Yeni grubumla ilişkilerim iyi ilerliyordu. Beni Asitaneye davet ettiler. Bir ev tutup Satanist kovan toplantısı yapılacaktı. Yola koyuldum. Yolda Tylan ile buluştum. Beraber Kablaumun yanına gittik. Onunda yanında Mikail isimli birisi vardi. 4 kişiydik ama daha gelecekler vardı. Kablaumun ilk bulduğu eve gittik ama Tylan 18ini bitirmemişti. Bu yüzden içeri alınmadık. Bir sonraki seçeneğimizi denemek için yine yola koyulduk. Bir yerde beklememizi söylediler. Onları beklerken Zeyşeva geldi yanında Linai ile tanımadığım çok itici garip biri vardı. Adı Abidin olsun tam o tip vardı. Eve 7 kişi küçük bir arabaya sıkışarak gittik. Kısa yolculuğumuzda kahkalardan yıkılmıştık. Eve gelip yerleştik. O sırada gelecek diğer arkadaşlar haber verdi. Kablaumla onları almaya gittik. Birisi tombik fare gibi birisiydi adı Mavi diğeri uzun boylu kocaman geniş omuzlu sessiz kendi halinde birisi adını Atila koydum. Bir diğeri ise ilk buluşmada gördüğüm çocuklardan biri Famus. Onları alıp eve geldik. Kablaum Baphomet bayrağını odaya astı. İçkiler cipsler abur cuburlar odada yanan mumlar ve tütsüler bir yandan arkada çalan garip müziklerimiz. Ortam güzeldi. Son kişide geldi. Esmer kara kuru biriydi. Daha önce onunlada tanışmıştık. Tawu. Zeyşeva ile meditasyon enerji uyumlanması ve vizyon çalışmaları yaptık. İkimizde yumuşadık uyuştuk. Aslında o akşam Demon daveti yapılacaktı. 11 kişiydik sonuçta. Gerçi Abidin sadece meraktan yanımızdaydı. İlk kez ögrenecekti satanizmi. O akşamın bazı rezil yanlarını anlatmayacağım. Sadece yaşayanlar hatırlasın. :) Herkes birbirine ısınmıştı. Sohbet muhabbet almış başını gitmişti. Ama o içki içilmemeliydi. Tylan erken ayrılacağını söylerek gider ayak içti. Sonra Zeyşeva ve diğerleri. Yanan tütsüler fosur fosur içilen sigaralar soba bacasına dönen ciğerler. Oda duman altıydı. Ortam inanılmazdı. Garip itici ama çekici. Hepimiz mal gibiydik. Tylanın gitmesine üzülmüştük. Kara Rahip Linai o akşam kafayı yemişti. Çünkü sonradan gelen gruptan Mavi Tylanın çantasına votka sakladığı için Avm de alı konulmuşlardı. Linai efendimizle konuştum cezalandırılacaksınız diyerek ortamı geriyordu. Aşırı ve saçma bir ciddiyeti vardı. Tawuyu odaya çekti. İçeride ona nasihatlar verip korkutmuştu. Ayrıntıları bilmiyoruz. Herkes birbirine sarılıyordu yılışıyordu. Abidin hariç o öküzdü baya. Neyse benim içinde ayrılma vaktiydi. Zaten sabahlayamayacağımı söylemiştim. Zar zor evden ayrıldım. Hiç gidesim yoktu. Ben gittikten sonra sohbet bir süre daha devam etmiş ama alkolün etkisiyle hepsi devrilmiş. Ritüel yalan olmuş. Linai Zeyşeva Kablaum 3 ü yapmaya çalışmış. Ama uzun sürmemiş. Pek etkilide olmamış. Sabah evi teslim ederkende bol bol para bayılmışlar. Birde ev sahibi temizlik parasıda almış üstüne birde evi temizletmiş. Buda böyle bir anımızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...