Erken hayat

24 2 0
                                    

Hayata,12 yaşında başlayan genç bir kızdı. 12 yaşında hayatın zorlukları başına toplandı. Hayatın ona verdiği sınavdı belkide.
Ama o savaştı
Ada tek çocuktu hep tek vakit geçirirdi babası Deniz annesi ise Toprak

Birbirlerini çok severlerdi bide adanın bir tanecik babanneside var tabi .
bi evde Dördü yaşıyordu mutlulardi takı o güne kadar.
12 yasındayken annesi babası ve Ada hafta sonu bir köy evine gitmislerdi orada kamplar piknikler yapmışlardi annesi onlara bahçeden domates topluyordu Ada dışarda köpeği çamur ile koşuyordu babasi ise köy evini düzenliyordu akrabalar da gelmiş güzel bir gün geçirmişlerdi ve Ada ve ailesi güneş batınca evlerine dönmüşlerdi Ada yarın okul açılacak sevincini yaşıyordu eve gittiler ada banyoya girdi rahatladı ve okul için hazırlanmaya başladı hazırlandı ve hemen yatıp uyudu .

Sabah olmuştu ada sabah çok hasta ve yorgundu okula çok gitmek istiyor fakat annesi izin vermiyordu annesi ise gitmek üzere hazırlanmaya çalışırken biyandan da ada ile ilgileniyordu ama o gün annesinde birşey varmış tuhaf hareketler şüpheli davranışlar ve gidici gibi sözler kullanmaya başlamıştır . annesi hazırlanmış ada ise onu yolcu etmeye kapıya gitmiştir annesi adayı sımsıkı öperken yüzünde masum korku dolu bir bakış varmis annesi kızının anlindan öperken seni çok seviyorum seni çok özlicem kendine iyi bak demiş ama ada suphelenmis çünkü adaya annesi hiç bu şekilde masum bakmamis.
Annesi geç kalmamak için acele etmiş ve adayı tekrar öpüp hemen koştura koştura işe gitmistir . ada saatin daha 6 olduğunu ve annesinin 8 de işte olacağını biliyormuş annesi neden bu kadar erken gitmiş. Diye düşünmüş işte o anda adanin hayatının değiştiği nokta..       ***************************** 
Ada nın içinde kötü bir his varmis.kötü birşeyler olacak gibiymiş .
Öğle saatlerine doğru babası annesini aramis fakat ulaşamamış babası adayı aramis.  Kızım annen evde mi ? Demiş.
Ada hayır baba annem evde değil yemeğe de gelmedi demiş .babası kızım annenin işyerine git annen ordami diye bak demiş. Ada ve babası çok telaslanmıslar.
Ada apar topar hazırlanıp  annesinin işyerine gitmiş. işyerine vardıgında hakan amcaya annesini  sormuş acaba  annem nerede  bugun ise geldimi? hakan amca . hakan bey hayır canım annen bugün hiç gelmedi demiş . Ada  çok korkmuş yüzünde  balon patlamış bir ifade oluşmuş. Ada elini cebine atıp telefonu almış ve hemen babasını aramis . Baba annem bugün isyerine hiç gitmemiş demis. Ada ve babasi ne yapacaklarını şaşırmıs napcaklarin bilememis  etekleri tutuşmuş annesin nerde olduğunun merakı onları deliye döndürmüstü  . Babası hemen adanın annanesi ayşe hanımı aramis. Anne toprak yok işe gitmemiş sen onla hiç konustunmu demiş . ayşe hanım hayır oğlum hiç konusmadim demiş . deniz bey tamam anne demiş . ayşe hanım oglum bi haber olursa  hemen beni ara baban ve beni telaşa soktun bul kızımı diye haykırmıs. Deniz hemen toprağı aramaya başlamış
Ada annanesine gitmiş bütün aile oraya toplanmış herkezin yüzünden düşen bin parça herkezin elinde telefon denizden veya topraktan haber bekliyorlarmış. Ada annesiz kalma korkusu ayşe hanım kızına birşey oldu korkusu ve diğerleri hep bunları düşünüyormuş .Ada içinden annemi ya caldilarsa ya onu bicaklayip çöpe attilarsa garip garip dusuncelerle kendini uzuyormus.
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erken Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin