''Αύριο πρέπει οπωσδήποτε να πάμε για ψώνια!Το πάρτυ θα γίνει την κυριακή και εσύ δεν έχεις τίποτα να βάλεις!''Παραπονέθηκε η Λους.''Μα αφού επέστρεψαν τα ρούχα μου από το τμήμα.''
''Ναι γλυκιά μου,τα είδα!Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απογοητευμένη είμαι!Δεν έχεις ούτε ένα καλό φόρεμα!''
''Λους είναι αργά και νυστάζω λίγο...Θες να τα πούμε αύριο;''
''Ναι,εννοείται!Καληνύχτα όμορφη!''Την αποχαιρέτησε και βγήκε από το ιατρείο.
Με το που έκλεισε η πόρτα η Άλεξ σηκώθηκε από το κρεβάτι της και φόρεσε κάποια ρούχα που είχε αφήσει κάτω από το στρώμα της.Μόλις ντύθηκε πήρε ένα φακό μαζί της,έβαλε την κουκούλα της και κατευθύνθηκε προς τον διάδρομο.Αφού σιγουρεύτηκε πως κανένας δεν ήταν τριγύρω άρχισε να τρέχει προς την εξώπορτα.Έριξε άλλη μία ματιά και μετά βγήκε από το κτήριο.
''Που νομίζεις ότι πας νεαρή μου;!''Η Άλεξ γύρισε για να δει μία νευριασμένη κυρία Μπρίτανι να την κοιτάζει με σταυρωμένα τα χέρια.
''Εμμ...εγώ...''Είχε σκοπό να πάει πρώτα στον φούρνο και μετά να ταξιδέψει στον χρόνο.Δεν ήθελε να γίνει κανένα ατύχημα και να την δει κανείς.Από ότι φαίνεται όμως δεν είχε άλλη επιλογή.
Ακολούθησε η ίδια διαδικασία όπως κάθε φορά και βρέθηκε να βλέπει ανθρώπους να μπαινοβγαίνουν,ανάποδα πάντα,στο σχολείο.
Δεν θυμόταν τι ώρα ακριβώς είχαν φτάσει στο φούρνο.Θυμόταν όμως την ώρα που κατέβηκε από το αεροδρόμιο.Στις 4:10 περίπου.Μετά από αρκετά δευτερόλεπτα κούνησε το χέρι της απότομα πάλι.Κάλυψε το πρόσωπο της με την κουκούλα όσο πιο καλά μπορούσε.Ήταν σίγουρα μία μέρα πίσω και,σίγουρα ήταν μεσημέρι,αλλά τι ώρα;
Κάποια παιδιά κατέβηκαν από ένα αμάξι,που μόλις είχε φτάσει έξω από το σχολείο.Ήταν τέσσερα παιδιά,δύο μεγάλα και άλλα δύο μικρότερα. Κατευθύνθηκε προς αυτούς.
''Γεια...''Είπε με κατεβασμένη την κουκούλα πάντα.''Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε τι ώρα είναι..;''
''Ναι...εννοείται''Τον λόγο πήρε ο μεγαλύτερος.''Σχεδόν τέσσερις... Είσαι μαθήτρια του σχολείου μας;''
''Εμμ...όχι!Ήρθα να δω μία ξαδέρφη μου.Ευχαριστώ για την ώρα.''Τους αποχαιρέτησε βιαστικά και άρχισε να τρέχει προς την πόλη.Η μισή ώρα που θα της έπαιρνε να φτάσει ίσως να μην ήταν αρκετή.
Όταν έφτασε στον φούρνο κρύφτηκε πίσω από ένα κτήριο,όπου είχε καθαρό οπτικό πεδίο.Κάθισε για λίγο στο πάτωμα για να ξελαχανιάσει και μετά άρχισε η παρακολούθηση.Το αμάξι δεν άργησε να φτάσει. Αφού είδε τον Μπεν και την ίδια να μπαίνουν στο φούρνο,άρχισε να παρατηρεί το αμάξι.Όποιος και αν ήταν αυτός που προσπάθησε να τους σκοτώσει δεν θα την έβγαζε καθαρή.Η ώρα περνούσε και η Άλεξ άρχισε να απογοητεύεται.Μετά από μερικά λεπτά ο Μπεν με την Άλεξ του παρελθόντος βγήκαν από το μαγαζί,μπήκαν στο αμάξι και ξεκίνησαν για το σχολείο.
ESTÁS LEYENDO
The girl who travels through the time [By Joy]
Misterio / SuspensoΗ Άλεξ είναι δεκαπέντε χρονών και μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο μετά τον θάνατό των πλούσιων γονιών της.Η θεία της η Κλαρα δεν δέχτηκε να μεγαλώσει αυτή την ανηψιάς της,αλλά φρόντισε να έχει ότι θα επιθυμούσε ένα κορίτσι στην ηλικία της.Τα χρόνια π...