9 aprile 14:50
Jason Burns are 18 ani şi este cu 2 luni mai mare decît mine.El este băiatul de care nu ai vrea să te îndrăgosteşti.Tatăl lui este primarul Parisului ceea ce mă calcă pe nervi pentru că mereu se dă mare.El e defapt american.A venit din America la 5 ani şi ştia cît de cît franceza.Iar acum că mă tot bate la cap să-i dau o şansă,aş dori să plec cît mai departe de el.A stai,va veni dupa mine.Pur şi simplu ÎL URĂSC,ÎL URĂSC,ÎL URĂSC,ÎL IUBESC,ÎL URĂSC.Stai ce?
Azi noapte nu puteam închide un ochi.Nu din cauză că priveam TV-ul sau că mă gîndeam la o persoană X.Ci pentru că Jason îmi tot trimitea mesaje de genu:"Aştept să mă suni", "Hai mîine în parc","Nu,mai bine la film" şi alte fraze ridicole.era ora 3şi nu-mi dădea PACE.Apoi la sfîrşit mi-a scris "Bine,hai dute şi te culcă".Mesajul ăsta ăsta m-a făcut să înnebunesc.Ochii îmi erau roşii,eram atît de nervoasă că aproape să-mi arunc telefonul de la balcon.Pe la 4 am adormit.La 9 tata s-a dus la oficiu şi a venit la 13:45.Aveam bagajele făcute şi eram pregătită să plec acasă.
-De ce ţi-ai făcut bagajele?
-Ca să ne ducem la aeroport.Azi e duminică,mîine -luni,nu mi-am făcut temele...
-Păi nu plecăm.
-Cum adică nu plecăm?
-Ai uitat că aveţi vacanţă?
-Avem?
-Chiar tu mi-ai spus.
-Da?
-Şi deaceea mai rămînem încă 2 zile aici iar după plecăm.Mai am nişte treabă.
-Dar atunci pot să...
-Nu nu poţi pleca singură.Mai bine hai în oraş să mîncăm ceva sau să ne plimbăm.
-Cred că un pic de aer curat mi-ar prinde bine.
Pe la 15:20 am plecat.Chiar mă simţeam mult mai bine.Auzeam un bîzîit care venea din buzunarul meu de la pantoloni.M-am uitat pe ecran era Jason.Am ignorat toate telefoanele din partea lui.
Am ajuns la hotel la 5 jumătate.După ne-am dus la masă.M-am culcat la 7 şi l-am rugat pe tata să aibă grijă să nu mă deranjeye telefonul,iar dacă domnul X mă va suna să-i spună că dorm.
10 aprile
Of,Doamne Jason mi-a trimis 30 de mesaje.Începe să mă calce pe nervi .Chiar acum mă sună.
-Bună,Eli ce faci?
-Ce vrei?Am zis eu pe un ton nervos.
-Te rog,mai încet scumpi.
-Nu sunt scumpa ta.
-Mă gîndeam...vrei să mergi în parc?
-Nu!
-Bine atunci.Ne vedem la 3.Pa.
Îl urăsc!!!Şi cel mai rău e că tata mă impune să mă duc.De ce chiar acum avem vacanţă?
Mă îmbrac într-o rochie cu un impriemeu unde scria "Don't follow me" (nu mă urmări).Sper că asta îi va da de înţeles.Mi-am lăsat păruldesprins,mi-am pus lănţişorul cu iniţiala "E".Am ieşit nervoasă şi am trîntit uşa.Am ajuns acolo cu 10 minute mai devreme.Îl căutam cu privirea,cu ochii migiţi.Nu era,Minunat!Mă face să aştept.Ce nesuferit!M-am aşezat pe un scaun.Aveam o poftă să mă împărtăşesc cu Emily.Mi-am deschis geanta.Am căutat prin toate compartimentele.Perfect!Mi-am uita telefonul.Am îcercat să mă calmez,să încerc să nu ţip şi toată lumea să se uite la mine şi să se gîndească "Doamne,ce nebună"Îmi masam capul cu degetele.Am închis ochii.Mă simţeam mul mai bine.Atunci am simţit ceva care s-a aşezat lîngă mine.Atunci mi-am zis în gînd "Să nu fie Jason".Ce folos,chiar el era.Mi-a zîmbit de parcă spunea "hei scuze că am întîrziat dar am avut treburi mult mai impotante de făcut".Dupăa s-a sculat şi m-a apucat de mînă.Mi-a propus să ne plimbăm prin zonă.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...