1

44 6 5
                                    

-Imi dai ala , te rog !!!
-...
-E ultima data cand iti zic : Da-mi la naiba ala !
-Mh...?
-Ti-am zis sa imi dai telefonul .
-Ce ? De ce sa ti-l dau e al meu ! Stii foarte bine ca nu imi place sa imi umbli in telefon !
-Nu al tau al meu e chiar langa tine , vezi acolo .
-Unde ?
-Lasa vin eu .

Ma ridic alene de pe fotoliu , desigur puteam face asta din prima dar , hei lenea !

-Si ce facem astazi ?
-Serios Steph ? Doar stii ca nu facem nimic ! M am saturat de monotonia asta ! Mergem la scoala , venim de la scoala , ajungem la mine , stam , mancam , ne plictisim , tu pleci acasa , raman eu , ma culc , ma trezesc si gata ! S-a dus o zi ! Si stii care e problema ?!
-Incalzirea globala, prosti ,scoala ,plictiseala si multe alte chesti prostesti !
-Nu stiu cum ma pot plictisi cu tine !
-Eu cu tine , stiu!
-Mersi foarte frumos !
-Aha .

______________________________________

Scoala. Cel mai frumos loc vazut in toata lumea ! Glumeam , asta e inchisoarea ce imi mananca zilele de 12 ani incoace , si una din cauzele plictiselii .
Ma indrept spre dulap punandu-mi toate cartile in interiorul acestuia .

Ma plimb pe holurile scolii plictisita , pana cand o zaresc pe Steph alergand spre mine .

-Nu o sa iti vina sa crezi !!! imi tipa aceasta in fata .
-Uite , ce ar fi sa vorbesti mai incet ! Se holbeaza lumea la noi !
-Nu imi pasa . Deci , am vorbit cu tata despre stii tu ce !
-Nu te rog ! Nu imi spune ca ai vorbit despre perioada aia din luna in care el trebuie sa iti cumpere tampoane cat timp mama ta e plecata in nu stiu eu ce insula cu afacerile ei !
-WTF! Cum poti sa spui asa ceva ! Unde sa plece mama !? Mama are un magazin de haine omule , nu un lant international !
-Atunci despre ce ai vorbit cu el ?
-5sos !
-O nu , nu te cred !
-Ba da , biletele platite,transport si cazare in centrul NY .
-Pot sa mor in pace !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un Strop De Roz [5sos]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum