Zobudila som sa prikrytá dekou na sedadle, kde pred malou chvíľou, teda aspoň myslím že som nespala nejako dlho, sedel Niall. Teraz je sedadlo prázdne a ležím tu len ja zakrytá dekou. Posadila som sa, a čakala som že mi do hlavy udrie zase tá hnusná tupá bolesť, no nič sa nestalo. Žiadna bolesť. Bola som rada že som neochorela, pretože deň strávený v pyžame, s čajom a v horúčkach by som nezniesla.,,Dobré.. hmm ránko, láska?" z otvorených dverí vyšiel Niall a usmieval sa.
,,Aj tebe." zasmiala som sa a zacítila som jeho pery na mojej odhalenej pokožke na pleci.
,,Ako ti je?" jeho výraz trochu zvážnel, no hneď ho vystriedal úsmev.
,,Lepšie, omnoho, mal si pravdu." vystierala som si svoje stuhnuté svaly zo spánku.
,,Ja vždy." zasmial sa a zapínal telku.
,,Koľko ostáva ešte kým pristaneme v Anglicku?"
,,Myslím že ešte..." svoj zrak upriamil na informačnú tabuľu ktorá zobrazovala lietadlo, a taktiež mapu, ktorá odpočítavala kilometre. Nedovidím tam pretože tá tabuľka je nad sedadlom ktoré je odo mňa o dosť ďalej.
,,Ešte štyri hodiny." oznámil mi nepotešujúcu správu. Povzdychla som si, a konečne som vstala z môjho sedadla.
,,Neviem, toto lietadlo musí mať aj niečo iné ako spálne a telku a tak ďalej. Je luxusné, no nie?" žmurkla som. Navrhovala som ho ja, no len nábytok a je fakt že si to nepamätám.
,,Čakaj na mňa." strčil mi svoju ruku do tej mojej, a vyšli sme z ,,izby".
,,Si si istá?" pýtal sa ma keď som otvárala dvere, ktoré ani neviem od čoho sú.
,,Áno." prevrátila som očami, a stisla som kľučku ktorá otvorila dvere. Otvorila som ich s nádejou že tam bude niečo zaujímavé a ono to tam... Bola bowlingová sála.
,,Super!" natešený Niall sa cezom mňa prešmykol, a rozbehol sa smerom k loptám. Pokrútila som hlavou a šla som za ním. Zobral si nejakú zelenú loptu, a chcel ňou hodiť.
,,Počkaj, počkaj!" rozhodila som rukami. ,,Nemáš zapnutú bowlingovú halu." prešla som k dotykovému pultíku. Stlačila som tlačítko, a hala sa rozsvietila na modro a zeleno. Na parket sa dali panáčiky alebo niekto to volá kolky, a Niall sa usmial. Potom sa natiahol, zelenú loptu si zobral do svojej ruky, jeho svaly sa napli, a šmaril loptu na hracie pole. Trafil všetky kolky, obrátil sa na mňa, dal si ruky v bok, a víťazoslávne sa usmieval.
,,Teraz ty."
Povzdychla som si, a šla som si pre loptu. Zobrala som si modrú. Teda vlastne nezobrala. Neudvihla som ju.
,,Tú najťažšiu? Si si istá?" posmešne sa spýtal. Ignorovala som ho, a šla som si pre rúžovú.. Nikdy nesklame. A nesklamala. Zdvihla som ju, a Nial mi urobil Applause. Povdzychla som si, a šla som na hracie pole. Švihla som rukou, a moja bowlingová lopta sa gúľala po povrchu hracej plochy. Trafila som z kraja jednu kolku. Aspoň niečo, no nie? Niall sa na mne posmešne zasmial, a ja som ho obdarila svojim skrčeným obočím, a odutou perou.
,,Nevieš to." oprel sa o stôl.
,,Viem."
,,Nevieš."
,,Viem to hrať."
,,Naučím ťa to."
,,Ja. To. Viem." presviedčala som ho.
,,Stejne to nevieš hodiť."
,,Viem." prešla som k nemu, a vpľula som mu to do očí. Nie zo zlosti, len z položartu a Niall to vie veľmi dobre. Vie že sa skutočne nehádame, len sa doťahujeme.
,,Naučím ťa ako sa to hrá bejby." zaujal postoj machra, a šiel pre modrú guľu. Postavil sa na hracie pole, a komentoval všetko čo robí.
,,Prenesiem svoju váhu do jemne do predu, potom švihnem rukou dozadu.. Rozhojdám sa vo svojej pozícii....." a bla bla bla... ,,Rose! Teraz ty!"
Postavila som sa k nemu, a nahla som sa do predu tak ako mi kázal.
,,Ešte viac, viac sa nahni!" kričal, a keď som chcela hodiť guľou, zastavil ma dotyk niečej ruky na mojom zadku. Jasné že to bol Niall.
,,Ty si neskutočný." obrátila som sa naňho, a pokrútila som hlavou. ,,O toto ti šlo? Celý čas?"
,,Nemohol som odolať to vieš." obraňoval sa. ,,Ukáž poď sem ukážem ti ako sa to hrá."
Neveriacky som sa naňho pozrela.
,,Naozaj. Hriešne chúťky bokom." povedal a ja som k nemu teda prešla. Postavila som sa pred neho, a on mi pod guľu. Potom sa ku mne postavil zo zadu, a svoje ruky dal na moje boky. Zobrala som loptu, a počúvala som čo mi rozpráva. Zahnala som sa, a keď som konečne hodila guľu, trafila skoro všetky kolky.
,,Šikulka." zasmial sa zpoza môjho chrbta, a na mojom krku som zacítila dotyk jeho jemných pier. Rozoslalo mi to hrejivý pocit až do končekov prstov, a spokojne som zabručala. Tentokrát, keď sa Niallove pery dotkli pokožky na mojom krku, ucítila som vášnivú a štipľavú bolesť. Rýchlo som sa odtrhla, a pozrela na Nialla.
,,Vieš aký cucflek tam budem mať?"
,,Viem.. Veď si moja." presunul svoje pery na tie moje, a ja som sa rozhodla že to nechám tak.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Nová časť!! Applause! 😂
Možno by som vám zajtra mohla pridať aj novú časť.. Keďže viem že o čom bude :)Chcete ju?? Záleží na vás! ❤
Ďakujem za všetky komentíky! Ďakujem, strašne veľmi mega ma to teší. (:
Xx N Xx❤❤❤
STAI LEGGENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...