Bts: HOII!!
YoonMin: *terkejut* korang tak boleh tegur elok² ke? Ke korang nak bagi kiteorang mati awal?
Bts: *gelak* hahahahahaha..
YoonMin: *muka bengang*
Namjoon: oit! Marah benar ni. Korang cerita apa haa sampai kiteorang sergah sikit je terkejutnya kalah beruk. Ke Korang tengah cerita pasal benda² byuntae? *senyum gatal*
Suga: Yang byuntae tu jimin sorang je *tunjuk jimin*, aku tak. Aku masih lagi seorang yang suci lagi murni 😊<-- muka suci.
Jimin: 😒
Taehyung: Ala, korang ni macam tak biasa je. Korang cerita pasal apa? Cerita la dekat kiteorang sekali.
Namjinhopekook: Betul². Cer cite.
Jimin pandang suga dengan pandangan Nak-cerita-dekat-dorang-ke? Selepas mendapat persetujuan dari suga, jimin pun cerita la balik apa yang suga cerita dekat dia tadi.
Jin: mwoya! Jinjjaro! Apasal kau tak bagi tau kiteorang?
Suga: Ala tak penting pon, lagi pon da lepas dah benda ni, kita pon bukannya nak balik lagi kat tempat tu kan.
Lepas je suga habis cakap tiba² lampu mati. Tak lama lepas tu kedengaran suara seseorang menjerit tak lain dan tak bukan siapa lagi kalau bukan si penakut jung hoseok tu.
Namjoon: *ketuk kepala jhope* Eh kau ni diam lah, lampu mati je kot tu pon nak menjerit ke.
Jhope: *pegang kepala* aku bukan menjerit sebab lampu tu mati tapi aku menjerit sebab aku nampak ada perempuan pakai baju putih tengah menyeringai duduk sebelah suga hyung.
[Lampu hidup balik]
Suga: Yaa!! Kau jangan main² jhope.
Jhope: Aku tak main² la hyung, sumpah aku nampak dia duduk sebelah hyung tapi dia tak pandang pon hyung, dia pandang.....
Jimin: pandang apa?
Jhope: dia pandang kau.
Jimin: Kenapa dia pandang aku pulak?
Jhope: pastu mulut dia terkumat kamit macam nak cakap something.
Jungkook: Mungkin hantu tu nak cakap yang jimin hyung 'U got no jams' *gelak* (kookie syok sendiri)
Jimin: Ha..ha..ha.. tak kelakar *muka meyampah*
Jin: Kejap! Semalam korang berdua je kan yang masuk dalam bangunan tu? Korang ada buat something terlarang ke kat dalam tu sampai benda tu ikut korang balik?.
Jimin: *pandang kiri kanan* Aku rasa tak de.
Suga: < perlu ke aku bagi tau dorang apa yang aku jumpa semalam?>
TBC...
(A/N: sorry la klu x berapa nk horror sgt T_T. Author main tulis je apa yang terlintas dalam pala hotak ni, apa yg lalu tu la yg author tulis. Btw, enjoy reading ^_^)
Author: *panggil jimin* Nah * bagi sesuatu dekat jimin*
Jimin: *pegang jams* 😒
*Baling botol jam dekat author*
YOU ARE READING
[C] HELP!! [BTS Horror FanFiction!]
HorrorGangguan demi gangguan terjadi kepada bts semenjak suga mengambil satu barang di sebuah bangunan lama. Niat untuk memulangkan barang yang di ambil suga telah menyebabkan empat orang ahli bts hilang. "Suga: kita kena cari diorang secepat mungkin." "...