Νέες φιλίες

324 38 7
                                    

  ''Και κάπως έτσι καλωσορίζουμε τους καινούργιους εδώ!Τους ρίχνουμε πάνω σε ένα δέντρο!''

''Σκάσε Κάιλ!''

''Καλά ντε..πλάκα έκανα!''

''Σκάστε και οι δύο!Νομίζω ότι συνέρχεται!''

  Η Άλεξ άνοιξε τα μάτια της και είδε να στέκονται από πάνω της τρία παιδιά στην ηλικία της μάλλον.

''Γεια σου!Είμα η Λους και από 'δώ ο Κάιλ και ο Ντέιβ.Εγώ θα είμαι η συγκάτοικος σου για τον υπόλοιπο χρόνο και αυτοί είναι φίλοι μου.Πως νιώθεις..;''

''Που βρίσκομαι..;''

''Στο ιατρείο του σχολείο μας.Είσαι τόσο τυχερή!Και μπράβο που φορούσες ζώνη!Αυτό μάλλον σου έσωσε την ζωή!''Είπε και η Άλεξ έκανε να σηκωθεί αλλά η Λους την κράτησε στην θέση της.''Μπορεί να μην έχεις χτυπήσει σοβαρά αλλά είσαι γεμάτη με γρατζουνιές και μελανιές!Πρέπει να ξεκουραστείς...''

''Πως βρέθηκα εδώ..;''

''Μας πήρε τηλέφωνο ο μπάτλερ σου.''

''Όχι εμάς!Το σχολείο!''Ξεκαθάρισε ο Κάιλ.

''Ο Μπεν;Είναι καλά;!''

''Ναι ηρέμησε...Ζει αλλά είναι σε χάλια κατάσταση...Αφού συγκρουστήκατε με το δέντρο πήρε τηλέφωνο το σχολείο με όσες δυνάμεις του είχαν απομείνει.Οι καθηγητές κάλεσαν ένα ασθενοφόρο και τον πήγαν αμέσως στο νοσοκομείο.Εσύ για κάποιο λόγο δεν είχες τίποτα σοβαρό οπότε σε φέραμε εδώ.''

''Τι έπαθε το αμάξι...;Γιατί ο Μπεν δεν σταμάταγε..;''

''Υπάρχει μία πιθανότητα να είχαν χαλάσει τα φρένα του.Έτσι ακούσαμε από την αστυνομία.''

''Αστυνομία;''

''Ναι.Έχουν μαζευτεί εκεί ακριβώς που έγινε το ατύχημα.''

''Πρέπει να πάω..''Είπε και προσπάθησε για άλλη μία φορά να σηκωθεί.

''Δεν έχεις να πας πουθενά!Πρέπει να ξεκουραστείς!''

''Ναι αλλά είναι ανάγκη να μάθω τι ακριβώς έπαθε το αμάξι!Τώρα κάνε στην άκρη.''Προσπάθησε να περπατήσει αλλά ζαλιζόταν πολύ,με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στον Κάιλ.

''Ξέρεις...δεν χρειαζόσουν δικαιολογία για να πέσεις στην αγκαλιά μου...!''Της είπε σηκώνοντας το ένα φρύδι.Αυτή έκανε μία γκριμάτσα δυσαρέσκειας και ξανά ξάπλωσε στο κρεβάτι.

''Άλεξ μην ανησυχείς...Αν είναι τόσο σημαντικό για εσένα θα μάθουμε εμείς τι συνέβη...''

The girl who travels through the time [By Joy]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora