Beyza
Artik ayrilmistik sadece küçük bir kelimeyle "ayrilalim" ben bunu haketmiyordum neden boyle oldu ? Artik olan olmuştu ama ben kendimi hic iyi hissetmiyordum arkadaşlarla beraber bara gitmeye karar verdik . Ustumuzu giyip gittik en sert olan içkiden içmeye başladım.sonra sarhoş olup emrenin kapısının önüne gittim
B: neden boyle oldu cabuk çık dışarı konuşmamız lazim ben seni çok seviyorum biliyorum sende beni çok seviyosun diyip camına tas attım cama çıktı beni gördü ve aşağı indi ....
E:ben seni sevmiyorum bunu anla ben başkasına aşığım dedi ....
B:o anda dünya basıma yıkıldı sanki dizlerimin uztune çoktum kipirdayamadim ne olduğunu anlamamistim biz birbirimizi çok seviyoduk ne diye başkasına aşık oldu hayattan kopmustum yemek yemez dışarı çıkma konuşmaz oldum Beril ben Ezgi ve Aybuke ayni evde yasiyoduk sadece odada oturup fotoğraflara bakıp agliyordum.... Birkaç hafta sonra kızlar beni zorda olsa dışarı çıkardılar bizimkilerle bulusacaktik ; Burkay , Tarık , Ömer, Ahmet bide biz iste otururken herkes içecek istedi bende tabi içerken birden bardak elimden düştü gordugum manzara karşısında yikilmistim tam karşımda Emre ve sevgilisi saramas dolaş geziyorlar arada da birbirlerini opuyorlardi kalktim ve yanlarına giderken dizlerinin bağı cozuldu ve yere dusutm herkes o an Emre ya doverecmis gibi baktilar ne kadar cocukluk arkadaşı olsakta ağlayarak bayilmisim gozumu actigimda hastanedeydim serom bağlıydı herkes basımda benin izliyodu kendimi berbat hissettim ne olduğunu sorduğumda sinir krizi gecirmisim sakinleşmiştir hala agliyordum kafalı cevirdigimde Emre ve sevgilisi de yanındaydı birden seromu kopartıp ustlerlerine yuruyorudum ayni zamanda ağlayıp bagiriyordum .....
B:sizin burada ne isiniz var
E: seni merak ettik
B: allah senin belani versim Piç yanındaki de çift kasar iyi uymusunuz dedim ve üstüme yürüdüE:ağzını topla orosbu dedi ve bana tokat atti ne yapacağını şaşırmıştım o anda Burkay Emreye yumruk attı
Bu: sen kızı ne hale getirdiğini farkindamisin dedi
E: ben kalbimi Sesini dinledim
Dedi ve defolup gitti beni eve goturuduler odama gidip kapıyı kitledim uzun uzun düşündüm ve aklıma tek bisey geldi......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımın Can Çekişi
RandomVe beni yüz üstü bırakıp gitti , sanki hiçbir şey yaşanmamiş gibi terk etti beni oysa biz birbirimize çok aşiktik nasıl böyle oldu bilmiyorum ...