Cora POV:
Mama
Od svih sranja koja su mogla da se danas dese jesta da me je moja mama zvala i da pored toga imam jos 17 propustenih poziva. Colin i Leo su mi prisli i preko mog ramena posmatrali telefon.
"Imas dva izbora, prvi je da se javis ,a drugi da bacis telefon u zid i kazes da ti je upao u kanalizaciju". Leo me je gledao kao da to sto je rekao sasvim normalna stvar u zivotu.
"Da li si lud?" Nasmjeao mi se.
"Iskreno mene keva nije zvala od 7-mog posto sam nonstop pravi sranja i posto je odustala od svega rekla mi je samo da se vratim ziv kuci". Colin je rekao i seo na sofu.
"Moram da joj se javim i da idem kuci". Tuzno sam gledala Lea.
"Vazi ja cu te odvesti samo da se presvucem". Potapsao mi je rame i otisao se obuce.
Udahnula sam i javila sam se.
"Halo mama".
"Cora dete da li si dobro, gde si zasto se ne javljas !"
"Dobro sam mama, nisam se javila zato sto mi je ton iskljucen i nisam ga upalila".
"Da li si svesna koliko sam se brinula? Proslo je 2 a ti nisi bila kuci Ari i Stella su dosle i rekle mi da si otisla negde sa Leom smesta da si dosla kuci!"
"Zasto su one dosle!" Nervozno sam rekla.
"To nije bitno da si smesta dosla!"
"Odgovor-"
"Cora!"
Spustila sam slusalicu i suzdrzala sam se da ne pocnem da placem ili da lomim nesto. Zasto njih dve zasto mi se ovo desava. Mislia sam da sam presla preko njih da mi se nikada nece pojaviti ispred ociju ali evo ih, opet u mojoj kuci, pod mojim krovom sa poverenjem mojih roditelja. Stegla sam telefon i spustila ruku pored sebe. Colin me je zabrinuto gledao dok je Leo oblacio jaknu. Kada je video tisinu medju nama i celu atmosveru polako mi je prisao.
"Mozes li?"
Klimnula sam glavom. Nije bilo tu pitanja da li mogu, morala sam. Nisam mogla da se fokusiram ninasta samo sam isla pravo sa Leovom rukom koja me je drzala za rame. Izgledala sam kao cmizdravica, place zato sto se mama ljutila, ali ko god zna ceo moj zivot razumeo bi me. Koliko lazi sam slusala i za njih mislila da su istina. Koliko sam ljudi shvatila ozbiljno i na kraju dana ostanem sama i povredjena kao najveci kreten. Places u sobi zato sto se plasis svega, plasis da ce nei monstrum izaci iz ispod kreveta i pojuriti na tebe, ali onda shvatis. Ti monstrumi su senke koje te gone vec protehlik 3 godine. Ne cekaju te ispd kreveta oni su vec izasli i stoje iznad tebe. Nisam toliko verovala u Boga i nisam se toliko molila za srecu ali sada sam se molila i pitala gde sam pogresila.
Nisam ni primetila da se auto zaustavio ispred moje kuce. Leo je stao ali mi nista nije rekao kao da je video kako mi je i kao da je zeleo da sad u ovom momentu da gas i odveze me na sigurnom.
"Ne moras da ides samo reci gde da te odvedem i odvescu te". Imao je tu nadu u njegovim ocima.
"Moram otici Leo koliko god bih volela da odemo moram obaviti ovo".
"Znam da moras to obaviti ali...."
"Hej nisi ti griv za ovo ako to mislis. Zamolila sam te da me povedes jer nisam mogla da vidim one dve likuse, koje su sada u mojoj kuci". Pogledala sam kroz prozor i kada sam se okrenula videla sam Lea sa zabrinutim izrazom.
"Ko su njih dve?"
"One...one su drugarice iz moje osnovne. Kada smo bili u osnovnoj napravile su mi sranje toliko da su roditelji samo njima verovali kao da im nisam cerka,kao da ne postojim. Kada se osnovna zavrsila to je bila donekle neka moja karta za novi pocetak i veruj mi pila sam presrecna da odem jer sam uzasno propatila u osnovnoj. Medjutim ne, ne mogu da se sklone od mene.. ne zelim da razmisljam o tome u koja sranja mogu ponovo da upadne i ne zelim da ponovo tudujem zbog gubitka prijatelja. Ne mogu.. ne mogu vise Leo sta sam ucinila da mi se sve vraca, tako...tako...tako sam jadna i pat-". Pre nego sto sam mogla ista da kazem Leo me je povukao u najcvrsci i najtopliji zagrljaj koji sam ikada osetila. Drzala sam oci zatvorene da suze nebi krenule. Potapsao mi je kosu i sapnuo mi u uvo.
YOU ARE READING
Savrseni bad boy
Novela JuvenilEvery morning, we get a chance to be different. A chance to change. A chance to be better. Your past. Leave it there. Get on with the future part.