0.9

262 22 33
                                    

    Tekrardan merhaba çingularr~^^ Sınavlarım yüzünden bir hafta boyunca bölüm atamadım kusura bakmayınn. Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar..

-Aynı günün akşamı-

     Jimin'in ağzından:
ChoHee ile kavga ettikten sonra bayaa moralim bozuldu.İstemeden kalbini kırmıştım. Bende uyumaya karar verdim... Uyandığımda sabah olmuştu. Üzerimi giyinmiş aşağı indim. Jungkook ve Yoongi hyung dün yattıkları koltuktan kalkmamış,hala uyuyorlardı. Önce Jungkook'un yanına gittim. Koltuğa oturmuş onu inceliyorken uyandı. Güçsüzce 'Hyung?' Dedi.

'Efendim Jungook?'

'Çok yorgunum..Bugün okula gitmesem.?'

'Bu halde gitmene izin veremezdim zaten..' Ardından ekledim 'Sen şimdi yat uyu,biraz dinlen'

'Tamam hyung' ardından sırayla Hoseok hyung,Tae,Namjoon hyung ve Jin hyung aşağı indi.

'Hadi gidiyoruz,gelmiyor musun?' Dedi Jin hyung kapıyı çekerken.

'Hayır hyung gelmeyeceğim. Onları yanlız bırakmayayım' dedim.

'Tamam evi çok dağıtmayın'

'Anlaşıldı hyung' dedikten sonra kapının kapanma sesiyle kendimi tekli koltuğa attım. Büyük bir ihtimal birazdan uyanırlardı ve bu da benim kahvaltı hazırlamam gerektiğini gösteriyordu. Yerimden kalktım ve yukarı çıktım. Okul kıyafetlerimi çıkarıp normal kıyafetlerimi giydim. Ardından kahvaltı hazırlamak için aşağı indim. Tost ve portakal suyu hazırlayıp beklemeye başladım. Tam içimden 'ne zaman uyanacaklar acaba,tostlar soğumasa bari' diyordum ki Yoongi hyung'un uykulu sesini duydum 'Jimin?' Koşarak yanına geldim.
'Evet hyung?'
'Okula ne zaman gideceğiz? Diğerleri nerde?'
'Hyung diğerleri okula gitti,bugün size ben bakacağım'
'Huh?' Dedi uykulu gözlerle.
'Hadi sen suratını yıkamaya git,kahvaltı hazır' dedim.
'Benim tatlı hyungumm kahvaltı mı hazırlamışş~??' Dedi Jungkook
'Kafasına bayaa sert darbe almış olmalı' dedi Yoongi hyung. Ve gülmeye başladım.
'Hadi hadi tostlarınız soğuyacak'
'Oo tost mu yaptın hyung?'
'Evet,özel sipesiyalim.Hadi artık lafa tutmayın yemek soğuyor' dedim ve mutfağa ilerledim. 'Tamam geliyoruz' dediler ve mutfağa geldiler.. Kahvaltımızı yaptıktan sonra
'Ellerine sağlık hyung'
'Saol Jimin. Çok güzel olmuş' dediler.
'Afiyet olsun~^^' dedikten sonra masayı toparlamaya başladım.
'Yardım edelim mi?'
'Hayır hyung saol ben yaparım. Akşama kadar evdeyiz zaten hadi bir şeyler yapalım'
'Film izlemeye ne dersiniz?'
'Tamam hyung. Siz film seçin ben de atıştırmalıkları getireyim' dedikten sonra evdeki atıştırmalıkları alıp yanlarına gittim..

Film bitince biraz film hakkında konuştuk. Daha doğrusu konuştular çünkü ben ChoHee'nin bana küstüğü,beni engellediğini bile bile ondan mesaj gelmiş mi diye bakıyordum. Beni farketmiş olmalılar ki
'Jimin? ChoHeele aranızda bir şeyler mi oldu? On dakikdadır boş boş ekrana bakıyorsun?'
'Ah..şimdi şöyle oldu hyung. Kavgadan gelince odama çıktım ve yazışmaya başladık. Bana ne olduğunu sorunca anlatmadım ve 'seni ilgilendirmez' gibisinden şeyler söyledim. O da beni engelledi.
'Sinirden ona patlamışsın heralde hyung. Bence özür dilemelisin.'
'Bence de özür dilemelisin ama bugün değil. Yarın gittiğimizde özür dilersin'
'Ah,tamam. Teşekkürler'
O sırada kapı açıldı ve 'BİZ GELDİİK' diyen Hoseok hyung'un umut dolu sesini duydum.
Jungkook:Hyung? Erken geldiniz?
Hoseok:Sizi evde yalnız bırakmayalım dedik ve okuldan erken çıktık.
'BİDEEE..'Taehyung,arkasında sakladığı ellerini çıkardı vee..YEMEK!YEMEK!YEMEK!! Yemek almışlardı! Ve tavuk almışlar!
Jin: Hadi hemen masayı toparlayın
da yiyelim.
Hep beraber masayı topladık. Ardından büyük bir hışımla yemeye başladık. Yemek bitince tekrardan masayı topladık ve TV izlemeye karar verdik.
'Ben yatacağım,siz izleyin' dediğimde itiraz ettiler.
Namjoon: Noldu sana ya? Maç izleyeceğiz ve sen istemiyorsun?
'Canım istemiyor hyung'
Namjoon: Dökül bakayım hadi
Diyince anlatmak zorunda kaldım. Anlatmayı bitirince
'Yarın özür dile,seni affeder'
'Merak etme barışırsınız' dedi Jin hyung desteklercesine.
'Tamam' dedim ve maçı izlemeye başladık. Maç bitince 'Nası koyduk ama!?' Dedi Hoseok hyung. Biz esnemeye başlayınca Jin hyung 'Yarın uzun olacak. Yatsak iyi olur'
Hep bir ağızdan 'Tamam' diyip odalarımıza çekildik. Tam odamın kapısını kapatacaktım ki kapıyı tutan el,kapıyı kapatmamı engelledi.
   'Efedim Tae?' Dedim
   'Canını sıkmana gerek yok.Barışırsınız merak etme'
   'Tamam' dedim ve gülümsedim. Sonra da odalarımıza çekildik..
'Yarın iyi olacak' diye geçirdim içimden ve tavanla bakışırken uyuyakaldım...

Saklambaç •JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin