Capitolul 2

56 5 0
                                    

Un sunet enervant mă trezește . Îmi ridic capul din perna și observ ca suna un telefon .

Mă dau jos din pat bolborosind niște înjurături și mă duc spre birou sa iau telefonul . Nu este al meu .

Observ o poza cu o fata foarte frumoasa , împreună cu Styles . Clar nu e Jenn. Hm . Ciudat . Nu am mai vazut-o pe fata din telefonul lui Styles asta pe aici prin casa . Dau din umeri și plec lăsând telefonul de unde l-am luat

Oftez și mă duc în bucatarie . Îi văd pe Perrie și Zayn la masa mâncând și râzând .

"Neata, raza de soare ." îmi zice Perrie fericita .

"Mhm . Neata " spun frecandu-ma la ochi . "Ce e cu atâta fericire ? " intreb eu confuza .

"Nu știai ?" îmi spune Zayn .

"Ce sa știu ?" intreb confuza .

"Azi se da o petrecere super super mare la casa lui Liam , un prieten de al nostru . Toată lumea merge . Tu trebuie sa vii obligatoriu . " îmi spune Perrie serioasa .

"Uh. Nu prea am eu chef de petreceri azi , dar hai ca o sa vin ." spun si oftez facand-o pe Perrie sa chitaie fericita .

"Oh perfect . Trebuie sa ne alegem rochiile . Dar , mergem mai târziu la mall . Chiar nu am chef de nimic .

După ce am mâncat micul dejun , am decis sa urc la etaj. Am urcat scarile rapid și M-am ciocnit de un corp tare .

Am ridicat capul și am întâlnit doi ochi de smarald așa de frumoși . Oh . E Styles . Acum am observat cât de frumos e . Doamne . Sper sa nu mă îndrăgostesc niciodată de el . Și nici nu prea cred ca e posibil .

"Neata pisi. " îmi spune crețul zâmbind .

"Neata cretule." ii spun încercând sa îl ocolesc , dar ma prinde de mana .

"A. Da . Data viitoare nu mai alege camere la întâmplare și mai bine întrebi pe cineva unde e camera ta , decât sa intri în a altora. " spune puțin nervos .

"Și a cui era camera mă rog?"intreb eu ridicând din sprâncene.

"A mea."spune el simplu .

Oh deci asta se explica . De aia am găsit în camera telefonul lui .

"Uhm . Și tu în ce camera ai dormit ? " îl întreb .

"În a ta . Dacă tu dormi în a mea ,de ce sa nu mă duc și eu în a ta ? Doar nu sunt prost sa caut alta ca retardatu'. Apropo azi vreau sa îți iei pe tine sutienul ăla drăguț din dantela neagra . Îmi place ."spune si rânjește .

"Nu pot sa cred !" tip la el . "Cine te-a lăsat sa îmi umblii prin lucruri ? " îl întreb nervoasă .

"Pai teoretic , nu era nimeni în camera pe care sa întreb , iar tu dormeai buștean , așa ca.... " spune si ridica din umeri .

"Du-te dracu'! " tip la el și merg spre căutarea camerei mele .

Cand am ajuns am îmbrăcat niște haine la nimereală și am coborât în sufragerie.

Acolo nimeni altul decât Styles stătea comod pe canapea uitându-se la televizor .

"Uhm. Care e celălalt nume al tau?"îl întreb eu curioasă .

"De ce ?"ma întreabă

"Pai , nu pot sa te strig Styles la nesfârșit . " ii răspund .

"Harry." spune simplu .

"Harry e un nume frumos . " ii spun zâmbind .

"Mulțumesc, pisi ."

"Pisi ii zice curvei tale  ." ii zic nervoasă .

Isi da ochii peste cap stinge televizorul și se ridica de pe canapea , ducandu-se spre camera lui.

"Harry?"îl întreb .

"Da?"imi răspunde .

"Cine era fata aia din poza de pe telefonul tău ? " îl întreb curioasă .

Îl văd cum se incrunta și își încleșteaza dinții și pumnii .

"Nu e treaba ta ."îmi răspunde tăios.

"Eu doar întrebam ."ii răspund

"Dar cum dracu' a ajuns telefonul meu la tine ? " întreabă puțin cam tare .

"Pai , azi dimineață am auzit un telefon și am văzut pe birou unul , așa ca m-am dus sa văd al cui e și am văzut poza ta cu fata aceea . " ii răspund . "Dar de ce nu vrei sa îmi zici ?îl întreb curioasă .

"Nu vreau pentru ca e viața mea și nu ai nevoie tu de explicații . " țipă la mine și iese din camera .

"Unde pleci ?" îl întreb .

"Nu e treaba ta . " îmi răspunde nervos și iese pe usa .

Doamne. Ce secretos e . Eu doar am întrebat .

Scutur din cap sa alung miile de gânduri ce îmi curg prin cap acum și mă duc sa o caut pe Perrie.

Urc scarile si o găsesc în camera ei căutând prin dulap .

"Hei , Perrie ."ii spun și îi zâmbesc .

În secunda următoare da cu capul de raftul din dulap și cade pe jos .

"Scuze . Cred ca te-am speriat nu ? " o întreb încercând sa îmi abțin rasul .

"Cam da ."îmi răspunde scuturându-si hainele.

"Scuze ."ii zic puțin jenata .

"Nu-i nimic . Deci mergem la mall , da?" Mă întreabă cu zâmbetul pe buze .

"Dap. " ii răspund . " Perrie? "o întreb .

"Da?" Îmi răspunde ea.

"Cine e fata aia din poza de telefon a lui Harry?"intreb nesigura , facand-o sa se incrunte.

"Uhm. Mai bine îl întrebi pe el . Nu e viața mea , e a lui , nu vreau sa mă bag ."îmi spune.

"Dar l-am întrebat și a început sa țipe la mine . Era chiar nervos . Nu mi-ai răspuns la întrebare ."ii zic.

"Oh. Pai ar trebui sa aștepți . O sa iți zică el la un moment dat . " îmi spune încercând sa zâmbească .

"Da... sper..." ii spun și oftez .

"Deci .... Mă îmbrac și mergem la mall da?" ma întreabă .

"Sigur ." ii răspund .

"Perfect ." chitaie fericita . "Sa vezi cum o sa reacționeze băieții când o sa ne vadă . În special Harry ." spune si rânjește .

Nu îi mai zic nimic și zâmbesc .

După cinci minute Perrie e gata îmbrăcată și mă conduce la mașină .

Intram și se pune la volan pornind motorul .

În vreo zece minute ajungem la mall.
Mă dau leneșă jos din mașină și Perrie își da ochii peste cap .

"Hai misca-ti fundul ăla mai repede , avem rochii de cumpărat !" îmi spune entuziasmata tragandu-ma spre intrarea în mall. Îmi dau ochii peste cap si continui sa merg repede .

La intrare observ sa sunt peste o suta de magazine de rochii ,și îmi deschid gura de uimire .

Perrie observa asta și începe sa rănjeasca tragandu-ma spre primul magazin de rochii din o suta si ceva .

Oh doamne . Asta chiar o sa fie o zi lunga .

Dark Side [H.S. \ F.F]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum