veeee sonunda bölüm attım BEBİŞKOLARIMM :* demeyi bile özlemişim. ühü ühü. Ve yazar gözyaşlarıyla salonu terkeder :'
"Sana evleneceğimi söylediğimi hatırlıyorum." Dedim aynı zamanda kollarımı göğsümün üstünde birleştirerek.
Gerçekten buraya neden geldiğini anlamıyorum. Sonuçta beni terkeden ve herkesin içinde bana kayınço diyen gerizekalı da bu değil miydi!? Üstelik şu anda bana bebeğim diye seslenmesinin amacını da anlamış durumda değilim. Bir insanı terk edip daha sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmak da neyin nesiydi!
"Arya lütfen gel dışarıda konuşalım. " sen kim köpek beni dışarı çağırıyon hadsiz!
"Olum ben ağızımdaki sakızı çöpe atmaya üşenip yutan insanım, gerçekten seninle dışarı çıkacağımı mı düşünüyon?" dedim tek kaşımıkaldırarak.
" Bebeğim lütfen biraz konuşmamıza izin ver. Senden ayrıldıktan sonra ne hale düştüğümü görmüyor musun?" öyle demeyin beyefendiciğim utamaktayım,
Sen mi utancan? Domuzlar bile utanır da sen utanmazsın be !
Bu iç sesimi kürtajla falan aldıramaz mıyım acaba!?
"oğlum ben Amerika'da bakire kalmış kızlar gibi, otobüsde mesajlaşan kişinin telefonuna bakmayan yaşlı teyzeler gibiyim, zor bulunurum." Dedim. Allah aşkına bide bana egolu derler, ne alakası var . gayet alçakgönüllü, nazik bir kızcağızım ben.
"Yaa ben sana gel konuşalım diyorum, sen bana Amerika'lıların bakire kızlarından, mesajlara bakmayan yaşlı teyzelerden bahsediyon."
Aa şuna da bakın hele. Bide bana atarlanıyor. Şeytan diyor ki, sök şu kapının kulpunu sok burnundan, çıkar ağızından!
"Ne gelcem lan seninle. Hem sen benden ayrılmadın mı?"
"Ben senden ayrıldım da, sen herkese 'sıkıldım vurdum kıçına tekmeyi ' demişsin. Ona ne diyeceksin?"
Elimle kendimi göstererek konuşmaya başladım,
"Benim gibi kibar ve narin bir insan hayatta kıç demez, kesin poposuna demişimdir."
Erez cevap verecekken annem bağırmaya başladı,
"Kızz kimlen konuşuyon kapıda, gelsene içeri, hem kim gelmiş?"
"Esra gelmiş, onla konuşuyom." Diye çığırdıktan sonra
"Arya hadi be, gel konuşalım."
"Tamam o zaman sana bir soru bilirsen senle gelcem."
"tamam sor bakalım."
"Sana bir soru neden deliktir boru?"
"Arya dalga geçme gel konuşalım."
"Tamam lan konuşalım bakalım."
Erez'i kolundan tutup 'VİLLAMIZIN' bahçesine çıkardım.
Bizim villamızın! Sadece bizim villamızın! Başkasının değil bizimm!
"Pekala, seni seçtim pikaçu, konuş bakalım."
Bir insan kayınço diyerek ayrıldığı eski sevgilisine ne diyebilirdi ki. Veya ne denebilir di artık bundan sonra. Olsa olsa 'nikahına beni çağır sevgilim, istersen şahidin olurum senin, bu adam kim diye soran olursa 'eski bir pezevenk' dersin sevgilim' diyebilirdi bundan sonra.
" Arya, gel kaçıriyim seni, evlen benimle." Ama kesinlikle bunu beklemiyordum.
Dediği şeyle gözlerim yuvalarından fırlayacak kadar büyüdü. Demek isterdim ama dediği şeyin aksine, sanki her gün evlenme teklifi alıyormuş gibi bir rahatlıkla konuşmaya başladım, haddinden fazla rahattım. Aslında artık rahatlığı aşmış ve şu anda resmen gevşektim.
" Böyle konuşmayı acilen bırakmalısın. Ben eve gidiyorum. Sen de git bir duş al ferahla, ne biliyim yap bir şeyler." Dedim ama tam dibimde bitti ve çok feci içki kokuyordu. Bu gerizekalı bu saatte içmiş miydi? Allahım azıcık normal olanını yollasan yarebbimmm.
"Gitmiyorum ulan. Evlencen benle!"
Oldu canım sen bekle ben bohçamı hazırliyim gece annemler uyuduktan sonra kaçarız
" oohh bide beni duvara sıkıştırıp yüzüme sigara dumanı üfle de tam olsun." Dedim ve eve doğru yürümeye başladım.
" Şaka yaptım bebeğim. Gitme dur bir dakika. Tamam git, ama tekrar görüşeceğiz haberin olsun! " dedi ve gitti.
Ama ben arkamı bile dönmedim. Yani görseniz kafama 'dikkat cool girl var!' yazdırırsınız, öyle cool öyle müthüş duruyorum.
Böyle gerizekalılar için bir dakikalık saygı duruşu, ardndan İstiklal marşımızı okuyacağız arkadaşlar.
Eve tam girecekken Cansu geldi. Hemen elindeki poşetlere atladım.
"Yavaş hayvan yavaş. Görende annenler seni aç bırakıyor sanır."
"Bırakıyolar zaten. Annem diyete başlamış, evde ne kadar çikolata, cipsi falan varsa yan komşuya vermiş. Hayin karı. Bide salatalığı almışlar, babam sonundan annem başından yiye yiye ortada buluşuyorlar!"
Bunu gerçekten yaptılar!
tam ikimizde eve girecekken arkamızdan gelen sesle olduğumuz yerde kaldık.
ve yazar,
Acaba kim geldi? der yüzsüz yüzsüz sjdkfnvksjfvd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZIRTAPOZ KOCAM
HumorBu tam anlamıyla bir deli saçması! 23 yaşındayım ve üniversiteden mezun olalı üç ay oldu.Neymiş canım evde kalmışım .Neymiş de bir kız olarak üniversiteye gönderilmişim bi koca bulamadan gelmişim.Kız olmak başlı başına haksızlık zaten.Mesela bir kız...