"Anne bulaşıkları biz hallederiz."
" Olur mu Nini!? KyungSoo misafirimiz, zaten yemek yaparken bize çok yardım etti."
"Anne lütfen. Zaten sadece makineye yerleştireceğiz. Yorucu değil. Değil mi Hyung?!"
" Evet anneciğim biz hemen hallederiz.
Siz de çok yoruldunuz. Lütfen biraz dinlenin."Jongin'in annesi KyungSoo'nun yanağını okşadı.
" Aigooooo ♡~♡ Sen ne kadar kibar ve tatlı bir çocuksun öyle. Jongin'in senin gibi arkadaşı olduğu için içim rahat artık. Aklım hep onda kalıyordu; yemeğini yemiş midir, beslenmesine dikkat ediyor mudur, uyurken üstü açılmış mıdır, hastalanmış mıdır, mutlu mudur , ağlıyor mudur ? Ama sen onun yanında olduğuna göre fazla düşünmeme gerek yok."
" Güveniniz için teşekkür ederim anneciğim. Nini'mize çok iyi bakacağımdan emin olabilirsiniz. "
Jongin annesinin mutfaktan ayrılması ile tezgahtaki bulaşıklarla uğraşan KyungSoo'ya sokuldu.
" Demek bana çok iyi bakacaksın Hyung."
KyungSoo, bulaşıklarla meşgul iken güldü.
" Şüphen mi var Ni Ni ?"
" Hyung deme şöyle fena oluyorum."
" Nasıl demeyeyim Ni Ni ?"
Jongin mutfağın açık kapısını kısa bir bakışla kontrol edip KyungSoo'yu yanağından öptü.
" Bana öyle bastıra bastıra Ni Ni deme."
KyungSoo, kızaran yanakları ile güldü.
Jongin onun gözündeki yaramaz parıltıyı görebiliyordu." Ni Ni.... Ni Ni... Ni Ni.."
" Hyung yapma.. Dayanamıyorum. "
Jongin, KyungSoo'yu tekrar öpecekken Rahee örümcek arabasıyla mutfağa gelince vazgeçti. Rahee'ye farklı görüntüler sunmak istemiyordu.
Rahee arabasının önündeki şekillere vurarak heyecanlanıyor, ellerini çırpırak daha fazla ses çıkarıyor ve sesli gülüyordu. Jongin kendi halinde eğlenen yeğeninden gözlerini alamazken KyungSoo'ya yardım etmekten de geri kalmıyordu. KyungSoo ile mutfak işi yapmak ikisi hakkında geleceğe dair hayaller kurmasına neden oluyordu.
Ama her hayali, bir süre sonra ünlü olup gözlerin onların üzerine çevrilecek olması ile bozuluyordu." Hyung?"
"Söyle Ni Ni."
" Hyung düşündüm de.."
" Ne düşündün Ni Ni ?"
" Sen ve ben .. Sadece ikimizin olduğu küçük bir evimiz olur mu?
Her şeyden ve herkesten uzak.
Yine böyle kendi bulaşıklarımızı yıkarız birlikte."" Yemyeşil bir yer de.."
" Geniş düzlük üzerinde etrafı yemyeşil. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Himouto KyungSoo Hyung
FanfictionSM şirketi yeni oluşturacaği EXO erkek grubunun üyelerini belirlemişti. Üyelerden Kai, ilk gördüğü andan itibaren sevmediği üstelikte korktuğu üye ile oda arkadaşı olduğunu öğrenince çıkış yapma heyecenı hayallerinin derin sularında batıp gitmişti...