Droga Córko,
Chciałbym na początku cię przeprosić. Wiem, że nie powinienem cię oddawać, ale to było najlepsze wyjście. W tamy okresie zagrażało ci duże niebezpieczeństwo, jak była twoja matka to ona zajmowała się tobą, ale zmarła. Załamałem się. Bardzo ją kochałem i nadal kocham, chodź wiem, że ona już do nas nie wróci.
Mam tylko ciebie.
Mamy tylko siebie.
Pewnie już znasz Justina, chodzicie do jednej szkoły, do jednej klasy. To dobry chłopak, wiem co przeszedł w rodzinie. Współczuje mu. Pewnie teraz myślisz, że skąd we mnie uczucia. Uczucia miałem zawsze i już na zawsze zostaną. Po twoich narodzinach się narodziły, jak trzymałem ciebie na rękach po porodzie, albo jak obchodziłaś swoje pierwsze urodziny wybrałaś pieniądze, albo jak uczyłem cię chodzić, lub jak chodziliśmy na spacery razem, na place zabaw. To były piękne czasy, cały czas to wspominam. To są najlepsze wspomnienia, wszystko z twoim udziałem jest najlepsze.
Przed pójściem do więzienia, przepisałem wszystko na ciebie. Moje domy, mój gang, moje samochody, moje wszystko. Teraz jest twoje.
Wszyscy dobrze wiemy, że już nie wyjdę na wolność, dlatego to zrobiłem. Miał być to prezent na twoje osiemnaste urodziny, ale Justin poinformował mnie o wszystkim.
Od jutra zaczynacie treningi, Justin pokaże ci mój gabinet, teraz już twój, przedstawi cię chłopaków, poznasz swojego chrzestnego i chrzestną. Mam nadzieję, że ich polubisz. Przeprowadzasz się też do naszego domu. Jak to pięknie brzmi, naszego domu.
Mam nadzieję, że zajmiesz się chłopakami jak ja. Rządź tam dobrą ręką.
Pamiętaj, kocham cię. Zawsze kochałem i będę nadal kochać. Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie. 10.04.-najpiękniejsza data, która jest wytatuowana obok serca i w sercu.
Szczęścia w związku z Justinem, jak już wcześniej wspominałem, to bardzo dobry chłopak, mam do niego zaufanie.
Kocham cię, twój ojciec.
Skończyłam czytać, a po moich policzkach spływały łzy, przytuliłam się do mojego chłopaka, jak to cudownie brzmi, mój chłopak. Nie mogę pozwolić ojcu siedzieć w więzieniu. Jeżeli ja przejmuję władzę nad jego gangiem, w sumie już moim, mogę przecież go odbić?
-Justin odbijamy mojego ojca.-powiedziałam stanowczym głosem.
CZYTASZ
Massenge → justin bieber ✔
Fanfiction"Rodzice twojej przyjaciółki uciekli, bo zbliża się jej biologiczny ojciec. Biologiczna matka zmarła jak miała zaledwie 3 latka. Jej ojciec, mój szef oddał ją do jej 'niby' rodziców, żeby się wychowała. On miał wrócić po nią, gdy skoczyła paręnaście...