.::Grace Midelton szemszöge::.
Egy kéz ért az arcomhoz, amitől összerezzentem, és sűrű pislogás közepette nyitottam ki a szemem. Harry vállára dőlve néztem ki az ablakon, ahonnan a magasból megpillantottam a tengert.
- Hol vagyunk?- kérdeztem értetlen fejet vágva. Harry hívogató ajkai egy önelégült vigyorra húzódtak. Látszólag jól szórakozott az értetlenségemen. Egy szenvedélyes csókkal azonban letöröltem a mosolyát. Ő sem tétovázott sokat, egyből utat engedett a nyelvemnek, az pedig kegyetlen csatát vívott Harry- ével.
Ahogy leszállt a gép, és leléptünk a lépcsőről, megcsapott a fülledt meleg levegő, és a nap sugarai vetettek rám világosságot. Harry összekulcsolta az ujjainkat, majd elindultunk megkeresni a csomagokat.
Pár métert tettünk meg, majd egy autóba ültünk be. A kocsi sofőrje két óra leforgása alatt a tengerpartra vitt minket, ahol csak egy motorcsónak volt kikötve. Harry berakta a bőröndöket, majd segített bemászni a járműbe. Újabb fél óra leforgása alatt egy szigetet pillantottam meg, amelyen egy hatalmas ház állt. A szinte már kastélynak nevezhető épület falait üveg borította. Harry kikötötte miután segített kiszállnom, kikötötte a csónakot. Ámulva néztem a hatalmas épületre, ám egyszer Harry kapott fel menyasszonyfogásban.
- Tetszik?- suttogta a fülembe rekedtes hangján, amitől kirázott a hideg. A tekintetem találkozott zöld íriszével, és ismét sikerült elvesznem benne. Egy szenvedélyes csókot nyomtam a szájára.
- Nem kellett volna ekkora felhajtás!- mosolyodtam el két csók között.
- Dehogynem!- villantotta rám Harry azt a bizonyos gödröcskés mosolyát, amitől lányok milliói vannak oda. Miért engem választott, amikor bárkit megkaphatott volna, de neki én kellettem, és én ezt még mindig nem fogtam fel, hogy miért.
- Miért én?- szegeztem neki a kérdést megszakítva a csókunk. Letett a hatalmás nappali kellős közepén, és pedig ámulattal néztem körbe a hatalmas helyen. Nem sokkal később a pillantásom Harry szemeibe vezettem. A fiú értetlen tekintettel viszonozta a szemkontaktust. - Miért engem választottál, hiszen lányok milliói vannak érted, te pedig bárhit megkaphatnál!
A vőlegényem nem felelt azonnal, hanem gyengéden nagy kezei közé fogta az arcom, majd egyre fogyasztotta a szánk közt lévő távolságot, mígnem véglegesen megszüntette egy időre. A szemem automatikusan lecsukódott, a hasamban pedig a kisbabámmal együtt feléledtek azok a bizonyos pillangók is. Harry nyaka közé kulcsoltam az kezem, ő pedig az egyik tenyerét a csípőmre, a másik pedig a kerekedő pocakomra csúsztatta. Eközben a nyelvünk vad csatát vívott, az én kis focistám pedig rúgott egyet, mire Hazz belemosolygott a csókunkba. A csókot a levegő hiánya szakította meg, de az is csak fél percre, mert utána ismét éhesen tapadtunk egymás ajkaira. Kezei most a fenekemre vándoroltak, én pedig felugrottam, majd a csípőjén összefontam a lábam, ám Harry mégis megszakította a csókot.
- Előbb nézzünk körbe!- mosolyodott el, majd karon ragadott...
- Van kedved megnézni a naplementét a tengerparton?- kérdezte Harry fél óra múlva, mire felemeltem a fejem meztelen mellkasáról.
- Ki nem hagynám!- csillantak fel a szemeim. Harry ragyogó zöld szemei csak úgy égtek, csillogtak a vágytól. Ujjával kisöpört egy kósza hajtincset a szememből, majd egy gyöngéd puszit adott a hajamba.
-Akkor gyerünk!- kászálódott ki mellőlem, majd a fürdőszoba felé indult...
Nemsokára vége ennek az évadnak! még nem tudom biztosra, hogy csináljak- e másodikat! Úgyhogy Drágák, még pár rész!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Story Of My Life
ФанфикLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.