Weird dream

9.6K 515 6
                                    

Stála som na lúke plnej kvetov no netrvalo to dlho a ocitla som na pláži. Presnejšie na Californskej pláži. Bol západ slnka. Sadla som si na hebký piesok. Zrazu som začula hlasy. Šla som podľa nich a ocitla som sa v meste. Bola tma. Predo mnou bola úzka ulička v ktorej som počula bolestné výkriky. Začala som bežať, ale nie od uličky ale do nej. Bežala som ako som len mohla no teraz som nepočula len krik ale aj búchanie a verte mi do steny to nebolo. Dobehla som skoro na koniec uličky kde sa mi vynorili dve osoby. Jedna som bola ja a druhá osoba bola otec. Mlátil ma v tej tmavej špinavej uličke ako nejakú handru..

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Trhla som sa tak že som skoro spadla z postele. Bola som celá spotená a hrudník sa mi rýchlo nadvihoval z môjho nepravidelného dýchania. To čo bolo za divný teda skôr strašidelný sen? Potriasla som hlavou a vstala. Pozrela som sa na hodinky. Dve hodiny ráno. Super. Za štyri a pol hodiny vstávam do školy. Ale už je štvrtok takže ešte dva dni koniec. Víkend! No zdá sa že asi nebude party keď sú tu rodičia. Jedine že by odišli. Šla som dolu schodmi do kuchyne kde sa svietilo. So zatajeným dychom som šla pomaly k priechodu. Našťastie to nebol otec ale matka.

,,Sarah? Čo tu robíš" spýta sa prekvapene

,,A čo to máš na líci"

Chcela mi líce chytiť no ja som sa uhla a šla si do chladničky pre džús. Nechcela som vyťahovať pohár a tak som sa napila rovno z krabice.

,,Sarah! Pi ako normálny človek!" 

,,Myslíš ako snob? Nie ďakujem k nim nezapadám a ani nikdy nebudem zapadať na to som až príliš odlišná"

Zafrflala som

,,Sarah Monthgomery! Ako to rozprávaš?!"

,,Prepáč že citujem otca! A vieš čo? To na líci mám od otca!" 

Skríkla som a šla do izby

Zabuchla som dvere. Doslova som sa hodila na posteľ ale to som hneď oľutovala, pretože sa ozvala bolesť medzi rebrami. Sykla som a otočila sa na chrbát. Prečo ja? Ale čo som si všimla mamka balila takže idú preč! Jop! Usmiala som sa a zakryla sa perinou. Po chvíli prehadzovania a točenia sa som zaspala.

~~~~~~~~~~~~~~~

,,Stávaj sestrička! Je tu nový deň a čaká nás škola!" 

Vtrhol mi do izby Chris.

,,Tresnite mu jednu niekto lebo ak nie tresnem mu ja." 

Zamumlala som do vankúša.

,,Ale nó. Nebuď taká" 

Zasmial sa.

Neviem či je retard ale ten idiot na mňa skočil na čo som vypučila oči lebo po prvé, bol ťažký a po druhé, ozvala sa bolesť rebier. Keď uvidel môj výraz okamžite zliezol.

,,Prepáč. Bolí ťa niečo?" 

Usmial sa.

,,No nie ty idiot. Jasné že ma bolí. Rebro."

,,Čo ti to urobil..Nechápem." 

Zakrútil hlavou.

,,Nenávidí ma." 

Pokrčila som ramenami.

,,To nie." 

Povedal nerozhodne.

,,Chris. Sám to dobre vieš tak ho prestaň obraňovať." 

Pretočila som očami a vstala

Prešla som do šatníka a pozerala čo si oblečiem. Crop-top si nemôžem dať kvôli modrinám. Povzdychla som si vybrala si najprv biele kraťase. Siahla som po prvom tričku ktoré tam bolo. Bolo to priesvitné lososové tričko na ramienka. To ujde.

Zavrela som sa v kúpeľni pričom som obišla Chrisa. Pozrela som sa do zrkadla a zhrozila sa. Ľavá strana bola trochu napuchnutá a bola tam modrina. Povzdychla som si, zhodila zo seba oblečenie a vliezla do sprchy. Po sprche som sa obliekla, spravila rannú hygienu a namalovala sa. Zišla som schody a vošla do kuchyne. Na stole bol nejaký papier ale ani som sa na neho nepozrela lebo presne viem čo tam je napísané. Že naši rodičia šli zas kdesi preč.
Je mi to jedno. Jediné čo ma dnes trápilo bolo to, ako to bude s Raynom v škole.

~~~~~~~~~~~~~~~~

,,Ahoj zlato" ozval sa známy hlas.

Zabuchla som skrinku a obtočila ruky okolo Raynovho krku.

,,Chýbal si mi" zafunela som mu do krku

,,Bol som preč len jednu hodinu"

Zasmial sa čo mi spôsobilo motýle v bruchu. Odtiahla som sa od neho a šli sme spolu na obed. Ujasníme si to, celý deň sme stále spolu a všetci nám gratulujú až na Amandu a Dylana. Amanda je nafučaná že nezbalila Rayna a Dylan.. Neviem. Neriešim ho. Čo mi pripomína že musím ísť za ním kvôli projektu z franiny. Áno ten debilný učiteľ nám dal projekt s tým čo sedíme. A bohužiaľ keďže sedím s Dylanom to šťastie ma nepostihlo a mám projekt s ním a Rayn robí projekt s Amandou, na čo som bola nesmierne nasratá. Dokonca som nahúkala aj na učiteľa za čo som skončila v riaditeľni no ani to nepomohlo s ničím.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

,,Ideš?" spýtal sa Rayn

,,Nie, musím ísť za Dylanom kvôli projektu"

,,Nepáči sa mi že tam ideš" zamračil sa

,,A mne sa nepáči že robíš projekt s Amandou"

,,Žiarlivec" zasmial sa

,,Jedine tvoj" povedala som a pobozkala ho

Odtiahla som sa od neho a otočila sa kde už stála čierna motorka o ktorú sa opieral Dylan. Zpálil Rayna pohľadom a potom sa pozrel na mňa takým divným pohľadom. Sadol si na motorku a podal mi helmu.

,,To bozkávanie si môžte nechať aj na potom" zahundral

,,Nezáviď dobre"

Len sa uchechtol a ako som nastúpila naštartoval.

,,Drž sa pevne. Mám rád rýchle jazdy"

Zasmial sa. Pevne som sa ho chytila okolo pásu a posledný krát zamávala Raynovi.

Šli sme hádam smrteľnou rýchlosťou, myslela som si že niekde nabúrame, no ako sa ukázalo Dylan vie riadiť perfektne..

,,Ako si si užila jazdu?" otvoril dvere

,,Úžasne" povedala som ironicky

,,Trochu menej irónie by neuškodilo"

,,Pri tebe sa inak nedá" zavrčala som

Prešli sme schodmi do jeho izby a ja som si sadla na posteľ. Ani som si nerozložila veci začal rýpať.

,,Rayn? Vážne? Veď je tu jeden deň" 

,,To nieje tvoja vec" sykla som na neho

,,Prečo s ním chodíš? Dôvod, nemiluješ ho"

,,Milujem!" už som bola nervná

,,Je tu jeden deň a ty hovoríš že ho miluješ?!" spýtal sa šokovane a nahnevane

,,Neveríš v lásku na prvý pohľad?!"

,,Nie! Je to blbosť!" zvrieskol

,,Máš Ľadové srdce!"

Skríkla som , vzala si veci a odišla z toho domu. Teda mala som v pláne ale zachytila ma Dylanova ruka a následne som pocítila jeho mäkké pery na tých mojich. Rýchlo som sa od neho odtiahla a vlepila mu facku.

,,V poslednej dobe ma fackuješ stále"

,,Zaslúžiš si" dala som mu ešte jednu facku

Vyšla som z domu a ani neviem prečo spustili sa mi slzy. Že ja som do toho domu vôbec šla..

&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-

Taaaakže musím to trochu urýchliť lebo to len naťahujem a nič sa v príbehu nedeje takže v ďalšej časti bude časový posun dopredu. Dúfam ale že sa vám príbeh páči..

Vote a komentík ak sa páčilo 😘❤👍⭐

BadGirl and BadBoy✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon