Když už si myslíte, že jste poznali své dno možností, tak se najde člověk který vás donutí klesnout ještě hlouběji a i když tyhle zkušenosti nejsou veselé, činí nás silnější, odolnější._____________________________
Dům na pláží
Přicházím domů s veselou náladou. Udivuje mě že je všude ticho a tma. Vyzuji si boty a projdu prázdným bytem. Dojdu do kuchyně kde si rozsvítím, přičemž výletům malém z kůže. Na barové židličce sedí Tom. Vypadá nějak divně, v ruce svírá sklenici naplněnou zlatavou tekutinou.
"Proč tu tak sedíšs po tmě? Vyděsil si mě." pravím jeho směrem
"Kde jsi byla?" přehlíží moji otázku.
Dojdu k němu blíž a do nosu mě udeří zápach alkoholu. "Ty jsi pil?"
To ho akorát rozčílí. "Ptám se tě, kurva, kde jsi byla?"
Děsímě. "Byla jsem venku se starým známým." zdělím mu
Tohle ho vůbec neuklidní. "Šuká dobře?" křičí na mě.
"Cože? Jak tě to mohlo napadnout? Nic jsem sním neměla." braním se.
Vytáhne z kapsy telefon. "Pochybuji, že se takhle chovají přátelé." ukáže mi fotku kde mi Mark líbá ruka a na druhé má opřenou hlavu o můj klín.
Jsem šokována těmihle fotografiemi. "Neboj se, nebude to nikde v novinách." říká to až moc klidně.
"Já se nemám za co stydět. Je to můj kamarád a tím to končí nikdy jsem s ním nic neměla." bráním se.
V stane ze židle a uchopí mě za zápěstí. "Když je to tak dobrý kamarád jak mi říkáš, tak proč si mi ho nikdy nepředstavila? Je mi to až moc jasné, nebudeš se chlubit příteli svým milencem!!!" křičí na mě.
"On není můj milenec!" bráním se jeho nařčením.
Chci se nadechnout a všechno mu to vysvětlit, ale skočí mi do řeči. "Lži si nech pro sebe. Zbalil jsem ti věci. Odejdi a už se nikdy nevracej!!!" ukáže ne moje kufry, kterých jsem si předtím nevšimla.
Slzy se mi hrnou do očí. "Ale, já..."
Nenechá mě to doříct. "Mlč! Nechci už nic slyšet!" stiskne moje zápěstí až to zabolí. Pustí mou ruku a dá se k odchodu, ale já stojím jak solný sloup. "Neslyšelas?! Tak už kurva odejdi!" zakřičí.
ČTEŠ
Egoista a Workoholička (Tom Hiddleston FF)
FanfictionCarly Sloanová je mladší sestrou Scarlett Johansson o které svět neví. V dětsví měla nehodu a tak se vyhýbá jaké koliv slávě a tím i své rodině. Dalo by se říct, že je Carly pravým opakem Scarlett, ale spojuje je jejich sesterské pouto. Naše hrdinka...