Tanışma

245 18 0
                                    

        Bir saattir falan Luce'yi arıyorduk ama bulamamıştık...Wendy ve Carla yürümekten-uçmaktan yorulmuşlardı.
Ben ve Elfman da.Bir Lisanna ve Erza yorulmamıştı.Happy de ayakta uyuyordu zaten...-,-
-Yoruldum!Duralım artık!
-Açıkcası...bende.Kamp yapsak?Erza?
-Olur.
-Düzlük alan bul o zaman.
-Sen bul limonatamın buzu!
       Gray'in bana emir vermesi sinirimi bozmuştu ve tam dalacakken Erza beni durdurdu.Çok sert!
-Durun!
-Ne oldu Erza?
-Şu taraftan sesler geliyor.
     Ben ve Gray de duymuştuk.Diğerleri de safça bize bakıyordu.İki kişi konuşuyordu.
       Ki zaten o sırada karşımızda belirdiler...İkizlerdi sanırım.
-Ha?
-Ha?
Birbirimize bakarken birden canlandılar.
-Siz kimsiniz?
-Asıl siz kimsiniz?!diye sordum.Erkek olan bana ters ters baktı.Ben de aynen ona o bakışları gönderdim.
-Excalium'lu değilsiniz...
-Hayır.Biz Fairy Tail ' iz.
-Ben bunları hatırlıyorum.En azında şu Sakura ağacını.Sen?
-Hayır.
-Sarı'nın arkadaşları...Şimdi?dedi ve ensesine bir tane vurdu.Diğeri bunu fark etmedi çünkü düşünmekle meşguldü.
-HA!Hatırladım!
-Tch.Sonunda.
        Bende hatırlamıştım.Bunlar Luce'yi alıp götürenlerdi.Sanırım.Erkek olanı saha önce görmemiştim ve yanında yeşil exceed yoktu.
-Yeşil exceedine ne oldu?
-O,bu.
-Ohaciddenmi?!?!?!?!?!
-Evet.
-Natsu.Onları tanıyor musun?
-Evet.Bunlar Luce'yi götürenler.Hani...
-O Zaman onların yanına dönmüş olmalı?
-Yanlarında yok ki!
-Siz de mi Sarı'yı arıyorsunuz?
        Bunu dediğinde dikkatimi çekti işte.Onlara adlarını sordum.
-Jamie.Bu da Jared.Şekil değiştiren.En başta da exceed kılığına girmişti.Chi.
-Ha....Dur!O ne?
-Burası sizin dünyanıza benzemez.Her türlü farklı yaratık vardır.
-Peki ya sen?
-I.Ih.
-Peki.O Zaman neden birleşip Lucy'yi bir arada aramıyoruz?
      İkizler Birbirlerine baktılar,sonra da aynı anda 'hayır' anlamında başlarını salladılar.
-Neden ki?Amacımız....
-Farklı.
-Huh?Nasıl yani?
     Jared eğilip Jamie'nin kuşağına fısıldadı ve sinsice güldüler.Jamie zaten kötü gülümsüyordu.Bu İYİCE kötü yapıyordu onu.
-Biz onu kral a götüreceğiz.
-Nani?
-Kral.Sarı'yı istiyor.Nedenini biz de bilmiyoruz.dedi Jared ve omuz silkti.
-Şimdilik sadece onu arayalım.Daha sonra bulursak ne yapmak istediğini ona sorarız.Olur mu?dedi Lisanna.
-Bak bu olur işte!
-O Zaman...bu işte beraberiz,ha?
-Sanırım evet.Sonrasına karışmayız!
-Karışmayın zaten...

FairyTail:YıkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin