Elnézést kérek, hogy most nem volt annyi rész, de remélhetőleg ezzel most kiengeszteltelek titeket!
~ Alex szemszöge ~
- Nekem ebből csak annyi jött le, hogy a barátod és te jobbra balra csaltátok egymást, de azért együtt vagytok. Értem. - vakarta meg az orrát Noel.
- Khm.. Ezt azért nem így mondanám. - mondtam neki elég flegmán.
- Hát, de nem? - kérdezte és mielőtt kinyithattam volna számat Noel megválaszolja helyettem. - Először te csaltad, utána meg ő.
- Ez tényleg hülyén hangzik. - gondoltam át. Noelnek igaza van. Megcsaltam Luke-t, majd ő is vissza adta ezt. - Felhívom őt. - mondtam és felhívom Luke-t. Egy percig csöngött a telefon majd megszólal.
- Te Bellával direkt feküdtetek le? - kezdtem.
- Mi van? Azt hittem, hogy ezt megbeszéltük. - válaszolta.
- Tudom csak kérdezem. - mondtam. Elkezdtem gondolkodni, hogy engem most Noel össze akar ugrasztani Luke-val? Leteszem a telefont. Köhögök egyet rá nézek Noelre.
- Öhm... Noel te most össze akarsz ugrasztani a barátommal? - kérdeztem.
- Nem. Miért? - nézett rám a gyönyörű barna szemével.
- Mert ahogy elgondolkodtam úgy tűnt. - fejeztem be a beszélgetést. Noelel többet nem beszéltem. 1 óra múlva leszálltunk. Én voltam az első aki lement gépről. Addig örvendeztem amíg a hasamba egy hatalmas görcs támadt. Éreztem, hogy elkezdek vérezni. Elkezdek pánikolni. Letérdeltem és elkezdtem imádkozni, hogy ez ne történjen meg velem, mert lehet, hogy épen elvetéltem a gyerekemet. Anya odajött hozzám és megfogja a vállamat. Olyanokat súg a fülembe, hogy " Semmi baj életem" " Bírt ki! ". Becca próbálta elterelni az emberek figyelmét.
***
Elmentünk egy nőgyógyászhoz. Megvizsgáltak. Már csak arra kellet várni, hogy mit mond az orvos. Ki sírt szemekkel vártam az eredményt. Az orvos kijött. Egyből felálltam.
- Mi az eredmény? Kérem szépen ugye nem öltem meg őt! - kezdtem újra könnyezni.
- Mr. James az a helyzet, hogy ön még mindig terhes. Elő szokott fordulni, hogy az ember néha vérzik. De inkább legyen ágyhoz kötözve. - válaszolta. Annyira megnyugodtam. - Maguk Minnesotaiak? - kérdezte.
- Nem. Mi Glasgowiak vagyunk. Csak átutazóba jöttünk. - mondtam. Az orvos bólintott.
- Akkor menjetek. - mondtam. Mi el is mentünk megint a repülő téren voltunk. De most hamar végeztünk. Fel szálltunk újra a repülőre.
~ Luke szemszöge ~
Végeztünk egy koncertel, holnap folytatódni fog az egész. Nem tudom, hogy most mi a baja Alex-nek. Egyik nap szeret másik nap a sértődöttet játssza harmad nap meg nem is akar látni. Biztos csak azért csinálja ezt mert terhes. Gondolom. Mi lesz ha majd megszületik a gyermek? Hogyan fogom folytatni a karrieremet a srácokkal, ha csak most indult be igazán? Azért mégsem hagyhatom ott Alexet, hogy nevelje egyedül a gyerekünket. Az nem illene. Anyám nem így nevelt. Hiányoznak a szüleim ahogy most gondolom 1 teljes éve nem beszéltem velük. Mióta kitiltottak engem. Felhívom Ben-t, hogy vannak. Csörög a telefon. Felveszi.
- Luke te vagy az? - kérdezi.
- Igen. Szia Ben. - mondtam.
- Szia öcskös mi a helyzet? Hogy van Alex? - kérdezi.
- Alex sikeresen teherbe ejtettem. - válaszoltam. Ben röhög a vonalban. Mosolygók. - Ez nem vicces!
- Bocsi, de téged elképzelni gyerekkel. Elég vicces. - kezdte. - Adjam anyát?
- Utál még? - kérdeztem.
- Sosem utált téged. Anno csak dühös volt rád. De én bírom Alexet. Jól összeveszett anyánkkal. - fejezte be.
- Akkor adhatod. - mondtam. Ben a háttérbe kiabált egy olyasmit, hogy " mutter gyere Luke az ". Egy perc se telt el, de anyu a vonalban volt.
- Szia életem, hogy vagytok? - kezdi.
- Szia anyu.. Hát.. Terhesen. - mondtam. Anyu sokáig nem volt vonalban.
- Hány hónapos. És hányad...
- Mi az, hogy hányadik? Ez lesz az első és még alig lehet 1 hetes! - szakítottam félbe anyát.
- Értem. És te most hol vagy? - kérdezi.
- Japánban turnézok. - feleltem.
- Alex itt van veled?
- Nem. Ő a családjával Skóciába ment. - válaszoltam.
- Mi? Nem vagy vele? Tán szakítottatok?
- Nem. Csak az anyja mondta, hogy menjenek együtt, de ha megszületik a kicsi akkor vissza fog jönni Ausztráliába és majd együtt neveljük őt.
- Az a szerencséje Alexnek, hogy szép lány. Szóval egy szép gyereket fog szülni neked, ha nem vetéli el. - mondta.
- Remélem, hogy nem fogja elvetélni, mert én abba belehalnék! - feleltem. Anyuval nagyon sokáig beszélgettem majd letettem. Jó érzés volt, hogy újra jóban vagyok a családommal. Egyszer csak Alex írt nekem egy SMS-t.
" Luke gyere Skóciába, ha szeretnéd majd 9 hónap múlva látni a gyereket! Majdnem megöltem! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megcsalva { 5sos fanfiction } BEFEJEZETT
Hayran KurguAz egész nem történt volna meg ha nem hallgatok az érzéseimre. Nem feküdtem le volna Calum-mal és nem csalom meg a vőlegényemet Luke-t. Ha esetleg végig hallgatna. Talán jobb lenne... vagyis, nekem, de neki nem.