Lise 2 de Mersinde okuduktan sonra İstanbula taşındım ninemin yanına.Oda biraz gıcık-hepsi yaşlılıktan-ama bi o kadar iyi şimdiye kadar hep anneme beni savundu.Annem? annem sigara ve neyse ben detaylı anlatıyım.Babam yok ne olduğunuda bilmiyorum.Soruyoyorum konuyu değiştirirler.Her nayse annem le ben küçükken-okula başlamadanönce-aramız çok iyiydi.1.sınıfa geçtim baya bi oldu böyle ödev yapıyorum eve bi adam geldi annemle.İşte annem tanıştırdı.Adı Tolga işte artık onunla olucağından falan bahsetti ondan sonra gerçek hayatım başladı.Annem ve o adam eve sarhoş gelirlerdi adam bana hergün taciz ederdi annemde döverdi.7.sınıfa kadar dayandım.Daha sonra bi nenemin olduğunu öğrendim evden kaçmaya çalıştım hep ama olmadı anneme sorduğumda hep canımı acıtıyodu.Tabii bende derslerimi iyi tutmaya çalışıyorum bazenn düşüyor ama olsun.İşte 8.sınıfın ortalarında o adam annemi öldürmüş sebebi başka bi adamla yatmış.Herneyse adam geldi artık adam karşı gelebiliryorum falan.İşte geldi anneni öldürdüm dedi işte polis falan derken nineme kavuştum ninemle mersinde oturduk ama başka evde çünkü Mersinde ninemin evi varmış oraraya gittik.Orada 2 sene kaldım sonra o evi sattık İstanbulda Beşiktaşda bi ev aldık.Beşiktaş Anadolu Lisesine kayıt oldum.Bu arada adım Miray.