Capitolul 2

23 4 5
                                    

Imi frec ochii cu palmele si ma ridic in fund.Imi iau telefonul de pe noptiera si il aprind.Fuck!Cat am dormit?Ma ridic repede din pat si fug la baie.Imi periez dinti si ma spal pe fata.Ies din baie si merg la dulap,imi aleg o pereche de colanti negri si un maieu alb,dupa ce ma imbrac cobor repede la parter.O gasesc pe mama in bucatarie. 


Eu:-Neata,mama! 

Mama:-Scumpo,nu mai e dimineata.


Imi spune asta si incepe sa rada.Ah,da.Am uitat ca e 13:40.Sunt o uituca,ce sa fac si eu.


Eu:-Mi-e foame.

Mama:-Imediat,scumpo,imediat,asteapta sa termin de facut supa. 


Dupa ce mai astept  cateva minute incep sa mananc si dupa ce termin ii spun mamei ca o sa ies sa ma plimb cu Emma si plec. 


Ii las un mesaj Emmei sa ne intalnim in parcul din centru orasului in 10 minute. 


Incep sa alerg spre parc,fiindca vreau sa fiu putin singura pana cand ajunge Emma. 

Nu trece mult timp si ajung in parc.Ma asez pe o banca si ma uit la parintii cu copii lor.As fi vrut sa am si eu o copilarie asa...Dar a trebuit sa stau la orfelinat din cauza ca tata o batea pe mama in fiecare seara cand venea de la carciuma beat.Mama nu a mai suportat sa vad mereu cand tata o batea asa ca m-a adus la orfelinat.Mi-a promis ca se va intoarce,dar nu s-a mai intors...Cand am implinit 6 ani,a venit o doamna draguta care voia sa adoapte o fetita,iar ea m-a ales tocmai pe mine dintre atatea fete.A fost cea mai fericita zi din viata mea.Acum,acestei femei care m-a adoptat ii spun mama,iar sotului ei tata.Mama nu poate sa faca copii de aceea m-a adoptat.


:-Buuu! 

Eu:-Ha,ce?Ah,Emma,tu esti.

Emma:-Da,eu sunt.Deci?

Eu:-Deci ce?

Emma:-De ce m-ai chemat aici,proasto?

Eu:-Nu stiu...I-am spus mamei ca ma intalnesc cu tine.

Emma:-Si..Vrei sa plec? 

Eu:-Nuu!

Emma:-Bine,bine.


Incepe sa ma intrebe de Matt,dar nu am ce sa ii spun,de abia ieri ne-am intalnit si nu stiu multe despre el...Ma ridic de pe banca,iar Emma imi face semn ca incotro,dau din umeri si ma intorc pe varfuri si incep sa merg spre minimarketul care este la o strada de parc.Imi e foame si nu vreau sa merg acasa.


Ajung la minimarket si intru el.Ma indrept spre raionul cu dulciuri si iau de acolo 2 cornuri cu ciocolata.Inainte sa merg la casa si sa platesc imi iau si o sticla de apa minerala la 0.05l . Platesc la casa si ies din minimarket. 


Ma asez pe o bancuta din apropiere si incep sa mananc cornurile.Imi deblochez telefonul si ii trimit un mesaj lui Matt. 


Eu-Buna.


Astept,astept,sa-mi raspunda.Secundele par ar fi minute,minutele par ar fi ore...Un fluierat se aude,asta insemnand ca am primit un mesaj.Deblochez repede telefonul si vad ca e un mesaj de la Matt.


Matt-Buna,Kate.Ce faci?


Ce sa ii zic?"Bine,Matt,tocmai ce am mancat 2 cornuri,tu ce faci?". O sa spuna ca sunt o vaca grasa.Praf...Ce sa ii zic,Doamne?Ah,gata stiu. 


Eu-Bine,sunt pe afara.Tu ce faci?


Ce raspuns bun,Kate,ce raspuns bun.Mai bine spuneai ca bine si atat,dar nu,tu trebuia sa te lungesti. Taci,constiinta!


Fluieratul se aude din nou,iar eu ma uit la ecranul telefonului.


Matt-Bine,n-ai vrea un tovaras?


Adica?Vrea sa vina aici?CU MINE? Da,cu tine,proasto.

Eu-Ba da,chiar as vrea.

Matt-Unde esti?

Eu-Minimarketul de la o strada de parcul in care ne-am intalnit.Daca vrei vin in parc,nu-i nici o problema.

Matt-Cum vrei.

Eu-Vin-o in parc.Te astept.

Matt-Bine,in 10 minute ajung.

Eu-Ne vedem.


Cu mesajul asta termin conversatia si o iau la pas spre parc. De abia astept sa il vad.Dragoste la prima vedere,dar doar eu m-am indragostit de el,iar el de mine nu...


Peste cateva minute ajung in fata intrari parcului.Il vad si ii fac cu mana,iar el imi urmeaza gestul.Tranverseaza drumul dar o masina il arunca la 4 metri distanta.


Incep sa tip cat ma tin plamani.

Eu:-MATT!NUU!



Deci,acesta a fost capitolul.Cine vrea dedicatie la urmatorul capitol?Si as vrea si eu o parere daca continui cartea sau sa o sterg.Multumesc pentru ca imi cititi cartea.





Fake LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum