"Tak se měj a uvidíme se zítra." Zamávala jsem Kate, se kterou jsem si den co den rozuměla víc a víc. Už to byl týden od té doby, co se sem přistěhovali. A musím přiznat, že bych to mohla nazvat božským týdnem, neboli týdnem bez Zayna.
Samolibě jsem se usmála a odhupsala do svého pokoje. Tenhle týden jsem plánovala Kate vzít na nákupy a trochu pozměnit její styl oblékání, protože bych byla nerada, aby se první den školy ukázala v tom co měla například dneska.
Lehla jsem si na postel a při projíždění novinek na Twitteru jsem přemýšlela, co bych mohla zbytek dne dělat. Nakonec jsem skončila u sebe v šatníku, hledáním vhodných plavek. Rodiče byli pryč a jediný co jsem dneska chtěla dělat, bylo relaxovat.
Převlékla jsem se do plavek, popadla ručník, sluneční brýle, mobil, opalovací krém a sluchátka a šla k bazénu. Přes lehátko jsem si přehodila deku a hned vedle si položila opalovací krém s mobilem. Gumičkou jsem si svázala vlasy do drdolu a nasadila si brýle.
Opatrně jsem vlezla do bazénu a pomalu se uvolnila. Užívala jsem si pražících paprsků na mou kůži a nechala svoje tělo tělo uvolněně ležet na vodě. Chvilku jsem jen relaxovala a nechala se nadnášet vodou, ale když mě to přestalo bavit, rozhodla jsem se, že pro dnešek bylo koupání až dost.
Rychle jsem vylezla a lehla si na předem připravené lehátko. Nejdřív jsem se položila na záda a uvolnila se. Na mobilu jsem si nastavila stopky na pět minut a potichu pustila remix letních hitů. Zavřela jsem oči a nechala se unášet rytmem hudby.
Když se po pár písničkách ozval alarm, upozorňujíc mě, abych se otočila. Přesunula jsem svoje tělo do druhé polohy, a když jsem byla břichem přitisknutá k lehátku, rozvázala jsem si plavky a šňůrky si dala stranou, aby se mi opálily celé záda.
Tyhle dny volna bych si mohla zavést častěji. Žádní rodiče, žádný hluk a žádný Zayn. Není tohle přímo ráj? Nad svými myšlenkami jsem se vřele usmála. Cítila jsem, jak mi na zádech hoří kůže, ale nevěnovala jsem tomu pozornost.
"Vstávej princezno..." Zašeptal mi až moc dobře známý hlas u ucha. Vyjeveně jsem se posadila a rukou si přidržela vrchní díl plavek tak, aby mi náhodou nespadl. Vedle mého lehátka stál Zayn s velkým úšklebkem na tváři.
"Jak ses sem dostal ty ..." Odmlčela jsem se a svůj pohled přesměrovala na pootevřená vrátka mezi našimi zahradami. Naštvaně jsem se podívala na Zayna, který jen usměvavě pokrčil rameny. "Vždyť se ty vrátka používala před deseti lety, když naši rodiče ještě kamarádily." Podívala jsem se na něj stylem 'to myslíš vážně' a on znovu jen pokrčil rameny.
"Já jsem jen chtěl navštívit svou oblíbenou sousedku." Trochu znervózněl a rukou se podrbal na zátylku. Vstala jsem a zapnula si vrchní díl plavek. Hned jak jsem s tím skončila, luskla jsem zírajícímu Zaynovi prsty před obličejem a vrátila ho tak do reality.
"Nedělej fóry a vyklop, co zas potřebuješ?" Dala jsem si ruce v bok a protočila oči nad tím, jak se snaží tvářit jako neviňátko. Zayn si znovu prohlídl mé tělo, ale když se dostal k mému obličeji, radši svůj pohled přesunul na zem.
"No, možná to bude znít vážně divně a možná si o mně taky budeš myslet, že jsem debil, ale..." Zhluboka vydechl a zavřel oči. "potřebuju abys ze mě udělala hodnýho kluka. Znič toho bad boye uvnitř mě." Zašeptal.
Musel mít opravdu vážný důvod k tomu, aby s tím přišel zrovna za mnou a já netušila, jaký. S ledovým klidem jsem došla přímo před něj. Opatrně jsem mu položila ruku na rameno a zadívala se mu do očí.
"Ses posral, ne?" Vyprskla jsem s hlasitým smíchem a zapřela se do něj rukama, abych sama udržela rovnováhu. Podívala jsem se na jeho obličej, který byl zatím naprosto klidný. Možná, že jsem ho tím menším vtípkem nenaštvala. Možná bych měla trochu přitvrdit.
