Мащехате не харесва момчето и иска да се отърве от него.Един ден тя издебва момчето .Евън е отишъл до далечният кладенец.Злата мащеха се промъква зад момчето слага му чувал на главата и го одушава и след това го бута в кладенеца.Минават 300 години от както е умряла мащехата на мястото където бе одушен Евън е построена къща и сега живее едно семейство ,което не знае какво е станало с предишните хора живеещи в тази къща.Вътре в самта къща в центъра на къщата стой кладенеца недокосван.Мери така се казваше майката на :Питър,Луси,Едуард и с баща им Пий.Вече всички бяха изморени и беше време за лягане.Всички заспаха единствено най-малкото дете -Луси.Тя не можеше да заспи,защото не обичаше да спи на други места.Затова започна да обикаля из новата къща.Докато не стигна до кладенеца.От него започваше да блещука светлина и някой казваше :-Луси,Луси ела при мен.Луси се доближи до кладенеца и от него се показаха две ръце които сграбчиха Луси в кладенеца.Луси не можеше да плува и се удави.На сутринта Мери стана и отиде на направи кафе ,но преди да влезе в кухнята видя Луси мъртва на земята -удавена.Мери изпища от мъка и от страх и събуди Пий.Пий скочи от леглото и се втурна на долу видя как Мери държи мъртвата Луси.Пий се насълзи.Мери и Пий се чудеха да ли се е удавила или някой я е убил.Кладенеца започна да свети отново и викаше Мери ела при мен.Мери се приближи до кладенеца и видя отражението на Едуард и Питър обезглавени.Това беше видение какво щеше да се случи.Мери се изплаши и бързо отиде до стята на момчетата и какво видя Едуард и Питър обезглавени Мери едва не получи удар Пий се обади на полицията но нямаше обхват.Мери започна да се страхува изведнъж тавана на къщата се спусна и от там падна тялото на Евънс с писмо от мащехата му в ръката .Мери се ужаси и изпищя Пий дойде и видя какво е преживяла жена му.Мери взе писмото от ръката му и прочете какво пишеше от ръката му.Духът на момчето се появи пред Мери и Пийт и им каза че ще ги убие ако не се махнат от къщата и да не казват за убийствата или ще ки обеси.Мери и Пийт без да си вземат багажа взеха ключовете за колата и подкараха към майката на Мери.Вратата на обладаната къща се затвори.
YOU ARE READING
Прокълнатото момче
HorrorЕвън Обраян е десетгодишно момче което е без родители осиновено от зла мащеха.