... İzmir ....

68 6 4
                                    

              
          Multimediya 'da ;)) Rüya var.

         

Güneş aralıklı perdeden gözlerine vurunca huysuzca mırıldanıp arkamı döndüm birden hızlıca yataktan doğrulup
Kalktım bu gün büyük gün herşeyin

                 ...Başlangıcı...

Üzerime kot pantolon ve siyah askılı bir buliz giyip kahvaltıya indim herkez çoktan gelmiş kahvaltıda başlamıştı bile
Annenin yanağından öpüp yerime oturdum.

"Günaydın tatlım"

"Günaydın annelerin bir tanesi "

Annem yemeğine geri döndü üzgün görünüyorlardı babam annem ama kendim için büyük çok büyük bir adım atmıştım.

Gülümseyerek babama baktım "babacım biletimi aldın değil mi herşey hazır "

Babam biraz üzgün bir hal aldı.
Bende onları bırakıp yaşadığım    doğduğum büyüdüğüm sokakları temiz havasını her şeyini özleyecektim.

Masadan kalkarak babama sarıldım annem'de yanımıza çekerek konuşmaya başladım insallah onların yokluğuna alışırdım.

"Anne baba sizleri çok özlicem ama böyle yapmayın haftada yanınıza gelicem lütfen sizi üzgün görmek istemiyorum merak etmeyin herşey çok güzel olacak bana inanın artık büyüdüm.
Hem sizi arar okulu herşeyi konuşuruz. merak etmeyin sizin yerinizde istanbulu gezerim" Kıkırdayarak beni öptüler babam hüzünlü animizi bozarak konuşmaya başladı .

" hadi o zaman bizim küçük kızımız geç kalmasın merak etme cadı senin yanına annenle belki geliriz ikinci dönem bizden kurtulamasın hadi valizlerini getir çabuk çıkalım artik. "

"Peki"

Diyerek odama geçtim ve kapıyı kapatıp bu oda her şey....
Çok mu duygusal bağladım ne annem banada bulaştırmış olmalı .
Tamam herşeyim hazır sadece en yakınım canım olan kankimi görmek kaldı oda İstanbul tuturmak istedi ama o izmiri tuturmus.
Aslında benim aklımda hiç böyle bir şey yoktu olaylar birden gerçekleşmişti.
Ve tek çocuk olduğum için böyle oldu.

Hava alanına gelince arkama baktım son kez herkez bana el saliyordu bende gülümsemek'le yetindim ...... 

İstanbul ben geliyorum....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin