6

11 1 1
                                    


Tre uker senere

Jeg hadde kommet hjem fra sykehuset, jeg følte meg helt annerledes, jeg var glad. Han hadde klart å skade meg igjen, jeg hadde klart å unngå han i flere år men nå hadde han visst sluppet ut. Jeg hadde sendt han rett tilbake tho, noe som føltes helt ubeskrivelig bra. Jeg hadde blitt 1000 x sterkere og jeg tar ikke dritt fra andre lenger haha. 

Jeg satt halvt sittende/halvt liggende i senga med grå kosebukser, en blå oversized t-shirt med live for now trykk og fuzzy sokker, macen var godt plassert i fanget selv om jeg ikke så på noe, jeg satt å funderte på masse stuff. Jeg, cecilie og Frida hadde glidd fra hverandre, de hadde gått over til de som var mere populære noe som forsåvidt var greit, alt de er ute etter er feste, ligge og å bli sett på som de peneste av de peneste. Jeg mener derimot at det er mere i livet en det å ligge rundt, drikke og å være pen. Du er på denne jorda av en grunn og jeg skal ikke kaste den bort på drikking og folk som ikke respekterer meg som venn, og som bare har meg som venn for å utnytte meg. Jeg hadde jo tross alt Lina og de andre internett vennene mine, de som sier at internettvenner ikke kommer til å holde eller at det ikke er " ekte vennskap" kan dra dit peppern gror. Jeg hadde jo selvfølgelig også Embla som er helt herlig og jeg er utrolig takknemmelig for at jeg har noen som støtter meg i tykt og tynt.

 Jeg og Oscar så hadde vi blitt utrolig nærme hverandre de siste ukene, vi snakket på facetime hver dag og han var min beste venn, han hjelper meg alltid, hadde jeg tenkt at Oscar Enestad kom til å bli  min beste venn for noen år siden, så hadde jeg trodd at jeg var gal. Jeg hadde jo lyst til at Oscar skulle være litt mer en bare vennen min, men det var ett sted i drømmene.  Han er helt utrolig herlig, så vakker, kjekk, snill, omtenksom og denne listen kunne fortsatt i 100 år til typ. No way at han noen sinne kommer til å føle det samme... han er Oscar fuckings Enestad liksom. Jeg er bare en normal jente. Oscar aner ikke hva han gjør med meg, jeg smiler non stop når jeg snakker med han. Hver gang navnet hans lyser opp på skjermen så smiler jeg som en idiot, Han får meg til å smile ekte smil.

Jeg gikk kjappt in på twitter og twittret kjapt en tweet som lød:

"Boy you make me shy shy shy, you make me run and hide hide hide, feel like i get lost in time whenever you're near me"

Pling  

Oscis moscis <3 ( A/N : kommer til å skrive på Norsk men dere vet jo at han egnt snakker Svensk)

Hei Fine Emi, tid til litt kvalitetstid på facetime med din elskede Osci?

Emi mah babe 
Sorry ass bubben, vil heller sitte å tenke på hva som kom først av høna og egget (;

Oscis Moscis <3
Why u gotta be so ruuude?

Emi mah babe
Baby i was born this way XD

Emi mah babe
Nei da bubbis, selvfølgelig (;

Oscis moscis <3
Ringer deg nå babe <3

Hjertet mitt dunket i 100 når han skrev babe, kanskje han likte meg litt på samme måte? Nei skjerp deg... selvfølgelig ikke. Jeg svarte kjappt på facetime forespørsselen og da var samtalen i gang
Jeg og oscar kunne snakke flere timer i strekk og det ble aldri en pinelig stillhet.  Vi snakket i nesten 4 timer om alt fra Konserten de skulle ha  i globen om 2 måneder og til hvordan kidnappe en lama. Til slutt ropte mamma på meg om at det var mat og vi måtte avslutte. Jeg hadde snakket med mamma om Oscar og hun hadde sagt gang på gang at jeg fikk lov til å dra til Stockholm når som helst for å besøke han, men jeg følte meg ikke helt klar enda. Det var en lang prosess, jeg måtte forberede meg psykisk, han var jo trossalt den kjekkeste gutten på jord og jeg var jævelig forelsket i han, det gikk ikke an å beskrive. 

Jeg spurtet ned trappa, og satte meg ned ved bordet. To pizza kartonger sto fint på bordet, begge to var kebab, mah favorite! Jeg kastet meg over pizzaen og mamma begynte å skravle i vei om hvor fint det hadde vært å flytte bort herfra, få en ny start u know? Jeg fulgte ikke så godt med siden vi hadde sånne samtaler ofte, men jeg burde kanskje ha fulgt med denne gangen... det fant jeg snart ut.


A/N 

Heiiii! Jeg skal prøve å skrive et inlegg i morgen også! kanskje det er på tide at man får se litt fra Oscar sitt synspunkt? vote hvis dere vil ha det :) 

Byeeeee <3 -B 






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Save me a spark O.EWhere stories live. Discover now