"D/n." Vågn op råber Cecilie, jeg sætter mig op i et sæt og kigger forvirret rundt, "hvorfor sover du her?" Griner hun. Jeg trækker på skuldrene "du har ikke spist alt det der selv vel?" Siger Cecilie lidt mere bekymret. "Jo." svare jeg og mærke en voldsom kvalme igen, jeg løber ud på toilettet og kaster igen op, Cecilie kommer ud til mig, "er du syg?" Spørg hun. "Jeg ved det ikke." Svare jeg og skylder min mund, Christopher ryder op efter mig han griner af mig har jo sovet i mad ha ha. Jeg hjælper Christopher med resten og går op til Anthon og Thor, "godmorgen." råber jeg og hopper lidt i sengen så de vågner. "Godmorgen skat." Siger Thor med hans cute morgen stemme, "godmorgen smukke." Lyder det fra Anthon som også har en cute hæs morgen stemme. "Har i sovet godt?" Spørg jeg, de nikker begge 2, "godt men vil i med ned til en café og spise morgen mad?" Siger jeg, "ja." Svare de i kor.
2 timer senere mig, Thor, Cecilie og Anthon sidder på café, Cristopher er i studiet. Jeg er vildt sulten og tænker igen kun på mad, jeg spiser dobbelt så meget som de andre. "D/n pas nu på med det mad." Siger Cecilie, jeg ved godt hvad hun mente jeg skulle jo holde min figur fordi jeg er model, jeg nikkede som svar. De andre er færdig med at spise men jeg er stadig sulten jeg får lidt mere mad og begynder at spise af det, "wow jeg har aldrig set dig spise så meget d/n." Siger Thor "jeg bare sulten." Svare jeg og smiler.
Klokken er blevet 16:00 vi sidder ved poolen Christopher er kommet hjem, vi sidder og hygger og snakker. "D/n kan vi ikke lige snakke sammen." Siger Cecilie pludselig og smiler til mig, "jo." Svare jeg og sender hende et smil.
Vi går op på mit værelse, "d/n det her er ret personligt men jeg har altså lagt mærke til at du spiser rigtig meget og kaster meget op, d/n har dig og Thor været sammen?" Siger Cecile stille, jeg nikker stille "hvorfor?" Spørg jeg. "D/n jeg tror altså ikke du er syg men gravid." Siger Cecilie stille, jeg kigger ned i gulvet fuck det havde jeg ikke tænkt over. Cecilie trækker mig ind i et kram og hvisker i mit øre "d/n jeg har en graviditet test du kan prøve og se om den er positiv?" Jeg nikker stille. Cecilie giver mig testen og jeg prøver den, Cecilie venter ude foran toilettet døren. Jeg åbner døren stille jeg kan ikke holde tårerne inde, Cecilie krammer mig og kigger mig i øjnene "var den positiv?" Spørg hun, jeg nikker og græder. "Bare rolig d/n jeg er her, du skal nok klare den." Siger Cecilie, "men men hvad med Th.. Thor?" Hulker jeg. "Jeg siger ikke noget til nogen hvis du ikke vil have det." Siger Cecile som fjerner nogle tåre fra min kind, "d/n jeg lover dig det skal nok gå." Siger Cecile og kigger mig i øjnene. Jeg nikker og tvinger et smil frem, Cecile krammer mig og følger mig op på mit værelse, "sig til hvis der er noget." Siger hun, jeg nikker og ligger mig på min seng. Tårnene triller bare og stopper ikke, wow mit liv er fuck'et altså alt går bare galt... Jeg har så meget jeg skal tænke over nu, skal jeg få barnet? Vil Thor det? Mister jeg mit drømme job nu? Skal jeg dø? Jeg falder i søvn og græder i søvne.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...