22.rész

715 52 7
                                    




Másnap reggel amikor reggeliztem csak a fiúkon járt az eszem.

Louison hogy akar e újból látni és Harryn hogy hogyan láthatnám újra..
Teljesen össze vagyok zavarodva. Nem tudom mit kellene tennem.

Miközben a laptopomat fűrkésztem arra gondoltam hogy megkeresem Harry facebook adatlapját..megnézni milyen képeket posztolt az elmúlt egy évben,illetve hogy jobban feltudjam ídézni.
Rá kattintottam a nevére és behozott egy hosszú göndör hajú zöld szemű szívdöglesztő csávot.
Teljesen máshogy nézett ki ahogyan az én emlékezetemben volt.

Megnövesztette a haját,ami ezerszer jobban állt neki.

Végig néztem az adatlapját. Láttam hogy most valami új lánnyal szokott képeket posztolgatni, valami Rebecával. Gyönyörű szép lány. Biztos valami modell. De ahogy láttam a képeket egyre jobban idegesített ennek a nőnek a pofája..
Valahogy nem Harryhez való,csaptam az asztalra dühösen. Ahogy tovább lapozgattam el kapott a vágy hogy írjak Harrynek egy üzenetet. De fogalmam sem volt arról hogy mit mondhatnék neki,hogy vissza tért az emlékezetem? hogy szeretnék vele találkozni és akkor majd hátha ide jön hogy vissza kapjon?

-Á dehogyis! Miket gondolsz Vic?!- hessegettem el a gondolatokat. Majd újra Louison járt az agyam.

-FEL KELL HÍVNOM.-jelentettem ki.

Gyorsan kézbe kaptam a telefonomat és megkerestem a névjegyekben Louis nevét.

Kicsöngött. Majd egy szomorú rekedt hang szólalt bele.

-Halló.

-Szia Louis én vagyok. Találkozhatnánk?

-Minek akarsz találkozni? Hogy megint hazudj? Hogy megint titkolózz előttem? Azelőtt aki a legjobban szeret téged,és aki boldognak akar látni? Ezért nagyon fölösleges találkoznunk..

-Louis kérlek beszéljük meg. Több mint 1 hete nem találkoztunk. Hiányzol.

-VIC!!! NEM!!!

-Louis te ittál? Sose szoktál így ordíbállni.

-És ha ittam is akkor mi lenne?

-Louis hol vagy most? Oda megyek és megbeszélünk mindent.

-Nem akarom hogy ide gyere. Menj vissza a kis Harrydhez hátha vele majd őszinte lesz és megtudja neked majd adni azt amit én nem. Nem akarlak most látni Vic. Nekem most nem kell semmi más csak a pia.

Majd rám nyomta a telefont.

Nem akarom elhinni. Ennyire megbántottam azzal hogy nem mondtam el neki a balesetemet? Soha többé nem akar majd látni. Én meg nem tudom hogy mit tegyek. Azt akarom hogy Harry tudja hogy vissza tért az emlékezetem,de azt is akarom hogy Louis mellettem maradjon és ne taszítson el magától.

Ááá-ordítottam fel. Megint az erős fejfájások jelentkeztek pár darab képpel az agyamban a régi életemről.

Gyógyszeremet keresve anya jött be a szobámba hogy minden rendben van-e velem de semmi nem volt rendben!

-Anya segíts mit tegyek. Louis nem akar látni. Harryvel nem merem felvenni a kapcsolatot. Pedig annak örülnék a legjobban ha megtudná hogy vissza tért az emlékezetem.

-Akkor miért nem teszel azért hogy megtudja.

-Hogyan?

-Akár menj el hozzá. Vic. Elég nagy vagy már. Lassan 20 éves leszel. Épp ideje eldönteni hogy ki mellett szeretnél maradni.

-Te ki mellett szeretnél engem látni?

-Louist nagyon szeretem,hiszen mindig meg óv ha baj van,meg aranyos kedves helyes srác. De ahogy látom vele nem éled ki magad. Harrynél pedig teljesen ön magadat adtad. Sosem unatkoztál és akkor teljes mértékben látszódott rajtad hogy boldogan vagy szerelmes.
Ha az én véleményemre vagy kíváncsi akkor menj el hozzá.

-És hogyha már más van neki anya?

-Akkor harcolj a régi szerelmetekért. Mert titeket egymásnak teremtett az Úr.

Majd apa is megérkezett a szombámba dühös arcot vágva..

Only Mine(Harry Styles)Onde histórias criam vida. Descubra agora