52. Drunkies again!

658 72 14
                                    

,,Veď si moja." privinul si ma k sebe, a na mojom krku zanechával ďalšie fialové značky. Odtiahla som sa, a odtlačila.

,,Nie nie nie... Teraz nie." zaprela som sa do jeho hrude, a odtlačila som sa ďalej.

,,Dobre. Dobre." prehrabol si vlasy dozadu, a podišiel k pultu s drinkami.
Zobral si fľašu, a nalial si do pohára whiskey. ,,Dáš si?" zodvihol ju do vzduchu aby mi ju mohol ukázať. Chvíľku som váhala no napokon som povedala áno. Niall mi ulial do tučného pohára, a ja som si sadla vedľa neho za pult.

,,Neplánuješ sa tu opiť, že nie?" spýtala som sa po chvíli, keď som videla Nialla ako si nalieva tretí pohár whiskey.

,,Nie. Iba trocha uvoľniť."

,,Ako minule?" spomenula som moment keď Niall povedal že sa chce iba "trochu" uvoľniť. Nakoniec to dopadlo tak, že sme sa obaja opili. Ja menej, a on... Vlastne ja si to nepamätám.

,,Hej, chceš ešte?" ukázal na mňa prstom.

,,Ja mám aj meno, ty trdlo." pľasla som ho pleci.

,,Rosiee." prevrátil očami.

,,Možno si dám."

,,Tu máš." usmial sa celkom triezvo, zatiaľ čo som skenovala koľko toho vypil. ,,Ježín..." prevrátil očami. ,,Som triezvy. Triezvy, rozumieš?"

,,Rozumiem. Pojem triezvy znamená že vieš napočítať do troch?" zasmiala som sa, a bola som pritlačená o pult. Nado mnou sa týčilo jeho telo, a jeho modré prepaľovali tie moje. Jeho svalnatá ruka sa zaprela o pult, aby ma nepridusil. Cítila som jeho dych, ktorý trocha páchol po alkohole.

,,Si opitý."

,,Nie som."

,,Cítim to."

,,Aj ja to cítim z teba." vyceril na mňa svoje biele zuby, a zobral ma na svoje kolená.

,,Mám pocit že s tebou bude dnes ešte sranda." pichla som ho do brucha, a on sa trochu zvinul akože do "kŕča."

,,Ale s tebou nie, pokiaľ si nedáš ešte jednu whiskey." skrížil si ruky na prsiach, a ja som skoro zletela zo stoličky, keďže na už nedržal. On je však ako vždy pozorný, a zachytil ma.

,,Tak dáš si?"

,,Niall, ja neviem."

,,Daj si." povedal a nalial mi ďalší pohár. Polovica šla po mimo pohára, a keď Niall nelial mne do pohára whiskey, no lial ju povedla po pulte, pochopila som že už si toho vypil dosť.

,,Už by stačilo, nemyslíš?" zasmiala som sa. Niall mykol plecami, a fľašku na moje udivenie naozaj odložil na pôvodné miesto. Potom ma zobral za pás, a vyšli sme z Bowlingovej miestnosti. Nebol naozaj opitý, len mal lepšiu náladu, ale chodil normálne, a rozprával triezvo. Boli presne štyri hodiny ráno, pre mňa ešte v noci, a mne aj Niallovi klipkali oči od únavy. Ja som aspoň spala, no on nie.

,,Pôjdeme si ľahnúť?" zívol ešte predo mnou, než som stihla otvoriť ústa aby som mu navrhla, že či nepôjdeme spať.

,,No jasné, aj ja som unavená."

Hneď ako som sa obliekla do nočnej košele, a Niall si dal na seba svoje boxerky, ako to má vo zvyku, teda nechápem prečo si neoblečie normálne pyžamo, ale spí hore bez a dole len s boxerkami. Ľahli sme si spolu do postele, zaželal mi dobú noc, privinul si ma k sebe, a svoje pery si položil na moje čelo.

Nemohla som vôbec zaspať, stále som sa len mrvila, a hlavou mi chodili nepokojné myšlienky. Nechápem prečo. Znova som sa otočila na druhý bok, no potom som si to rozmyslela, a znova som sa otáčala naspäť.

,,Si v pohode? Stále sa akosi nepokojne hmýriš." započula som Niallov tlmený hlas, a uvedomila som si že som ho asi zobudila. Som fakt skvelá.

,,Hej, len akosi nemôžem zaspať." šepla som.

,,Tak to viem, čo s tým spravíme." zívol, a vstal z postele. ,,Poď." podával mi ruku, aj keď nechápem, kam plánuje ísť v boxerkách. Nuž, do McDonaldu to asi nebude. Jeho ruka sa dotkla mojej, a potichu sme vyšli z izby. Treskla som si ruku o tie sprosté lietadlové dvere, ktoré nešli otvoriť, a keď som ich konečne otvorila, skoro mi privrzli ruku. Z Niallových úst vyšlo len tiché ,,pššt". Vošli sme niekde do malej miestnosti, a Niall štikol nejaké tlačítko ktoré rozsvietilo umelý krb. Boli tam aj plamene no boli umelé, ale šlo od nich teplo. Sadli sme si na koberec čo bol pred krbom, a ja som sa trochu striasla. Hneď potom mi Niall doniesol deku, a spolu sme sa zababušili do jednej, čiže sme boli na centimeter blízko.

,,Odkiaľ vieš o tejto miestnosti?" spokojne som zamrmlala keď si ma Niall pritiahol na jeho horúcu a hlavne nahú hruď.

,,Pôvodne som chcel ísť do kuchyne, vtedy keď sme prišli, no našiel som tu toto, a raz som sa chcel spolu s tebou zohriať pod jednou dekou, a urobiť si taký romantický ,,večer."

,,To je milé." usmiala som sa a započúvala som sa do tlkotu Niallovho srdca. Jeho ruka ma hladila po tej mojej ruke, a ešte po chrbáte.

,,Si to najcennejšie čo mám Rose." zašepkal.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Officiálne hlásim, že keď prídu domov, tak posledné časti, ja neviem asi nejakých sedem.. :/ škoda že už nebudem písať, bude mi to chýbať, budete mi chýbať vy❤
Pretože mám pocit, že časti sú o ničom. A teraz pekne prosím, 😊 povinne mi každý napíše do komentárov, či sú naozaj o ničom. ja už mám taký pocit asi päť kapitol dozadu.

Po druhé, mám nápad na ďalší príbeh s Niallom, bol by trošku historický, a volal by sa The story of Titanic1 a bol by samozrejme s Niallom. 🙊😍 Ale asi by to nikto nečítal..........

Po tretie! Ľubim vás❤❤❤❤❤
Xx N Xx.☺

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Donde viven las historias. Descúbrelo ahora