(Beğenilere göre paylaşıyorum yeni bölümleri iyi akşamlar canlar)
Hemen duşa girdim.
Duştan çıktığımda bornozumu üzerime alıp dolabımın başına geçtim. Dar paça kotumu alıp yatağımın üzerine koydum düzgünce. Tekrar dolabıma dönüp beyaz üstü rengarenk çiçeklerle dolu gömleğimi alıp onu da yatağıma koydum. Dolabımın kapağını kapatıp bornozumu çıkarmadan tekrar banyoma yürüdüm. Dolaptan diş macunu ve diş fırçasını alıp köpürttüm güzelce dişlerimi fırçaladıktan sonra, bu sefer de yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkayıp duruladım.
Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra serbest bıraktım çok hoş duruyordu oldukça hoş.Fazlasıyla.
Odama geçip kıyafetlerimi giydim. Gömleğimi son düğmesine kadar ilikleyip makyajıma başladım. Önce biraz pudra sürdüm tatlı pembe allığımı sürdükten sonra eyeliner ve rimel..
Parfümümü sıktım çantamı da boynuma asıp odamdan çıktım. İşte hazırdım ve süper görünüyordum. Telefonum çaldığında elim ayağım dolaştı çünkü bu ilk haftasonu buluşmamızdı.
"Efendim" dedim sakin olmaya özen göstererek.
'Bekliyorum prenses' dedi o harika ses tonuyla.
"Şimdi geliyorum" dedim ve annemi öperek asansöre yöneldim. Bu nasıl bir heyecandı ya titriyordum.
Asansör durdu ve ben çıkışa doğru yürüdüm. Arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Of bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı?
"Beklettim mi özür dilerim"
'Seni beklemek bile harika prenses'
Ne diyordu bu çocuk eminim kıpkırmızı olmuştum şuan. Arabaya bindik eee nereye gidiyoruz dedim aceleyle.
'Arkadaşlarla hep gittiğimiz bir yer var sende gör istedim seninle gitmek daha güzel' dedi bay çekici.
"Peki görelim bakalım şu yeri" dedim gülümseyerek.
Hadi bakalım nasıl bir yer olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..