Začiatok

177 6 3
                                    

Začiatky sú veľmi ťažké, najmä keď som sám v divočine. Kde na každom kroku na vás číha creeper alebo iný mob.

Rozmýšľam že čo mám teraz ako prvé robiť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rozmýšľam že čo mám teraz ako prvé robiť. Pokúsim sa nájsť nejaké kusky dreva a vyrobiť si nejakú ľahkú zbraň. Nech si ulovím aspoň prasa alebo sliepku. Teda ak niečo nájdem. Vyrobil som si taký malý meč, a idem sa teda pohľadať nejaké zviera. Zatiaľ nič, ale... kravy! Nesmierne som sa potešil, a veľmi pomali som sa plížil cez vysokú trávu aby ma nespozorovali. Keď som bol dosť blízko, tak som zaútočil. A mal som šťastie, lebo jednu kravu sa mi podarilo zabiť. Ostatné sa rozutekali preč. Mal som dosť jedla na 2 dni. Ako som si ukladal mäso tak na strome oproti mne niečo viselo. Bola to stará látková taška. Do nej som si dal mäso. Už sa stmieva a ja som si ešte nenašiel úkryt. Tak som sa rozhodol, že prespím na strome. Vzal som si tašku na plece a vyliezol som na strom. Keď bola noc tak sa pomali začali spawnovať príšery. Hneď pod stromom boli kostlivci. A zrazu podomňou praskol konár a jeden kostlivec si ma všimol. Uplne som stuhol a snažil som zadržať dych. Ale keď som si myslel že už sa na mňa nepozerá, tak som sa snažil vyliezť vyššie ale on sa na mňa zrejme pozeral a začal po mne strieľať šípi. Jeden ma zasiahol do ramena a zrazu som odpadol. Zobudil som sa až ráno keď už príšery zmizli. Pokúsil som sa vstať ale v ruke som mal ešte stále ten šíp. Jemne som si vyberal ten šíp, nakoniec sa mi to podarilo ho vybrať ale strašne to krvácalo. Vo vačku som mal šatku, tak som si ranu obviazal. Bol som už dosť hladný tak som si z tašky vybral mäso. Musel som ho zjesť surové, ale uvažujem že si ten oheň nejak vyrobím. Ale to by som najprv musel nájsť uhlie. Teraz si hlavne idem vyrobiť nejaký príbytok. Tak sa porozhliadnem po nejakom mieste, hlavne musí byť také nenápadné a tak. A presne také som aj našiel. Bolo blízko potoku, z prava boli lesi a za nimi hory. Oproti mne bola lúka. Tak som začal rúbať drevo, z neho som si vyrobil krompáč. Kúsok odomňa bola skala. Tak som mal z nej kameň a z neho som si vyrobil kamenný meč, krompáč a sekeru. A ako som si ešte trochu kopal, tak som sa prepadol do nejakej jaskyne, a tam na mňa začali útočiť zombieci a creepery.

Našťastie som mal ten meč tak som ich pozabíjal, creeper vybuchol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Našťastie som mal ten meč tak som ich pozabíjal, creeper vybuchol. A jak vybuchol tak aj kamene vypadli. Pozbieral som ich a porozhliadol som sa tam. Kúsok odomňa boli bloky s uhlím. Tak som konečne mal uhlie a monol som si vyrobiť torche. Potom som rozmýšľal že ako sa dostanem späť hore. Zobral som si pár kamenných blokov a dával som si ich pod seba. Keď som bol už dosť vysoko, tak som vyliezol hore. Tie kamene som si zobral a tak som mal dosť materiálu na skrýšu. Vyrobil som si z dreva dvere a a potom som si ešte vyrobil pec. Našiel som piesok tak som ho dal do pece a mal som sklo. Vznikol z toho malý drevený domček. Už mi ostalo nájsť len ovce na posteľ. Tak som išiel do lesa. Našiel som tam akurát kravy a prasatá. Vrátil som sa a išiel som na lúku. A boli tam ovce. Zabil som ich 5 a mal som dosť vlny na posteľ. Išiel som domov a postavil som si ju ku oknu. Za dvere som si dal crafting table. A vedľa neho pec. Už bola pomali noc, tak som išiel spať.

MinecraftWhere stories live. Discover now