"ဘာ!!!အခုေတာ့မင္းကဒီစကားမ်ဳိးေျပာၿပီေပါ့ ေအးေပါ့ေလ ငါ့လိုေရာဂါသည္တစ္ေယာက္ကိုမင္းမေပါင္းႏိုင္ေတာ့တာမဆန္းပါဘူး!မင္းကငါ့ကိုတကယ္ခ်စ္လို႔ယူခဲ့တာမွမဟုတ္ဘဲ!!!"
Yeolမ်က္ရည္ေတြက်ကာလက္သီးကိုက်စ္ေနေအာင္
ဆုပ္ရင္းေျပာလိုက္တယ္"မင္းဘယ္လိုပဲေျပာေျပာငါဂ႐ုမစိုက္ဘူး!ငါမင္းနဲ႔ကြာရွင္းခ်င္တာပဲသိတယ္!အခုခ်က္ခ်င္းကြာရွင္းေပး!"
Kris ေဒါသသံနဲ႔ေျပာလိုက္တယ္"ရတယ္!ကြာရွင္းေပးမယ္!မင္းလိုခ်င္တာျဖစ္ေစရမယ္!မင္းလိုလူမ်ဳိးကိုငါလည္းထပ္မျမင္ခ်င္ေတာ့ဘူး!မင္းလိုလူမ်ဳိးကိုမွအရမ္းခ်စ္ခဲ့မိတဲ့ငါ့ကိုယ္ငါလည္းေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္!အခုငါ့ဘဝထဲကေနထြက္သြားပါေတာ့!!!"
Yeolမ်က္ရည္ေတြက်ရင္းေျပာေနတယ္
အသံကလည္းကြဲအက္ေနသလိုရင္ထဲမွာလည္းကြဲအက္ေၾကမြေနၿပီေလ"စိတ္ခ်စမ္းပါ!မင္းနဲ႔ငါဒီတစ္သက္ေတြ႕စရာအေၾကာင္းမရွိေတာ့ဘူး!"
Yeol's Pov"မင္း...မင္းေျပာရက္တယ္...ငါ့ကိုခ်စ္ပါတယ္လို႔ေျပာခဲ့တာဘယ္တုန္းကမလို႔အဲ့ေလာက္ေတာင္ေျပာင္းလဲသြားရတာလဲကြာ...ငါကတျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေသရမဲ့ေရာဂါဆိုးႀကီးရွိေနၿပီဆိုေတာ့မင္းငါ့ကိုမုန္းသြားတာလား...?ငါ့ကိုအစကတည္းကတကယ္မခ်စ္ခဲ့ဘူးေပါ့ေနာ္...ငါ့ကိုလွည့္စားခဲ့တာေပါ့ေနာ္...ငါကေတာ့မင္းကိုတကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ တသက္လံုးလဲမင္းကိုပဲခ်စ္သြားေတာ့မယ္လို႔ရည္ရြယ္ထားတာပါ ငါတို႔ပတ္ဝန္းက်င္ကိုေတာင္ဂ႐ုမစိုက္ဘဲလက္ထပ္ခဲ့ၾကတာေလ ဘာလို႔...ဘာလို႔အခုမွငါ့ကိုထားခဲ့ရတာလဲ...?"
Yeolမ်က္ရည္ေတြဆည္က်ဳိးသလိုက်ေနတယ္
သူအရမ္းခ်စ္ရတဲ့Kris သူ႔ကိုအရမ္းခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့Krisကဘာလို႔အဲ့ေလာက္ေတာင္ေျပာင္းလဲသြားရတာလဲ...?Yeolရဲ႕မ်က္ရည္ေတြကကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ေပၚသုိ႔.....
မ်က္ရည္ေတြကိုသုတ္လိုက္ၿပီးကြာရွင္းစာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ထိုးလိုက္တယ္
"ေရာ့!ငါလက္မွတ္ထိုးၿပီးသြားၿပီ!မင္းေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ဖုိ႔ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ Kris"
"ရပါတယ္ မလိုပါဘူး!ငါေသခ်ာေပါက္ေပ်ာ္ရႊင္မွာပါ"
Kris ေအးစက္တဲ့အျပံဳးတစ္ခုကိုမ်က္ႏွာထက္မွာဖန္တီးလိုက္တယ္
YOU ARE READING
I Am sorry(One Shot)
Randomကိုယ္အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ Yeol~ ဒီစာေလးကိုဖတ္ၿပီးၿပီဆိုရင္ကိုယ္ဒီေလာကႀကီးမွာရွိမေနေလာက္ေတာ့ဘူး ဒီစာေလးကိုဖတ္ၿပီးရင္ကိုယ့္ကိုခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္