bunu okuyan tatlış okurlarım :D bu hikayeye 1 vote bile beklemezken 11 vote gelmesi beni biraz duygulandırdı :D yani bu insanlık için küçük benim için büyük bir adım oldu :) bir de lütfen okuyup geçmeyin tatlışlarım, o sağ köşedeki minnak yıldıza basın öyle geçin <3 :D
hala ayaktaydık ve ben şaşkın şaşkın adını bilmediğim ama dün çarpıp üstüne üstlük hakaret ettiğim muhteşem varlığa bakıyordum.
''Sen?? senin bu sırada, bu sırayı bırak bu okulda ne işin var???'' şaşkınlığımı gizleme gereği duymadan sordum.Ama o bana alayla bakarak cevap verdi.
''sana da merhaba dün bana çarptığı halde haklıymış gibi çemkiren kız.''
''öncelikle benim sırama oturup bana artistlik taslaman hiç etik bir davranış değil.'' dedim sanki ben çok masummuşum gibi.
''bak kızım-'' sözünü kesip '' Derin.Adım Derin.'' dedim sonrada devam etmesi için elimi salladım.
''Bak Derinciğim (!) buraya saçma sapan bir nedenden dolayı geldim. Senin sırana oturma meselesine gelirsek... Bir tek bu sıra boştu ve bende buraya yerleştim.''
''Güzel.Şimdi açıklamanı yaptığına göre çekilebilirsin.'' dediğimde avanak avanak suratıma baktı.
''Yani sıramdan defol git !! ''
''Güzelim, benim gibi muhteşem biriyle oturmaya layık olmadığını fark etmiş olman gururumu bir kez daha okşadı ama merak etme yanıma geçmene izin veriyorum.'' bu ukala tavrı beni çileden çıkarıyordu.Tam Balın'a şunu kaldıralım diyecektim ki Balın'ın kendine bir yer bulup Can'ın yanına geçmiş olduğunu gördüm.Allah belanı vermesin Balın ya!! Ama hata bende Balın gibi bir üşengeç özürlünün benimle ayakta kalmasını beklemek benim salaklığım.
Tam şu ukala züppeye cevap verecektim ki Hacer Hoca'nın o iğrenç sesi kulaklarıma geldi.
''Derin! hemen kendine bir yer bulup otur!! Sınıfın konsantrasyonunu bozuyorsun !!'' Ayyy götüm ! sanki sınıfta senin dersini dinleyen var.Ama daha fazla rezil olmamak için mecburen ukala züppenin yanına oturdum.
''Tek kelime bile etmeyeceksin anladın mı ?? '' dedim. O ne dedi peki, tam ondan beklenileceği gibi egoistçe bir cevap verdi.
''Benim mükemmel sesimi duymak için can attığını ama kendini benim mükemmeliğime yakıştıramadığını söylemene gerek yoktu.''
''ya sen nasıl bir insansın ya ??'' dedim.Resmen fısıltıyla kavga ediyorduk.
''fazlaca yakışıklı,karizmatik, kaslı-''
'' bu kadar uyuz olmak için özel bir çaba mı sarf ediyorsun??'' dediğimde beni kendi sözümle vurdu.
''tek kelime bile etmeyeceksin '' deyip piç smile attı. gerizekalı.
''Bak çocuk -'' ve yine beni kendi sözümle vurdu. '' Poyraz.Adım Poyraz.'' Poyraz.Hmm. Adı da güzelmiş. Hem tipi hem adı güzel. İçimdeki yavşak Derin'i durdurup konuşmaya devam ettim.
''Bak Poyraz, bu sıra benim.'' yani aslında Balın'ın ve benimdi ama şurada racon keserken kendimi küçük düşürmek istemiyordum,o yüzden hiç bozmadan devam ettim.
'' Sana yenisin diye karışmıyorum. Ama illa bu sırada oturacağım diye tutturursan bir günlüğüne seni 23 nisanda bu sıraya oturturum.''Önce cümlelerimi idrak etti, anlayınca gülmeye başladı. Ne yaa o kadar da kötü laf sokmamıştım. Yaaa çok güzel laf soktun deyin. Çok güzel,bok güzel laf soktun Derin-ciğim.Lan iç sesim bile bana götüyle gülüyordu. Offf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESARET OYUNU
Teen Fictionhayatı son derece sıradan olan Derin'in hayatına Poyraz acaba bir renk katabilecek miydi ?? Ya da birden fazla renk :) ----------- ''ya sen neden bana böyle gıcık davranıyorsun ha?? aptal!''çok sinirliydim ama bana bakan kahverengi gözler sinirlen...