Capitolul 1

69 6 0
                                    

Skyler P.O.V

"Nu merg nicăieri ,prostu' dracu' ,esti surd ?"spun eu urlând .M-ai aveam putin si ii dădeam in cap cu biroul .Auzi la el ,sa ma duc eu si sa stau cu niste handicapați intr-o misiune de doi bani .

"Ba da , vei merge ! Nu mai fa mofturi de prințesa ! Ai intrat in mafia asta cu un motiv, respecta-ti îndatoririle sau iti zbor creierii !" urla si el la mine mai tare .

"Sa arzi in iad ! " tip eu .

Am plecat din birou val-vârtej , mergând sa imi fac bagajul ... Pana la urma are dreptate . El m-a respectat pe mine , si eu trebuie sa il respect pe el.

Am ajuns in dormitor si am inceput sa imi fac bagajul.

***

Între timp in Londra

"Taci dracu' din gura! " urla Harry la Zayn .

"Stai calm , e doar o fata ce poate face , am auzit ca e cea mai bună mafiotă din tot New York-ul. In plus , nu ne poate strica noua planurile . " spune Zayn degajat .

"Pe dracu'! Macar dacă ar fi buna ca Jennifer ." spune Harry ranjind ca prostul .

"Baieeetiiii! Trebuie sa mergem la aeroport sa o asteptam pe Skyler! E super de treaba , acum am vorbit cu ea ! " țipă Perrie din pragul ușii .

" Acum vin iubire !" zice Zayn ridicându-se de pe canapea . "Harry , nu vii ? "

"Nup. Am de lucru cu Jennifer . " spune Harry .

*****

Skyler P.O.V.

După ce l-am caftit pe țânc , un copil retardat care m-a enervat tot drumul , am coborât din avion. Am auzit o masina care ma claxona . Era masina mea . Langa ea era Perrie . Oh. E chiar mai drăguță decat parea la telefon. Langa ea era un băiat drăguț , care imi zâmbea. Asa ca, am intors gestul .

"Skyler!"ma striga Perrie.

"Doamne ce frumoasa esti ,hai sa ti-l prezint pe Zayn .El e iubitul meu ."spune si ma trage spre el .

"Zayn,încântat."spune si imi întinde mana.

"Skype,dar deja știai."spun si întind mana prietenește .

"Uhm... Pai , hai sa mergem acasă . " spune Perrie putin jenata si ma trage spre masina. "Oh , dacă o să vezi un creț irascibil prin casa , sa stii ca e Styles. "spune râzând , deschizând usa masinii punându-se la volan .

"Eu vreau să conduc ,e bijuteria mea ." Zic imbufnata.

"Bine ,bine șefa."spune Perrie făcându-l pe Zayn sa chicoteasca.

După ce am urcat in masina ,desigur Perie spunându-mi drumul am ajuns in fata unei case enorme , de culoare neagra păzită de niste gorile. Ce dracu'! Aici e la închisoare ?

Cand am ajuns in fata ușii deja intrare Perrie a scos cheia si a deschis usa intrând liniștită .

Cand am ajuns in bucătărie am auzit niste gemete din dormitor . Cine doamne iartă-ma si-o trage la ora asta ? M-am uitat la ceas si am observat ca e ora șase fara un sfert . Cum a trecut timpul asa repede ?

Am oftat si am plecat spre căutarea camerei mele . Am dat de o usa si am zis să intru . Cand am intrat pe usa , am văzut un băiat si o fata călărindu-se .

A . Deci de aici veneau gemete . Cand am mai înaintat in camera , băiatul s-a ridicat de pe fata aceea , uitându-se la mine cu o privire ucigătoare . Am observat ca are parul creț . Oh. Cred ca e acel "Styles" de care mi a spus Pierre.

A înaintat spre mine ranjind . Fata s-a ridicat si ea de pe pat pufaind nervoasă fiindca i-am stricat partida cu cretul.

"Deci , tu esti renumita Skyler,ha? " spune analizând-mi corpul , muscandu-si buza .

"Da , de ce ? " intreb eu curioasă.

"Am auzit multe despre tine , dar ma asteptam sa arăti mai bine ."spune pleoscaind bosumflat, făcându-ma sa ma incrunt.

"Sa stii ca si eu ma asteptam la mai mult de la tine ." spun eu traversând-ui tot corpul , constatând ca e doar in boxeri fara tricou . "Am văzut mai bine ". spun eu ranjind ca proasta.

El nu face altceva decat sa isi dea ochii peste cap si întorcându-se cu spatele la mine .

"Jenn, ne vedem maine iubito,ok? " o intreaba pe fata aceea , pe care se pare ca o cheamă "Jenn"

"Ok iubitule."spune cu vocea ei pitigaiata sărind pe el sarutandu-l.

Cred ca sarutul a durat vreo zece minute asa ca i-am întrerupt.

"Hooooo, gata Romeo si Julieta , păstrați-va si pentru maine ! spun eu dându-mi ochii peste cap .

"Curvulita noua e geloasă ? " întreabă Jenn râzând .

"Curvulita ii zici lu' mata , handicapato!" tip la ea .

Isi da ochii peste cap si iese din camera , putin cam cracanata.

"Ala e mersul tau , sau faci mișto de scarile alea ? o întreb eu râzând ca proasta .

Isi da ochii peste cap si nu spune nimic,iesind pe usa .

"Dacă iti mai dai ochii peste cap mult s-ar putea sa iti găsești creierul pe care nu il ai , drăguță!"ii zic râzând ,făcându-l pe Styles sa chicotească .

Am închis usa dupa ea si am urcat intr-o camera la nimereală , trecând pe lângă el

M-am pus in pat in speranta de a adormi visând la Nutella si unicorni .

Dark Side [H.S. \ F.F]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum