Slyšela jsem hodně hlasů jak se překřičují : "Dejte jí na C! Co se s ní stalo!? Bodná rána do břicha. Aha a ta druhá? vážné poškození hlavy. Jak se to stalo? Zřejmně jí praštili kovovou židlí. Aha. Dobrá díky teď můžete jít. Naschle. Naschle." jako poslední jsem matně slyšela: "Sestro to se mi vůbec nelíbí. Zavolejte doktora Kolmíčka. Budeme muset na sál." Pak vše utichlo.
Snažila jsem se otevřít oči, ale nešlo to. Pořád samá nekonečná tma. Až najednou sem zase uslyšela hlasy, povědomé hlasy. Hlasy mých rodičů a Federika:" Neboj holčičko bude to dobrý, neboj. Neboj se lásko jsem u tebe. potom jsem ucítila velice silnou bolest břicha. A znova bylo ticho. Stálé a nekončící ticho a beznaděj. Ale v tu chvíli jsem uviděla svoje babičky a dědečky a praprababičky a dědečky kteří se na mě dívaly. Potom jedna z babiček vstala a šla ke mně blíž, položila mi ruku na rameno a začala mluvit:"děvče, na toto si ještě mladá, utíkej zpět. a usmála se. V moment kdy to babička dopověděla začali všichni postupně mizet. A já tam byla sama. A v dáli se objevilo jasné světlo. Bylo tak zářivé že jsem šla blíž a blíž, až sem došla na jeho konec a začala jsem padat. Otevřela jsem oči a uviděla rodiče a Frederika. Kteří se na mě smějí s uplakanýma očima." "Lásko neboj už je to dobré." Řekl mi Federiko. Usmála jsem se na něj. Chtěla jsem se posadit, ale při jakém koliv pohybu, mě zahlnila ukrutná bolest. Federiko mě držel za ruku, a chtěl mi dát pusu, ale v tom se ozvalo ťukání dveří. Byl to doktor : "Dobrý den, jak vám je?" řekla jsem: "Nic moc, ale je to lepší." doktor jen přikývl a řekl že si mě ještě přijde zkontrolovat. Federikovy ale zazvonil mobil. Zvedl ho a chvilku se bavil pak ho položil a řekl mi: Promiň lásko musím jít domů, ale zítra se nechám omluvit ze školy a přijdu za tebou. Dal mi pusu a odešel.
Byla jsem tady sama , protože rodiče museli do práce. Bezhybně jsem ležela na posteli a pomalu usínala, ale z ničeho nic se ozvalo klepání na dveře. A dveře se začali pomalu otevírat, a já jsem začínala vidět obris postavy.
••••••••••••••••~~~~~~~~•••••••••••••••
Všem děkuju za komenty a feedback-votesy.
A ráda bych po případě věděla co se vám líbí nebo nelíbí. Díky všem.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺#∆* see you again *∆#
ČTEŠ
Sen nebo noční můra? short story
De TodoZačínalo to jako krásný životní sen Ale ten se promění v noční můru reality... Co by jste dělali vy kdyby se vaše největší a nejkrásnější sny změnili v naprostý opak. Co by jste dělali kdyby jste zjistily ze se vás snaží někdo odstranit z povrchu...