,,Kde to jsme?!" Se strachem v halsevyhrkla. Bála se. A můžu za to já. Co jsem to udělal? Ne, nesmímse litovat. Ani ji. Byly jsme tu kvůli ní. Ona si to zaslouží.Proč to udělala? Zradila mě kvůli Luisovi. To že je do nějzamilovaná ji neopravňuje takhle zradit nejlepšího přítelekterý ji vždy ve všem pomohl.
,,Sama by jsi to měla vědět. Pročjsi to udělala?!" Couvala na okraj útesu. Chybělo už jen párkrůčků aby konečně spadla.
,,Co to meleš ty idiote?!" Stékalají slza ze tváře ale ona dál ustupovala.
,,Proč jsi to udělala?!!" S ještěvětším důrazem jsem zakřičel.
,,Já nic neudělala ty kreténe!"Jednou nohou už byla na okraji. Lekla se když ucítila že je nakonci cesty. Podívala se dolů a pak na mě.
,,Kdo vlastně jsi?!" Zeptala se apřipravená skočit čekala na odpověď.
,,Já? Tvůj největší přítel alezároveň nejhorší nepřítel. Tvoje špatné já co se snažídostat ven. Tvoje noční můra a nejhezčí sen. Karma, to druhé,to horší, to nepochopené, osud, příležitost. Ale především?Především jsem ty!" Dořekl jsem a ona celá vystrašenáneudržela rovnováhu a začala padat. Její křik plný beznadějese rozléhal po údolí. Když najednou. Nespadla.. Zmizela.. Časvypršel.. Zklamal jsem.. Probudila se moc brzo.
Pondělí 7:24
S výkřikem jsem se probudila vposteli. Byl Podzimní den a jako pokaždé mě vzbudila jediná věc.Budík to nebyl.
,,Doprdele." Chytila jsem si hlavu amyslela že opravdu umřu. Srdce mi bušilo jako bych právě běželamaratón. Tento sen mě provádí už od osmi let ale vždy je jiný.Vždy mám na konci umřít ale to se ještě nestalo. Ještě abyano. Říká se že když člověk umře ve snu tak i v realitě nainfarkt. Mozek prý není schopen pochopit že to je jen iluze. Co jevlastně sen? Co má znamenat ten můj sen?
,,Zlato co se stalo?!" Vběhla dopokoje máma a jako vždy se na mě svalila aby mě objala.
,Jsem v pohodě mami." Snažila jsemse ji ukojíšit aby mě spíš neudusila ona.
,,Zase ta noční můra?" Řekla sestarostlivým výrazem ve tváři.
,,Ano ale jsem v pohodě." Usmálajsem se aby se trošku uklidnila.
,,Ooo Zlato, víš co? Půjdu udělatsnídani a až se uklidníš tak se přijď najíst, dobře?"Oznámila mi a rázem už byla venku z pokoje.
Co měl znamenat tento sen? Řekl mikdo je ale nerozumím tomu.
Proč mi chce ublížit? Co jsem muudělala? Kdo je Luis? V hlavě se mi množily otázky jako každěráno. Nechci se ptát.. chci znát odpovědi. Nechci aby ty snypokračovaly. Je nějaký způsob jak to zastavit?
,,Jsi už v pohodě?!" ozvala se zespoda máma a já se zvedla abych se mohla převléct. Oblékla jsemsi Crop top s ananasem a krátké kraťasy. Moc se mi tento stylnelíbí jelikož vypadám jako děvka ale k tomu super crop topu senic jiného snad nehodí. Na make up úplně kašlu jelikož jsemráda přírodní. Vzala jsem si tašku s nachystanýma věcma doškoly a vydala se dolů na snídani.
Utíkala jsem po schodech tak rychle ažjsem se divila že jsem nesletěla a nenabila si kokos. Zajela jsemke stolu a začala jíst. Na talíři jsem měla namazaný chléb anež by člověk si všimnul co na něm bylo tak už nebyl. Bráchase v něm rýpal nožem a čekal že dostane něco jiného. Bylo půlosmů a já už musela běžet. Rychle jsem si vzala tažku arozloučila jsem se s rodiči. Bylo jasné že u mámy v obětí buduchvilku zaklíněná. Když jsem se vyprostila tak jsem rychlostíblesku vyrazila do školy.
Ve škole se nic moc nedělo.
,,Ahoj." Přišel zamnou Luis a bylnějakej nevyspalej. Oči měl jen pootevřené a pod nimy strašnýkruhy.
,,Ahoj, Jsi nespal nebo co?" Řeklajsem mírně škodolibě ikdyž ani já neměla klidné spaní.
,,Zase noční můra ale jinak cajk. Zato ty vypadáš jako kdyby se ti zdálo o jednorožcích. Sluší tito." Musím uznat že umí polychotit. Ikdyž to tak zrovna není.Pořád jsem myslela na ten sen. Celkem se bojím.
,,Děkuju, se divím že přes tyzavřený oči mě vydíš." Podotkla jsem s úšklebkem. Je tosuper kamarád, takového si snad ani nezasloužím.
,,Tebe nejde přehlédnout." Šibalskyse usmál a začal si mi dívat zaujatě do očí. Celkem mě jehonepřítomným výrazem děsil. Během Chvíle přišel do třídyučitel a všichni se vydaly do svých lavic. I Luis se náhle zvedla šel si sednout.
Přišla Karin a sedla si vedle mě.
,,Ahoj Atmi, Tak co Luis?" Šťouravěse zeptala a mě zaskočilo.
,,Co s Luisem?" Nechápavě jsem sezeptala a čekala na odpověď.
,,Vy spolu nejste? Hodily by jste se ksobě. To jak se na tebe pořád dívá a to jak spolu jste praktickypořád je celkem zvláštní, tak mě napadlo jestli spolu třebanejste." Začala mi vysvětlovat její předchozí otázku a já sizatím otevřela sešit. Následně jsem jí vysvětlila že nicnení, že je to nejlepší kámoš.
Po poslední hodině jsem se vydala keskříňce kde jsem se zatím oblékla a vydala se směrem ze školy.Jen jsem uslišela jak se zamnou ozívá Luis ať počkám. Otočilajsem se směrem k hlasu a najednou mi Luis vklouzl do obětí. Nežjsem se vzpamatovala tak mě políbil a já nevěděla co se děje.Po chvilce jsem se vzpamatovala a odstrčila ho.
,,Co to děláš?!" Zakřičela jsemarozběhla se domů. Bez jakékoliv odpovědi jsem běžela směrempryč. Se slzami v očích jsem si to v hlavě přehrávala pořáddokola. Když jsem konečně přiběhla domů tak jsem běžela dopokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a lehla si na postel. "Pročto udělal? Co se to stalo? Co se děje?" Stále stejné otázkypořád dokola. Dneska na úkoly kašlu. Máma by měla přijít domůaž večer. Brečím na posteli a pomalu usínám.
,,Jsem rád že jsi zpátky.." Řekljsem tajemně. Viděl jsem jak leží na podlaze a vydal jsem se kní.
ČTEŠ
Sladké sny
RandomVíte co jsou to sny? Víte že sny pomáhají se mozku dostat z nějaké špatné situace? Většina snů může být na první pohled podobná. Ale každý sen je jiný stejně jako příběhy v nich. Co když sny něco znamenají? Co kdyby sny zobrazovaly minulost, přítomn...