Louis POV
Ik til Katie op en ren naar de bank. 'blijf bij me Kat blijf bij me!' Iedereen staat er omheen. Ik zie dat ze beetje weg valt. 'Niall auto!' Hij rent naar de auto. Ik til haar op. Harry en Zayn lopen naar me toe. 'weg wezen beide!' en ik ren naar de auto. Ik stap in en Niall rijdt weg. Ik zie dat Liam achter ons rijdt. Zodra we bij het ziekenhuis ren ik naar binnen. Ik heb ze onderweg gebeld. Ze wordt meteen mee genomen. 'ze is zwanger!' schreeuwt Niall nog. Ik sta op en loop richting Zayn en Harry. 'KUNNEN JULLIE HAAR NIET ÉÉN, ÉÉN KEER NIET IN GEVAAR BRENGEN!' 'Sorry Lou maar het kind en ja en het kan van hem en mij en' sputtert Harry een beetje. Ik loop boos weg.
Niall POV
Louis loopt weg en ik ga zitten. Dan sta ik op. 'jongens? kunnen jullie, ja jullie ja Zayn en Harry, van wie het kind ook is het accepteren en normaal opvoeden?' Ze kijken me alle bij aan. 'voor Katie' Ze knikken. Er komt een dokter aan. Liam haalt Louis snel. 'Ze is nog niet wakker maar het kind en mevrouw Lorys zijn beide in goede omstandigheden' zegt de dokter. Ik zucht. Liam komt rennend terug. 'Hij, hij is weg' zegt Liam. We kijken elkaar aan. 'Zayn wil jij in plaats van mij bij haar blijven?' vraagt Harry twijfelachtig. 'natuurlijk' zegt Zayn. Harry rent weg. Ik loop snel naar de kamer van Katie. Het lijkt net of ze slaapt.
Harry POV
Ik moet Zayn gaan vertrouwen. Ik stap in m'n auto en rij weg. Ik probeer Louis te bellen maar hij neemt niet op. Ik rij en rij tot ik thuis ben geweest, kroegen, plekken waar Louis überhaupt zou kunnen zijn. Hij is niet te vinden. Ik stop weer thuis en loop rond. Dan zie ik een briefje liggen. 'Katie als je weer thuis bent of wie dit ook vindt. Zodra ze weer beter is kan je alsjeblieft naar Doncaster komen, het gaat niet goed met mam. Ik hou van je. x' Ik schrik me rot en stap weer in de auto. Katie moet nu wakker worden. Weer probeer ik Louis te bellen, voicemail. Dan bel ik Niall en vertel van het briefje, dat ik nu in mijn hand heb. 'rij maar naar hem toe' zegt Niall. Ik rij zo hard in kan. IK moet er voor hem zijn. Ik wil ook bij Katie zijn maar ik moet Zayn vertrouwen anders komt dit nooit goed. Als het kind van hem is moet ik hier mee kunnen leven en hem vertrouwen ik wil voor Katie gaan dus als ik Zayn er bij krijg is het zo. Ik rij zo snel als ik kan. 'Lou ik kom er aan' fluister ik.
____________________________
nieuw hoofdstukje!
wat vinden jullie?
xx Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...