Den před skončením

33 3 4
                                    

Bylo sychravé a chladné ráno. Venku foukal studený vítr, který si pohrával s Xeninými vlasy a šlehal ji do tváře.

Pomalu vycházelo slunce.

Bylo to ráno jako každé jiné.
Jenom každý den byl jiný úkol. Dnes se musela Xena vrátit do Boihedu a urovnat jisté spory.
Šla mlčky vedle Tornáda s kápí zahalující její obličej. Hlavu měla sklopenou a pod kápí se houpaly neposedné černé pramínky vlasů.

Korra se rozhodla ji doprovodit, protože jí bylo lépe. Nechtěla Xenu nechat samotnou. Aspoň ne teď, když se jejich životy chýlily ke konci.

,,Xeno?" Oslovila ji Korra a snažila se vypadat co nejméně zaujatě. Chtěla vyzkoušel, zda ještě umí mluvit.

Xena zvedla hlavu a podívala se na ni se zvednutým obočím. ,,Hm?"

,,Víš," začala opatrně, ,,když jsem byla v Icebendu, tak jsem měla sen. Sen o tobě a téhle válce... O Erakovi. O nás... a hlavně... jsem slyšela proroctví." Chvilku počkala, jak Xena zareaguje.

Xena jen pokrčila rameny. ,,No a?"

,,Tebe to ani trochu nezajímá?" Nevěřila Korra.

,,A tebe by to zajímalo, kdyby ti někdo kázal o osudu, o tom, jak se máš a nemáš chovat? Mě ne, takže ne, děkuji,"

Korra našpulila rty a nasadila uražený výraz. ,,Mně by to ale zajímalo! Kdybych už měla chcípnout, tak aspoň bych chtěla vědět jak!"

,,Já si svůj osud vyberu sama a nebudu poslouchat nějaký kecy starejch, náladovejch bab!" Zavrčela na Korru.

Korra bezmocně rozhodila rukama. ,,V tom proroctví stálo něco o tobě a Aishe. Byl tam naznak strategie, kterou použijí. Z toho už se čerpat dá a díky tomu můžeme změnit osud v náš prospěch, Xeno. Můžeme vyhrát." Řekla jemným hlasem.

,,Můžeme, cha," zasmála se ironicky Xena, ,,omyl, my to vyhrajeme i bez téhle pitomosti!"

,,Proč se tomu poznání bráníš, jako čert kříže? Proč ses vůbec tenkrát schovala a nechala nás napospas Thranduilovi?! Co se to stalo?" Korra byla jediný člověk, který se s Xenou mohl takhle otevřeně bavit, takže toho využila. Soudě dle Xenina výrazu ale usoudila, že to přehnala.

Ale i tak! Já chci znát odpovědi. A jestli mě bude chtít Xena zabít, tak ať! Řekla si Korra.

,,Dost!" Zavrčela na ni vztekle Xena a v očích se jí odrážel vztek. Velký vztek.

,,Proč si se rozhodla schovat před světem a zničit svůj život, Xeno?" Zeptala se naposledy a trochu se přikrčila.

Xena se zastavila. Zvedla hlavu a na

Otočila se k nejbližšímu pařezu, ke kterému přistavila Tornáda, aby na něj nasedla. Vyhoupla sw do sedla a uvolnila se.

,,Začalo to úplně jinak, než si všichni myslíte..." Odmlčela se a zvažovala, jestli má povídat dál nebo ne. ,,Já..." odmlčela se, ,,jsem se rozhodla se nevrátit zpět. Jsem jen stín, kterého drží při vědomí jenom chtíč z bitev. Ženu se jenom za tím. Celý život jsem dělala něco z donucení a z povinosti... Mezitím, co jsem byla mimo jsem se dostala ke svému druhému já. Moje já, pod kterým vystupuju je temné. Ale to druhé se snaží všechny moje zkažené skutky a činy odstranit, ale marně. Jsem někdo, kdo bojuje sám se sebou a někdo, komu není pomoci. Každým dnem slábnu, protože moje vnitřní já mě vysává. Zemřu brzy. A potom..." odmlčela se a pobídla Tornáda do kroku, ,,...potom bude jenom to moje zlé já, které zničí celý svět a všechno živé. Včetně Vás, mých přátel."

Drači doupě II -  PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat