Bölüm 20

873 18 0
                                    

Çıkışta Egeyi bekleyecektim. Bunu o söylemişti çünkü beklemem gerekiyordu o yüzden.

Çıkış zili çaldığında Çağrıya veda edip merdivenlere yöneldim. Okuldan çıktığımda bahçedeki bankta oturan Egeyi gördüm ve gülümsedim. Yanına gittiğimde tam oturacaktım ki 'oturma seni bir yere götüreceğim bayılacaksın' dedi kendinden emin bir şekilde.

"Peki gidelim ve görelim bakalım bayılacağımdan emin olduğun yere" dedim gülümseyerek. Ama önce annemi aramalıyım diye ekledim. Telefonu çantadan çıkardım ve annemi aradım. Üçüncü çalışta açtı telefonu.

"Annecim biz yani ben arkadaşımla bir yere gideceğim tabii izin verirsen çok geç kalmam merak etme"

'Tamam kızım çok geç kalmama şartıyla gidebilirsin' dedi.

Ah! Canım Annem çok anlayışlı.

"Hadi gidelim" dedim telefonu çantama koyarken.

Arabaya geldiğimizde kapıyı açtı ve benim binmemi bekledi.

Yola koyulduğumuzda heyecandan kalbim yerinden çıkmak üzereydi. Biraz rahatlamak için müziği açmasını istedim. O da neydi? Yine yine Lana Del Rey..

Müzik zevkimiz aynıydı şimdi daha da emindim buna. Şarkıya eşlik ederken sanırım gelmiştik bahsettiği yere.

Arabadan inip benim kapımı açtı Ege. Bende indikten sonra teşekkür edip gülümsedim.

Burası harikaydı deniz kıyısı ve harika bir hava. Deniz kıyısında kuma atılmış masa ve sandalyeler.. Bir masaya oturup içecek bi şeyler söyledik.

"Yağmur gerçekten seni sevebileceğim hiç aklıma gelmezdi ama inan seni gördüğümden beri kimse umurumda değil."

'Bunları konuşmak için daha çok erken Ege biraz daha tanışıp anlaşmamız gerek düşüncelerin için çok teşekkür ederim' diye umursamıyormuş gibi yapmaya çalışsamda kalbim pır pır atıyordu.

Uzun süre birbirimize bakıp gülümsedikten sonra telefonumun sesiyle irkildim ve çantamdan çıkarıp açma tuşuna bastım. "Efendim Annecim"

'Yağmurcum baban geldi ve seni soruyor gelmiyor musun daha' diye nazikçe eve çağırdı.

"Tamam anne geliyorum şimdi"

Telefon konuşmamı duyduğu için bir şey söylememe gerek kalmadan ayağa kalktı Ege hesabı ödedikten sonra arabaya yürüdük.

Yol boyunca konuşmadık ikimizde. Eve geldiğimizde "harikaydı gerçekten teşekkür ederim" diye gülümsedim.

'Sen olunca daha güzeldi' dedi göz kırparak.

Eve geldiğimde babam nerdesin diye sordu ve annemden izin alırken söylediğim şeyleri söyledim ve odama yöneldim.

Hemen yatağa girip bugün olanları düşündüm.

İstanbula gelirken baya sorun çıkarmıştım ama sanırım İstanbula alışmış ve sevmeye başlamıştım.

Adını Aşk KoydumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin