13. časť

1.8K 127 2
                                    

Netrebalo ma dlho presviedčať.
Proste som si zobrala cigaretu naplnenú marihuanou a zapálila. Až na to že som sa každý jeden ťah dusila, nič to so mnou nerobilo.
"Čo z toho máte?" spýtala som sa nesmelo.
"Počkaj si," odpovedala mi Angelina. Bola to nižšia blondína. Mala 18. Pôsobila milo, ale bol to čistý kandidát na liečbu.
"Takže si tu miestna? " začal jeden chalan, ktorého meno som nepoznala.
"Áno, narodila som sa tu," teraz keď som si tak.uvedomila veľmi veľa ľudí sa tu sťahuje, ani neviem čo také úžasné tu je.
William sa iba díval. Nehovorili sme už spolu. Komunikoval S inými ľuďmi. Nemala som ani prehľad, ako niektorí vyzerali.
"Frajera máš?" pokračoval.
Zaujímavé ako sa všetci pýtajú na mužské pohlavie.
"Áno.." a v tom mi to došlo "mám," Bože môj!! O desiatej som mala byť U neho. Chodím O takejto hodine kvôli tomu, že jeho rodičia chodia do roboty po deviatej. Občas ich ešte zastihnem.
"Ja.. Musím hneď ísť, diki," prebehla som pohľadom všetkých čo tam boli A nakoniec sa usmiala na Willa.
"Kde chceš ísť? Takto skoro?" Angelina sa ma snažila prehovoriť, ale viackrát som zdôraznila že odísť musím.
Kráčala som lesným chodníkom, keď v tom mi pravdepodobne marihuana dostatočne vstúpla do hlavy. Mala som pocit že všetko je väčšie a nedokázala som rozoznať ako ďaleko sú veci odo mňa.
Kráčala som a bola už dosť veľká tma. Mam straše sucho V ustach. Dala by som hoci čo za pohár vody.
Počkať? Čo som vlastne chcela?
No tak! Mette! Myslí.
Bar, William,.budova, Angelina, marihuana, Lucas, mama... Jasné, Lucas. Musím ísť hneď za Lucasom. On má čaká doma.
Začala som utekať keď v tom som do niečoho tvrdého narazila. Spadla som na zem a videla.som iba siluety konárov stromov trčiace do oblohy.
Narazila som do stromu. Do jedného z tých tvrdých vysokých driev postavených kolmo.
"Mette?" začula som hlas, ale nikoho nevidela.
"Haló?" mala S chuť sa smiať.
"Mette? Čo robíš na tej zemi?" kľakol si ku mne a pomáhal mi zodvihnúť ma. Bol to Will


Nechcem to [DOKONČENÉ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz