdik."
"Oha oğlum eve gitmediniz mi?
" hayır be oğlum buranın hatunları daha bir sexi, Çağanla 3 hatunu elden geçirdik bile.
"Manyaklar. "Saat sabahın 9'nu gösterirken batu eve gelmişti. Yorgundu. Odasına çıkıp bir duş aldı. Yatağına uzandı 1-2 saat uyudu. Suna Hanım Batu'ya seslendi. Onu kahvaltıya çağırdı. Batu salona inerek masaya oturdu ve yemeğini yemeye başladı. Suna Hanım bugün oğlunu yeni okuluna kayıt ettirmeyi planlıyordu bunu masada Adnan Bey ve Batu'yla da paylaştı.
Yemekten sonra Suna Hanım ve Batu hazırlandılar, arabalarına doğru ilerlediler.Okulun girişine geldiklerinde Batu arabada oturmaya karar verdi. "Anne çabuk ol bekliyorum seni daha Seko'larla buluşcam." dedi. Annesi onayladıktan sonra okula giriş yaptı. Okul müdürü, Suna Hanim'ın arkadaşı olduğu için girişte onu karşılamıştı. Okul Müdürü Hatice Hanim'in odasına çıktılar ve kayıt işlemini tamamladılar.
"Pazartesi yeni okuluna başlıyosun Batu'cum."
Batu o sırada sekoyla mesajlaşiyordu. Annesini onaylar biçiminde başını salladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Anahtarı
RomanceSonunu böyle olacağını hiç bilmiyordu sadece sevmişti inanmıştı. Batu o hayallerdeki erkek özelliklerine sahipti. Zengindi. Babası ünlü tanınan iş adamlarındandı. Annesi başarılı bir ingilizce öğretmeniydi. Kendisi de okuduğu üniverstenin en popüler...