"Ne." zavrčel a setřásl ze sebe mou ruku. Trochu jsem odstoupila a založila si ruce na hrudi.
"Proč?"
"Protože se mi líbí jedna holka a mám takový pocit, že by se mnou jakožto s bad boyem nechodila. Já ani nevím proč to dělám, jen na ní občas myslím a když na mě promluví, mám pocit, že mě připravila o všechna slova. Možná, že kdybych se změnil, dala by mi šanci..."
Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. "Zayn Malik a city? To mi k sobě nějak nepasuje. Ta holka musí být asi fakt úžasná, což mě přivádí k otázce, o jaké holce se tu bavíme?" Nechala jsem ho, aby se rozmyslel, zda mi její jméno řekne a sama se posadila zpátky na lehátko.
Zaynova přítomnost mi dělala nanejvýš špatně, a kdybych ještě chvilku stála, hrozil by mi nechtěný kolaps.
"No, teď se prosím nenaštvi, ale je to Kate." Nervózně si skousl ret, který měl teď nejspíš stejnou barvu jako můj obličej. Prudce jsem vstala a šla k Zaynovi. Prstem jsem mu šťouchla do hrudi a nenávistně se na něj zadívala.
"Ty, ty! Kate se ti nemůže líbit, navíc ona nesnáší Bad boye!" Vypískla jsem a hned jak jsem to dořekla, na Zaynově tváři se objevil otrávený výraz. "Ou." dodala jsem tiše a zaraženě se na Zayna podívala.
"Bože ty jsi takovej kretén, Kate s tebou chodit nebude!" Vykřikla jsem a oběma rukama do něj strčila. On se trochu zavrávoral a nohou postoupil o krok dozadu. K jeho smůle si nevšiml dost velkého bazénu, který byl těsně za ním a tak jeho pád zmírnila voda.
K mému neštěstí při pádu stihl zachytit i moje ruce a stáhl mě s sebou. To jsem si však uvědomila, až když jsem byla celá pod vodou a ještě ke všemu, jsem byla celá přitisklá k Zaynovi. Rychle jsem se vynořila, ale od Zayna jsem se vzdálit nestihla.
Jeho ruce pevně svíraly moje lokty a já tak byla nalepená přímo na jeho hrudník. S nechutí jsem se na něj podívala. Na jeho tváři se rýsovalo co jiné, než úšklebek.
"Ehm promiň, že ruším Pezz a ty kreténe, ale nechala jsem si tu mobil, takže si ho vezmu a zase jdu." Na kraji bazénu stála Kate, která se na nás dívala s naštvaným výrazem. Odstrčila jsem Zayna pryč, ignorujíc to, že jsem se právě dotkla jho břišáků, přes úplně promočené tričko.
"Ježiši Kate, víš že bych s tím kreténem nic neměla," Zašklebila jsem se na ní a sápala se ven z bazénu. "Prali jsme se a když jsem ho v zápalu boje strčila do bazénu, strhl mě sebou." protočila jsem oči a postavila se přímo naproti ní.
"Jo, seš celá rudá," poznamenala a společně se mnou se zasmála. "No nic, mobil už mám, tak se uvidíme potom." mrkla a objala mě. Nejspíš jí nevadilo, že jsem celá mokrá. Když se odtáhla, měla celou přední část oblečení přilepenou k tělu, a já tak zřetelně mohla vidět tu hroznou podprsenku, co si dneska vzala.
"Pa." Zamávala jsem jí a čekala, než odejde. Když se mi za rohem ztratila celá její silueta, otočila jsem se na Zayna, který stál s otevřenou pusou v bazénu a koukal směrem, kam odešla Kate.
"Tak vylez už!" Pískla jsem na něj a on konečně zavřel pusu. Zděšeně se na mě podíval a já se zamračila. "Co zas?" Obrátila jsem oči vsloup a se založenýma rukama ho sledovala.
"Mám problém," Rukama si ukázal na rozkrok. "tam dole."
---
Další část BB, pro kterou jste nejvíc hlasovali na mém Snapchatu :) Snad se vám to líbí a pokud budete mít chuť, zanechte mi vote a komentář :)
*Pro novinky, hlasování o tom, jakou kapitolu mám přidat, nebo novinky o coverech si mě přidejte na Snapchatu → Natalii.d *
ČTEŠ
Bad Boy [Z.M.]
Fiksi PenggemarŘíká se, že v sousedství ví každý o každém všechno a Perrie je toho živoucím důkazem. Věděla o svých sousedech vše a to i do těch nejmenších detailů. Věděla kdo kde s kým spal, komu se narodilo dítě, kdo koho podvedl a také věděla, že se jejímu nech...