Imagine Suga
Ff Oneshot
~start~
POV Yoora
Kring~~~~~!
Bunyi jam loceng adalah punca aku tersedar dri tidur setiap hari. Aku nk tido!! ><
Kring~~~~~!
" Warghh! Kau diam lh jam loceng! " Aku mencapai jam loceng dgn pnuh geram lalu menekan butang supaya jam loceng itu tidak berbunyi lgi. Fuh, aman! Bleh aku tido!
Jp! Skrg dh kol bpe? Hrini hri ape? Isnin? Andwae aku lmbt lgi !!!!!
Aku segera mengambil tuala di tempat sidai kain yg terdapat di bilikku. Hmm, kan sng klau omma ade.
" Con..verse high!! Noye converse high .. " Aku menyanyi smbil menari dlm bilik mandi. Dh mcm buat concert !! " Kamsahamnida.. " Aku tk lpas tertunduk2. Aku mengambil tuala yg tergantung dan berkemban keluar dri bilik mandi. Aku tk kesah nk telanjang ke pe sbb aku dok sorg.
Jp! Kim Yoora!!! Sempat lgi kau intro ye!!! Kau dh lmbt lh!!!
<skip>
Aku berlari dgn sekuat hati. And, yup! Aku ni atlet sekolah tau! *hahahhh, kesah plak aq* Aku berhenti 1 meter dri sekolah. Aku meninjau sekeliling. Good! Budak tu tkde. Aku melangkah dgn senang hati wlaupun aku dh thu pintu pagar sentiasa tertutup bila aku sampai.
Smpai pintu pgar, aku tgok sekeliling lgi. Hahah! Clear! Aku panjat pgr segera.
.
.
.
POV Suga
Aku mengendap Yoora yg berjalan dgn riang di sebalik dinding. Heh! Kau ingat kau bijak? Aku lgi genius lh! Aku menyembunyikan diri apabila Yoora sudh berdekatan. Aku dh agk dia akan pnjt pgr sbb tu aku menyorok kt sini.
See? Aku mmg genius!
" Hey you! Turun skrg! " sergahku.
" Wargh! " Yoora terkejut dgn sergahanku. Dia turun dgn segera.
" Kau ni! Nsib aku tk jatuh klau tk-- "
" Ah shut3 .. " Aku menyampuk dgn selamba. Yoora berpeluk tubuh dan menjulingkn matanye ke atas. Ah, how dare you buat aku cair.
" Dh, palli bukk pintu ni.. Aku nk msuk.. " arah Yoora.
" Mne bleh.. " blasku ringkas.
" Dhtu kau nk aku tercongok kt sini smpai balik? "
" Amboi, grang.. I like.. " kataku smbil membuat gaya kucing.
" Menyampah lh aku! Palli bukk! Aku tknk kne denda lgi lh.. "
" Boleh tpi ade satu syarat.. "
" Syarat pe? " soal Yoora kebingungan. Aku menonjolkan pipiku yg gebu ni.
" Bo? Kau nk aku kiss kau? Eh, mmg tklh! " Yoora sudh naik angin dgn perangaiku.
" Tknk dh.. kne denda lh kau dgn cg Mark .. " kataku lalu berlalu pergi meninggalkan Yoora.
" Bukan cg Mark lh, cg Jackson! Ergh, menyampah aku dgn dia! Poyo lebih *mohon maaf ya wife Jackson* Weyh, bukklh pintu ni! Suga! Suga! " teriak Yoora memanggilku. Aku menghentikan langkahku dan berpaling.
" Nae? Kau ckp ape tdi? "
" Bukk pintu ni! Jebal .. cptlah.. kau je bleh tolong aku skrg.. " Yoora merayu. Nmpknye, dia ni mmg sungguh2 tknk kne denda. Tpi, andwae! Aku kne pastikan dia kiss aku dulu. Heheh.. ^^
YOU ARE READING
FF ONESHOT / IMAGINE SUGA (COMPLETE)
Short StoryThis is ff oneshot which are.... Ceh, nk speaking2 plak..kk..ni sinopsis :- [ Sinopsis :: Yoora, seorg wanita yg sush untuk didapati krne dia seorg yg jual mahal terhadap lelaki. Satu hari, Suga, ketua pengawas sekolah itu ataupun kingka sekolah itu...