Bemötan

231 12 1
                                    





Yaaaz äntligen är jag tillbaka bara så att ni vet så Har jag bytt namn på carter som Nu heter Alexandro blablabla, han har nu kommit hem från Italien och inte Spanien det är nog allt ni behöver veta tror jag:)

Aja förlåt för att jag har varit borta nu ett tag, men hoppas att ni gillar den här kapitlen.

pss uttala namnen med ett engelskt uttal och inte svenskt.

Puss<3

***************************************************************************************

Jag stönar och slänger bort täcket from min varma kropp. Varför är det så varm? "ugh"Jag byter position och lägger mig på mage och sträcker min hand över den mjuka sängen. Jag känner en hårda varm bemötan. Sakta smeker jag det hårda ytan för att känna efter vad det är. De lena ytan vibrerar och jag hör någon mjukt småskrattar. Jag stannar upp i mina rörelser och spänner mina muskler. Snabbt snappar jag upp mina ögon och stirrar på det vackraste jag någonsin har sätt,fast än det är mörkt ute så kunde jag ändå se det fula flinet, och de illgröna ögonen. Jag visste direkt att det var Idioten.

Varför är han i mitt rum?, och vad hände efter att jag hade gömt mig bakom sopptunnan?, varför är jag här igen?Varför ska han vara så snygg? nej fan va varmt det är! varför har jag inte på mig mina kläder? Var det Bh- tjuven som bytte mina kläder?är det hans tröja? OMG HAR HAN SÄTT MIG NAKEN!?!?! eller halvnaken. Fan vilken pervers.... Omg skolans d!ckhead har sätt mig naken! Fan va mörkt det är. Hur mycket är klockan??Vänta det här är inte mitt rum!!

"Varför är du i mitt F!cking rum!"Jag kollar med stor ögon mot idioten som ligger bredvid mig.

"I didn't know that you were so turnd on with me ciccia"Jag kollar förvirrat på honom och sedan på min hand över hans vältränade bröst... Vänta han har ingen tröja på sig. Jag kunde inte motstå att kolla längre ner och se hans mage hum hum, vi kan väll säga att att det är drömlikt. Jag vill så gärna känna och dra min han genom hans väl tränade mage, men hindrar mig själv.

"Gillar vad du ser gattina"Jag kollar snabbt upp från hans mage, jag känner hur varmt det blir om mitt ansikte. snabbt tar jag bort min hand från hans bröst som om jag hade bränt mig"ga.. vadå" "kitten" Översätter han men Nuh uh han får inte kalla mig gattita eller vad det nu var.

"Well gattita inte mig ditt äckel, Varför har jag inte på mina egna kläder och varför är jag ens här!"skriker jag ut. och ignorerar hans fråga."Det här är kidnappning jag kommer att ringa polisen om du inte förklarar dig själv" Jag reser mig hastigt upp från sängen men dras lika snabbt tillbaka med nu Alex över mig. Han håller i båda mina händer med ena handen över mitt huvud medans hans andra hand håller om min smala midja. jag känner hur det hättar upp i ansikte som får honom att flina "nu ska vi väll inte förhasta oss eller hur gattina?Säger han långsamt med en låg och mörk röst, damn det där lät sexigt. "Du hade tur cicci om du inte var med mig skulle nog min vän ha f!ckt youer beautiful round ass mot din vilja och slängt ut dig eller kanske behållit dig man vet aldrig"

Jag kollar förvånat upp mot det vackra ansikte och bara stirrar. Han var inte såhär i skolan, .... eeh vem ljuger jag för jo det var han.... Vi var där en lång stund och bara stirrade på varandra. Efter en stund vandrade hans blick längre ner på min kropp och granskar min kroppsform utan skam. VÄNTA kollar han in mig. Ååh Gud jag är säker lika röd som en f!cking tomat. Medans jag låg ner och rodnar, så har han flyttat på handen som han innan höll min midja med på mitt ena lår och långsamt smekta min nakna hud. Jag stelnar till och känner hur hans kalla hand mjukt gör cirkulära rörelser som ger mig rysningar över hela kroppen. "Om du inte tar undan din hand kommer jag att hugga av den och stoppa upp den i din röv"säger jag i en lugn och kall ton så att han inte märker att jag påverkas av hans beröran.

TigrottaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang